Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 55 Guests are viewing this topic.

Anonymous Rider

#31770
^

Numai vești bune săpt. asta!  :D

Bulwyn

Vesti f bune. Cheers @ngc20 si vrabiutelor. Poate cu putin noroc vedem AC anul asta 😊

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


GDPR

In afara de AM, mai depinde de ceva emiterea lor? Daca nu, MT ar putea deja sa inceapa sa scrie autorizatiile si sa le semneze imediat dupa ce iese AM.

NGC

Din ce tin minte, pentru LD AM era ultima reduta.

cutter

E cineva aici pe forum care s-a luptat neobosit pentru acest acord de mediu și pentru deblocare. O spun cu mîna pe inimă: merită aprecierea noastră.

Felicitări, Horațiu Cosma! Chapeau!

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: cutter on November 25, 2016, 01:15:57 AM
E cineva aici pe forum care s-a luptat neobosit pentru acest acord de mediu și pentru deblocare. O spun cu mîna pe inimă: merită aprecierea noastră.

Promit sa il "iau in spatiu" si sa il fac "bucurestean legal" !.... :lol:

MERITA !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^ Horatiu! :cheers:

Asteptam AC in decembrie, mutarea liliecilor si demonstratia de forta a UMB pe lotul 4. Sper sa pierd pariul.

bogdix

@cristi5

Tu ai prezentat niste informatii destul de interesante despre cum se va circula in nodul Margina. Cum ai intrat in posesia lor ?

ovicor

    Sper sa nu zica Ionut ca am dat-o pe politica, e doar o gluma, dar, Catalin, i-ai zis "Chapeau!" lui Horatiu. Asa se felicita intre ei sustinatorii lui "Julien" ?!?!? Atunci, Chapeau, amandurora, din partea mea !!!!!!

teocharis

Quote from: mikidutzaa on November 24, 2016, 10:01:38 PM
Referitor la zona Baiasului: Probabil ca daca includeau tunelul iesea mai ieftin prin Tara Lovistei si n-au vrut sa o duca pe acolo din cine stie ce motive.

mare parte din Tara Lovistei e site protejat Natura 2000, nu ai ce cauta cu aotostrada pe acolo.

Quest

Multumim, multumim Horatiu ptr implicare, ptr munca ta dedicata ! AM revizuit ptr LD chiar cred c-a fost o provocare majora :)

NGC20 spuneai ca trebuie sa mai cumperi de mincare ptr vrabiute. Sa ne spui daca trebuie sa te ajutam cumva cu plata semintelor, c-ar fi pacat vrabiutele sa flaminzeasca, devin tacute si nu le mai arde de ciripit :)

Cristi5 eu vad in filmarea lui Gruiarew ca Salini s-a apucat in sfirsit si de giratoriul de est de la nod Margina, deci lucrurile au intrat in linie dreapta.
Common sense will get you far !

drrond7

Se tot vorbeste pe forum de cand s-a dat publicitatii traseul PiSi de "Țara Loviștei", fiecare cum știe si cum a auzit. Deoarece se va vorbi intr-una in urmatorii ani despre asta si cum noi suntem un forum super informat si super corect, eu zic sa facem corectia inca de acum.

Traseul actual este prin Țara Loviștei. Adica printr-o parte a ei! O zona absolut superbă, cu mare potential turistic, unde  :offtopic: se vor putea muta si... celebrii mici, vor fi si pensiuni noi, poate si zone schiabile, etc., etc...

"Țara Loviștei este o microregiune istorică din nordul actualului județ Vâlcea, fiind situată între masivele Parâng și Făgăraș, pe cursul mijlociu al râului Olt. Este străbătută de asemenea de râul Lotru. În centrul acestei regiuni se află depresiunea Loviștei. Cele mai importante localități din regiune sunt Brezoi, Voineasa, Câineni și Perișani. Regiunea este străbătută de una dintre cele mai importante artere de circulație care face legătura dintre Transilvania și sudul României. În trecut, regiunea era străbătută de numeroase puncte vamale. A aparținut Țării Românești. Are 200 km p. la distanță egală între Sibiu, Rm. Valcea și Curtea de Arges"

Sursa: https://ro.wikipedia.org/wiki/%C8%9Aara_Lovi%C8%99tei
Harta: http://tb.ziareromania.ro/-Tara-Lovistei--Colt-de-Rai---editia-2010/4b601a255fa85c555/240/0/1/70/-Tara-Lovistei--Colt-de-Rai---editia-2010.jpg
Carpe Diem!

cristi5

#31783
bogdix a spus cineva din API demult pe forum ca se va descarca printr-un singur giratoriu la Margina, sugerand ca nu e nevoie de mai mult. Apoi am dedus logic ca ar fi gresit sa se descarce prin doua giratorii pt ca s-ar intersecta fluxurile Lugoj-Deva si Deva-Lugoj care ambele vor avea "valori de trafic de A1". Pe mine chiar ma ingrijoreaza ca il construiesc si pe cel din est, poate le deschid pe amandoua.  Fireste, cand se va deschide Margina-Holdea trebuie folosite amandoua, dar mai mancam o pită pana atunci.

horatiu.cosma sper sa ne vedem curand la Holdea! :)

rocklee parerea mea e sa pregatesti aparatura :)

GDPR

#31784
@teocharis, dimpotriva, conform portalului ANPM, Tara Lovistei nu e zona protejata Natura 2000:



Problema variantei 7 e relieful framantat, cu dealuri si valcele care impun multe viaducte, tuneluri, deblee si ramblee. Pe de alta parte, pe valea Baiasului si a Oltului sunt multe zone plate care implica o constructie mai simpla si implicit mai ieftina.

LE Oricum, ar fi trebuit facuta o analiza amanuntita intre cele doua variante inainte de a se lua decizia de traseu, insa se pare ca le-au scapat  lucruri destul de importante, gen defileul amintit. JASPERS cam au dreptate sa fie nemultumiti.