Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 65 Guests are viewing this topic.

Ionut

#30990
Optimist vorbind, Cosevita/Holdea-Ilia mai curand in T3 2017, nu in mai-iunie. Iar Ilia-Deva teoretic este posibil la final de 2017, daca UMB face o noua demonstratie de forta. Noi in API ne-am contrat pe tema Ilia-Deva. Daca ma intrebati pe mine, eu nu cred ca va fi gata in decembrie 2017 chiar daca iese AC in noiembrie pentru ca prea trebuie sa mearga toate struna si din experientele trecute nu se intampla asta in Romania. Acum sa zica si optimistii.

luc

Incerc sa fiu eu optimistul de serviciu :) : daca avem AC in nov. toata iarna se poate lucra la structurile din pamant nod etc + atacat deal Soimus excavatii. De ce zic? UMB a terminat pe A3, si sa nu uitam ce demonstratie de forta faceau acum 2 ani cand restul loturilor erau mult in spate...

bogdix



Quote from: Tavi on October 11, 2016, 05:24:20 PM
Ne zice cineva cu diploma in domeniu ce este cu acele placi de racordare de la Nodul Margina?  :cheers:

Sunt un element constructiv la poduri/pasaje/viaducte. Asigura trecerea de la mediul elastic (terasament) la mediul rigid (tablierul din beton al podului). Se practica si la unele podete (in special la cele cu calea direct pe prefabricate).

bogdix

Quote from: Ionut on October 11, 2016, 05:41:59 PM
Optimist vorbind, Cosevita/Holdea-Ilia mai curand in T3 2017, nu in mai-iunie. Iar Ilia-Deva teoretic este posibil la final de 2017, daca UMB face o noua demonstratie de forta. Noi in API ne-am contrat pe tema Ilia-Deva. Daca ma intrebati pe mine, eu nu cred ca va fi gata in decembrie 2017 chiar daca iese AC in noiembrie pentru ca prea trebuie sa mearga toate struna si din experientele trecute nu se intampla asta in Romania. Acum sa zica si optimistii.
Eu prevad un T4 2017 pentru LD3. Mai au mult la terasamente si mai au de defrisat pe prima parte. Plus pasajul pe DN care nu e inceput (ca structura). Si altele.

La LD4 as merge si eu pe un 2018 (poate chiar T4 2018). Acolo sunt mai multe de discutat: liliecii, Dealul Soimus, cariera Branisca, Transelectrica...

Si nu uitati (desi poate nu va influenta, dar pana acum a influentat major) in decembrie sunt alegeri.

dorum

2018 pt LD4, dar nu chiar T4... pariul meu
LD3 il vad prin T2-T3 2017, sper cu tot cu Holdea

hyp88

#30995
Si eu zic la fel ca Lotul 4 o sa fie gata in T2-T3 2018 iar Lotul 3 o sa fie gata in T3-T4 2017. In vestul tarii sunt temperaturi mai blande in general si se poate lucra la structuri la iarna.
Oricum multe se pot intampla, multe surprize vor mai fi cu siguranta pe Lotul 4.

Mai are cineva noutati despre autostrada Pi-Si? SF-ul pt capete trebuie sa fie gata in Noiembrie dar nu mai stiu daca au terminat forajele, cel putin pe portiunea Curtea de Arges - Valeni aveau 15 foraje facute din 300 la ineputul lunii August. L.E. Curtea de Arges - Valeni e L2 nu capat.

Si daca SF-ul o sa fie gata la timp se poate incepe licitatia pentru capete? Era o discutie cu ceva vreme in urma ca nu se poate face licitatia doar pentru capete ci pe tot lotul pentru ca asa vrea UE. Daca tot suntem la capitolul prognoze si pariuri, Avem vreo sansa sa vedem santier in lucru la capete (L1 si L5) in T3 2017?

Quest

#30996
Vorba cuiva de pe forum: Groapa de la Cunta e istorie, acum ochii pe LD2-3 !

La rugamintea lui NGC20 am luat citeva cadre aeriene panoramice la Holdea si la Grind, in ideea in care sa intelegem mai bine:
1. Cum va arata la Holdea legatura dintre A1 si DN68A.
2. Cum ar putea arata la Grind etapa a 2-a de proiect, prin care DN68A sa nu mai treaca la nivel cu CF212.

Holdea








Nod Grind












Si o poza de pe LD2, aproape de Faget/Batesti. Go, go, Salini !

Common sense will get you far !

nrb

Google Maps rutează pe A1 Cunța-Săliște!!!

Cozak

#30998
Multumim pentru frumoasele poze, nu ca l-ai depasi pe rocklee,si daca el ar fi avut drona, se plimba toata ziulica peste santierul Lugoj-Deva cu ea.
Acuma intrebarea la nodul Grind, vor sa faca un pasaj peste CF cu DN68A si care descarcare va fi intre cele doua sensuri giratorii?Adica treci pe sub autostrada, urci peste pasajul CF si cobori la breteaua de legatura cu autostrada, faci dreapta pana in sens unde te intorci catre DN68 din nou(asta daca esti din zona, vii de la Dobra si vrei sa mergi la Grind, de exemplu)?Eu asa as vedea acel pasaj.Dar sincer nu am auzit nimic de construirea unui pasaj acolo.

cristi5

#30999
^^ Minunate cadre aeriene! Din cate am aflat, descarcarea Holdea va fi cam asa
https://www.openstreetmap.org/#map=16/45.8846/22.4042



Deci pasajul DN peste A e mai la vest decat in SF.

Sau pe harta proiectelor de infrastructura:

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/45.885/22.404/0

(sorry giratoriul e simplificat vectorial si iese cam patrat :) )

Accesul la deschidere pe Grind-Holdea nu e setat peste tot (apare rosu langa Grind). Oricum trebuie modificate datele probabile de deschidere pt toate proiectele, ca a mai trecut un an... Pregatesc o unealta pentru asta, sa se poata modifica mult mai usor decat prin editare pe OSM.

esendy

daca e asa, tronsonul holdea grind ar putea fi functional fara pasajul respectiv peste A, care e f intarziat

Ionut

Se va inaugura in 2017 segmentul Holdea-Grind (Dobra)-Ilia, adica tot lotul 3, deodata. Sa speram ca in vara anului viitor. Sa speram...

nirolf

Foarte bune cadrele aeriene, acum e mult mai clar ce se construiește acolo. Mulțumesc Quest!

runner

Intradevar, foarte elocvente cadrele!

Quote from: nrb on October 12, 2016, 09:54:09 AM
Google Maps rutează pe A1 Cunța-Săliște!!!
La mine Google Maps nu rutează pe A1 Cunța-Săliște!  ???

nrb

Eram convins că da, apare A1 continuu pe hartă!