Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 46 Guests are viewing this topic.

GDPR

Pai da, suportul topo al hartii e din anii '70.  :lol:

csebi24

Quote from: AUT_XY on November 23, 2016, 10:01:10 PM
Is this now the official, fixed and confirmed route of the highway Sibiu - Pitesti that will be build?
Is it completly fixed and official now?

Yes this is the official route.

TibiV

Quote from: dr4qul4 on November 23, 2016, 10:12:16 PM
Nici relieful nici asezarile umane nu s-au modificat in ultimii ani.
Dar cred  ca e chiar mai vechi de anii 80.

Quote from: adrian rosca on November 23, 2016, 10:26:29 PM
Pai da, suportul topo al hartii e din anii '70.  :lol:

Mai, dar "prosti" mai erau inginerii de pe vremea aia... Care faceau proiecte fara laptop si GPS... :D

Proiectul din '80 a fost facut de IPTANA, nu ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan027

http://www.universulargesean.ro/masterplanul-autostrazii-pitesti-sibiu-ciordit-de-la-ceausescu/

QuoteRomânia a avut, încă de pe vremea lui Ceauşescu, un masterplan de construcţie de autostrăzi, realizat în 1967. Un program foarte bine făcut de inginerii Institutului de Proiectări pentru Transporturi Auto, Navale şi Aeriene (IPTANA), dovadă că după atâţia ani şi bani irosiţi degeaba pe schiţe şi proiecte, strategia actuală este identică cu cea de acum 46 de ani. Primele studii care vizau o reţea de autostrăzi în România au fost realizate de către inginerii IPTANA în perioada 1967-1970, pe baza recensămintelor de circulaţie efectuate în anii 1965 şi 1967-1968 şi au fost cuprinse într-un volum intitulat ,,Studiu general privind construirea de autostrăzi în România". A fost prefigurată astfel o reţea de autostrăzi cu o lungime de aproximativ 3.200 de kilometri. În plus, încă din anul 1977 a fost elaborat şi programul european pentru realizarea unei infrastructuri integrate (celebrele coridoare de transport), cu participarea a zece state, printre care se afla şi România, în acest program fiind inclus şi actualul Coridor IV de Transport Pan European: Constanţa – Bucureşti – Piteşti şi Piteşti – Sibiu – Deva – Nădlac.

Io

#31744
Eu astept ca entuziasmele june sa se linisteasca pe aici. CN-cum s-o numi mai nou a zis ca un traseu e bun. Niste tipi au dat vreo mie si ceva de foraje. Bravos, in 2016 e o realizare sa pui citeva sondeze sa dea gauri la niste zeci de metri adincime. Lucru mare, ce sa spun. Si la alea sa inmulteasca cu 10 si sa zica ca au luat probe. Bun asa. Si sa vina unu', ministru, si sa entuziasmeze lumea gata de entuziasmat. Si sa dam cu presupusu' ca 2021. Si sa multe noduri. Si sa prea multe. Si sa DJ reabiliteze cutare.
N-apuc sa intreb cine dracu are expertiza de proiectare tuneluri ca am pierdut 3/4 din forum.
Nu intreb cine dracu a construit in Romania asa ceva ca mi se duce dracu karma. Si-mi si pasa, ce sa spun.
Nu intreb de criterii de selectie a constructorilor de tuneluri DE AUTOSTRADA ca ma pierd in entuziasmul general.
Nu intreb de nivelment ca mi se face frica daca ma uit la pante de 10%+ in tuneluri.
Nici de rostul de legaturi inspre Transalpina nu intreb ca ma apuca plinsul.

Despre micii de Dedulesti numai de bine dar nu pentru mine, chiar nu pentru asta ma urc pe autostrada, mersi frumos.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Dan027

Quote from: Io on November 24, 2016, 12:25:56 AM
Despre micii de Dedulesti numai de bine dar nu pentru mine, chiar nu pentru asta ma urc pe atutostrada, mersi frumos.

Cu micii e grava treaba  :lol: :lol: :lol:
QuoteÎncă o jignire la adresa şoferilor!  Proiectul final de traseu al autostrazii Sibiu-Piteşti reprezintă o nouă bătaie de joc la adresa acestui popor. Nu doar că traseul ocoleşte micii de la Deduleşti, proiectul nu prevede nici spaţii speciale destinate tarabelor cu mici pe marginea autostrăzii. Ca şi cum şoferii români ar putea traversa Carpaţii fără mici!

