Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 65 Guests are viewing this topic.

adiarc

Pt mine ramân in continuare dubiile ca UMB poate finaliza la valoarea licitata...sper sa fiu contrazis
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Quest

Quote from: adiarc on November 03, 2016, 09:29:17 PM
Pt mine ramân in continuare dubiile ca UMB poate finaliza la valoarea licitata...sper sa fiu contrazis

Bineinteles ca e cu cintec LD4. Eu am mai spus-o: ii suspectez pe UMB ca si-ar dori lucrurile sa se blocheze, ptr ca daca primesc toate aprobarile, se va vedea ca nu inainteaza din cauza lipsei banilor, consecintele licitarii la un pret de dumping...
E clar si de bun simt ca relocarile de LEA trebuiau facute, dar ptr asta iti trebuie bani, din ce bani sa platesti Transelectrica daca ai licitat lotul la un pret de 40% din cel estimat de Companie ?

Am tot respectul ptr UMB la Gilau-Nadaselu, alte lucrari, lucreaza frumos, curat, dar la LD4 cred c-au pus-o. Electric...

Ziceti-mi argumentat ca n-am dreptate si ma inclin.
Common sense will get you far !

rocklee

eu cred ca li se va acorda acei 15 % din pret .... :p

bogdix

@quest
Problema cu Transelectrica e mult mai complexa. Antreprenorul cred ca ar rezolva-o daca ar avea AC in primul rind.

@toti
Daca nu iese anul acesta AM revizuit, pa-pa vreun lot din LD.

Quest

^ La LEA de medie tensiune (6, 20 kV) a caror relocare se lasa de fapt cu subtraversarea prin LES a autostrazii, inteleg nevoia de AC, dar ptr LEA de inalta tensiune (110, 220, 400 kV) a caror relocare inseamna alta configuratie a stilpilor din zona, chiar nu inteleg relevanta AC ptr A.

In anii trecuti colegul Silviu321 a pus pe forum o plansa cu coexistenta LEA 220 Mintia - Tm ptr TL2. Poate ne spune si el unde apare in schema de aprobari a Transelectricii la o relocare de LEA 220, nevoia AC a autostrazii.
Common sense will get you far !

rocklee

problema a fost expropierile ...si am...

Cozak

Multumim pentru fimari, foarte bune si cu o perspectiva excelenta!
Lotul 4 are 3 puncte fierbinti:
-cariera de piatra
-relocare dj706 la Mintia pe acel deal instabil
-urcare A1 pe deal la Soimus, traversare CF Deva-Oradea, pestera lilieci.Relocarile se pot face rapid dupa cum am vazut in alte locuri.E treaba de saptamani acolo.
Aceste puncte rezolvate cred ca totul se va derula foarte rapid dupa ce vine AC.
Lotul 3 e pe val, au terminat cu predalale la traversarea CF, dupa ce acum cateva zile Rocklee a pozat doar ca erau pregatite pentru ridicare pe pasaj.Eu cred ca nu vor fi probleme pana la Grind, la vara se poate da drumul.A doua parte mai are nevoie de descarcarea de la Holdea si poate fi dat in exploatare anul viitor, fara sau cu pasaj peste DN68A la Holdea, dar poate catre sfarsitul anului.
Lotul 2, cu un pic de noroc, de Craciun voi rula relaxat pana la Margina.Tot nu imi dau seama cum vor rezolva problema traficului acolo.
Oricum sunt plin de optimism!
Cheers!

GDPR

Pentru devierile LEA, oricum trebuie AC complet separate.

IlisescuV

Sanse pentru LD2 eu zic ca sunt. Numai sa vrea si constructorul sa lucreze.
Daca UMB primeste AC pana la sfarsitul anului este o mica sansa sa termine pana la sfarsitul lui 2017. Are nevoie si de ceva timp sa se mobilizeze dupa ce primeste AC si sa inceapa lucrul. Daca primeste AC in primavara nu are nici o sansa sa termine in 2017. Lucrand cu oamenii si utilajele lui are costuri mai mici si in plus nu la toate proiectele constructorul iasa pe profit. Mai sunt si unele lucrari la care pierzi bani dar te inveti minte pentru alte lucrari. Asta e economia. Nu din toate investitiile iese si profit.
Mutarea LEA o sa fie o problema. Acolo deschderea intre stalpi e de cam 500+ metrii. Sa ii muti si 50 metrii poate fi o mare bataie de cap. La viteza cu care lucreaza Transelectrica la devieri mai simple mi-e frica sa ma gandesc cat o sa le ia pentru aceste doua devieri.

Ionut

Ministrul Transporturilor, Sorin Buşe, se află în vizită de lucru pe Autostrada Lugoj – Deva, pentru a verifica stadiul lucrărilor. În acest moment, pe Lotul 2 (28 km), gradul de execuție a lucrărilor este de peste 52%. În luna decembrie 2016, vor fi deschiși circulației 15 km din acest tronson. Pe Lotul 3 (21 km), execuția lucrărilor s-a realizat în proporție de peste 70%, iar pe Lotul 4 (22 km), progresul fizic este de aproape 50%.











MT

carutasul

Eu recunosc că am un coşmar de genul : UMB termină tronsoanele pe care are autorizaţie - de fapt am văzut că de la baltă încolo poate termina in primăvară lejer -  după care reziliază ( are şi motive câtă vreme la doi ani după inceperea lucrărilor incă nu are autorizaţii) ; presupun că orice instanţă i-ar recunoaşte banii pe ce a lucrat = profit si ii lasă pe CNADNR cu restul. Sper să fie doar un coşmar totuşi :)

adiarc

Deocamdată au finalizat ce era mai ușor....dupa Decembrie ne edificam ( atunci ar trebuii sa avem AC ),daca finalizează ce e mai greu sau înaintează si ei notificare de reziliere.....momentan cred ca au suficiente argumente,cum ar fii întârzierile de acordare a autorizațiilor sau cimitirul si liliecii de care nu se știa inițial.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cosminescu

Daca isi doreau sa rezilieze, puteau sa o fi facut pana acum... Ar fi chiar culmea sa trimita notificare de reziliere odata ce vine AC-ul :)

adiarc

Nu e deloc culmea...dosarul trebuie făcut beton si fiecare zi de intârziere din partea statului in acordarea Ac este un Argument forte....timpul trece in favoarea lor si in defavoarea participanților la trafic.In defavoarea Cnair nu trece.Ei isi iau lefurile nemeritate indiferent daca au sau nu rezultate,daca o dau sau nu in bara.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Cosminescu

Pai tocmai... Asteapta dupa AC de mai bine de un an.... Aveau toate argumentele sa o faca pana acum daca isi doreau asta.