Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 31 Guests are viewing this topic.

VictorC


perfidus

Quote from: esendy on November 22, 2016, 02:04:07 PM
5430m de tunel

Din bucati. Se face nu-i bai!  :p
La Plostina, un pic mai la sud pe traseul CF 219 Curtea de Arges - RM Valcea este tunel simplu de cca 2km terminat din 1989. Sta nefolosit din 1993 ca s-a surpat terasamentul in alte locuri. Si la Gibei este altul de 2250m continuat cu un viaduct peste Topolog de 1290m.
Adevarul este ca standardele de constructii s-au ridicat astronomic de acum 26 ani, pentru rutier - autostrada sunt gabarite mai mari, nu exista comparatie. Dar va fi interesant!

Mulumim pentru harta si traseu vectorizat!
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Dominik

You're in Steelers Country

adiarc

vesti f.bune astazi.
Totusi care mai e situatia legata de posibilitatea de a scoate la licitatie capetele,pana la sf anului,sau imediat la inceput de 2017 ?( vb de lucruri concrete,nu declaratii),NGC 20 ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#31669
Quote from: dorum on November 22, 2016, 05:22:13 PM
Pai haideti sa vedem:


Sectiunea1 - 0m tunel --- realizare in sub 2 ani de la atribuire
Sectiunea2 - 3450m tunel, nu stiu viaducte --- complicat; cel mai serios constructor posibil nu o poate termina in sub 5/6ani de la atribuire
Sectiunea3 - 1700m tunel, nu stiu viaducte --- alt constructor serios e necesar - 3/4 ani de la atribuire
Sectiunea4 - 1300m tunel, nu stiu viaducte --- alt constructor serios e necesar - 2.5/3 ani de la atribuire
Sectiunea5 - 0m tunel --- realizare in sub 2 ani de la atribuire


Gresit. Sectiunea 2 este intr-adevar complexa, cu multe viaducte si tunele, DAR conteaza doar lungimea celui mai lung tunel. Tunelul cel mai lung are 850m. Ca atare este realizabil in ca. 3 ani.

In schimb pe sectiunile 3 si 4 avem cate UN SINGUR TUNEL de 1700 resp. 1300m. Mai mult, cel de 1700m este intr-o zona greu accesibila, sub un munte care are un varf de ca. 900m n.M. Cota maxima a intregului traseu este IN INTERIORUL ACESTUI TUNEL si este ca. 740 peste n.M. Acest tunel de 1,7 km este cheia intregului traseu. El nu poate fi pornit fara pregatiri anterioare de ca. 1 an (atat inainte de el cat si dupa discutam de mari debleuri plus posibil viaducte). De asemenea exista posibilitatea sa se decida o coborare a lineiei rosii din considerente tocmai legate de aceasta succesiune viaduct-tunel si atunci tunelul s-ar mai putea lungi spre 2-2,5 km.

La acest mega tunel nu avem ce sa lotizam, degeaba vin 5 firme sau numai una, nu se poate face in mai putin de 4 ani, iar orice probleme intalnite in munte pot duce la alte intarzieri (inca 1-2 ani nu ar fi nimic spectaculos).


In plus loturile 3+4+5 nu pot fi folosite decat la pachet. Daca ceva lipseste este papa. In schimb daca ceva se infunda pe lotul 2, si loturile 1+3+4+5 sunt gata, acestea pot fi folosite. Asadar fix sectiunea 2 este cea mai putin critica si mai putin importanta.

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

icristian

Sectiunea 5 poate fi folosita singura. Eu as zice ca sectiunile 3 si 4 sunt la pachet.

jalemare

Vești multe și bune. Dacă vom avea în 2019-2020 secțiunile 1,4 și 5, ar fi foarte util DJ703G, e circulabil în acest moment?

dorum

#31672
@vancouver

GRESIT! :)

Sectiunea 2 are tunel de 1120m, Lazaret Nord.
Si nu-mi spune ca toate se vor face in paralel! Sunt 5 tunele...
Si ia uite ce e acilea...


Goldmund

Quote from: Ionut on November 22, 2016, 02:42:41 PM
^ Merci, Adi, pentru clarificare! :)

Mi se pare pur si simplu incredibil interesul pentru Sibiu-Pitesti. Am pus un anunt mic pe pagina API de Facebook ca s-a stabilit traseul si ca pe forum gasesc cei interesati harta si pot comenta. Am batut apoi in cateva minute recordul de trafic pe forum ca numar de utilizatori prezenti in acelasi timp. Sper ca autoritatile si toti constructorii si proiectantii sa inteleaga acest interes imens al societatii si sa dea dovada de maxima responsabilitate! Sa isi faca treaba la modul cel mai serios posibil!

Si nu este de mirare: este pentru prima oara in istoria contemporana a Romaniei cand vorbim concret de o legatura a  Transilvaniei de capitala tarii printr-o autostrada. Un moment istoric.

TibiV

dorum,
scrisesem si eu observatia cu Lazaret nord si ma pretaeam sa postez cand am vazut ca ai fost mai rapid... ;)


Quote from: vancouver on November 22, 2016, 07:32:05 PM
exista posibilitatea sa se decida o coborare a lineiei rosii din considerente tocmai legate de aceasta succesiune viaduct-tunel si atunci tunelul s-ar mai putea lungi spre 2-2,5 km.

Crezi ca este cineva nebun sa lungesaca tunelele cu aproape 30% ?... Cu cresterea aferenta a costului ?
De cate ori este mai scump un metru de tunel decat un metru de viaduct ? (Si de cate ori este mai lent avansul unui tunel fata de cel al unui viaduct ?...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Acum am calculat si eu. Sunt 7 tuneluri, impreuna de 6430 m. Inmultiti cu doi... aproape 13 km de tunel lat de vreo 9-10 m si inalt tot de vreo 9 m...

danutzu_1069

Apropo despre DN73C, ca tot era intrebarea cum se prezinta, am fost  nu demult.
Dinspre Rm. Valcea catre Tigveni sunt multe zone in care terasamentul este lasat din cauza alunecarilor, asta generind praguri. La Piatra chiar este rupt jumatate de drum, se circula alternativ pe o banda. De la Piatra la Tigveni e acceptabil. De la Tigveni la Curtea de Arges este acceptabil, mai existand zone cu praguri.
Problema alunecarilor de teren din zona va trebui tratata foarte serios atit pentru autostrada cat si pentru reabilitarea DN73C din temeli sau chiar pe un traseu nou.
Tunel la Piatra?

miahi

@Vancouver & @dorum - legat de sectiunea 2 m-am uitat putin pe plan si mi-am imaginat cam pe unde va trebui sa ocoleasca autostrada Cainenii Mici:



Eu cred ca fiecare sectiune de "mijloc" va fi foarte complex de construit avand in vedere aglomeratie de "obstacole" de pe Valea Oltului: cale ferata, stalpi de electricitate, localitati...

nirolf

Dacă se cere expres finalizarea unui sens prioritar la viaducte și tuneluri nu câștigăm măcar un an?

Hercule

Care e rolul nodului Greblesti? Nu leaga nimic deosebit
Deșteaptă-te române!