"Pentru ce mai facem studii de fezabilitate? La ce s-au gândit când au făcut autostrada aia? Eu când plec în cursă ştiu că am nevoie de două lucruri: motorină şi mici cu muştar", spune Victor T, şofer de TIR.

Există suspiciuni că trădătorii care au făcut proiectul ar fi nişte vegani. Aceştia vor fi arestaţi şi torturaţi câteva zile, iar proiectul va fi regândit. Şoferii spun că dacă autostrada nu trece pe la Deduleşti pe ea nu va circula nimeni. O altă problemă gravă e că fără mirosul de mici, șoferii nici nu vor nimeri autostrada şi o vor lua tot pe drumul vechi.

Sa mai zambim si noi  O:-)

Calin

Quote from: Dan027 on November 23, 2016, 10:06:49 PM
Sau poate mai pun cate 60 de metri la fiecare kilometru si au rezolvat problema....  :lol:

Ziceau cei de la Digi24 ca traseul ales acum este acelasi cu cel din anii 80, asa o fi?
Da.....cu adevarat nu m-am gandit la asta ! :doh: :doh:
  :rofl:

Calin

#31747
^
Radeti sau nu,dar nu de putin timp ma gandeam la soarta .......micilor de Dedulesti.....Cum o mai fi pe acolo ,a doua zi dupa inaugurarea PiSi ? Sau macar a unor tronsoane care sa devieze deja traficul principal dintre Sibiu si Pitesti ?......Oare ce s-a mai intamplat cu motelurile,hotelurile,benzinariile sau restaurantele de pe "vechiul" drum european ce leaga Sibiul de Deva ? :dunno:

TibiV

Mai, sa vezi chestie !...
Am fost un ganditor "avant la lettre", chiar inaintea celor de TNR.... :lol:

Quote from: TibiV on November 23, 2016, 12:00:05 AM
recunosc ca eficienta maxima (in prima faza) ar fi "pachetul" S5+S6+partial S4 (CdA-Tigveni)... si atunci ar fi multumiti si valcenii!... ;)
(Dar cei mai multumiti vor fi soferii care vor ramane "clienti ramane fideli" ai DN7... Se vor ieftinii micii aia celebri !... :lol: )

Asa este la noi romanii...
Infrastructura trece prin stomac... in forma de "mititei/mici"... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Homor își asuma un risc enorm cu fidic rosu. Dacă nu se face proiectarea în paralele cu execuția. ...tip fidic galben sau pe secțiunile mai clare/simple...fidic argintiu.....DOAR PROIECTAREA VA DURA 3-4 ANI DE ZILE. Și ăsta l proiectând în paralel mai multe secțiuni.  Sau ne închipui ca o sa vina 2000-3000 de proiectanți și desenatori de afară?
Am făcut aici mai demult un calcul simplu privind necesarul de resurse de proiectare. Nu la combătut nimeni.
PS: la execuție se poate accelera un pic la tunele cu mai multe puncte de acces. Dacă pot fi organizate .
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

S-a mai discutat despre micii, hotelurile si alte business-uri mai marunte sau nu care isi pierd clientii dupa ce e gata autostrada. E o tema falsa asta. Haideti sa revenim la lucruri mai serioase. Ca acelea pe care tocmai le-a semnalat alecu26 mai sus.

Beowulf

De autorizatiile pentru sectiunile 3 si 4 ale lotului LD4 (UMB) se mai aude ceva? Parca promisesera ca vor aparea la jumatatea lunii noiembrie.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dumbravaandrei

AM revizuit a fost depus, cauta ultimele post-uri ale lui NGC20. Din cate stiu termenul de adus observatii/dezbatere publica e de 14 zile dupa care poate demara si AC care nu ar trebui sa tina mult. Pana de Craciun va ajunge si AC.

Lvs_tm

O scurta intrebare intre euforia de aici.

S-a finalizat reparatia gropii de pe OS3, insa cine construieste spatiile de servicii de pe acest lot?!

perfidus

Nici sistemul de informatii trafic nu a mai fost livrat in urma rezilierii. Va face impreuna cu spatiile de servicii obiectul unor noi proceduri achizitii.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat