Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 30 Guests are viewing this topic.

sebba

Da, am vazut si eu. Nataraii au gresit si au zis Arad-Nadlac in loc de Arad-Izvin.
E de inteles, avem asa de multe A-uri ca ne incurcam in ele. :)
Sailing away! S/Y Haimana

Pelbartus

Radeti, radeti, dar chiar Septimiu Buzasu (secretar de stat) a zis-o in direct in sedinta de guvern.  :lol: Ziaristii doar l-au preluat.  :lol:

MHN

Or fi ramas inca setati pe lotul reziliat al lui Romstrade :)
Altfel, marti dimineata la stiri Mirecea Pop declara ca este in curs de reziliere un contract de deszapezire din zona Timisoarei, probabil cu referire la cel pentru autostrada.

alecu26

sau e cate un pic din fiecare.

S-ar putea ca Romstrade sa fie cel care are in grija dezapezirea. Iar pe Autostrada cred ca era FCC, ca inca nu s-au terminat lucrarile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


alecu26

se pare ca intradevar Soimus-Deva nu se va deschide in zilele astea.

Nu prea are cine sa faca dezapezirea.

:-[

Nu va place de Romanica noastra? nimeni nu s-a gandit la acest aspect.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ghrt

Tronsonul acela este atât de scurt, încât nu cred că pune probleme logistice firmei care se ocupă deja cu dezăpezirea. Nu cred că îi oprește ceva să semneze un act adițional la contractul existent (că nu cred că nu există defel firmă de dezăpezire în județ).
Cont (aproape) inactiv.

alecu26

Quote from: ghrt on December 12, 2012, 03:54:05 PM
Tronsonul acela este atât de scurt, încât nu cred că pune probleme logistice firmei care se ocupă deja cu dezăpezirea. Nu cred că îi oprește ceva să semneze un act adițional la contractul existent (că nu cred că nu există defel firmă de dezăpezire în județ).

pai da...dar nu-l are in contract. Asta inseamna aditional, eventual chiar licitatie.

Intr-o tara unde nu suntem obsedati ca toata lumea fura, o mica intelegere intre prefect (sau cine o fi abilitat) si firma respectiva rezolva problema.

In Romanica ti-e frica ca te salta DNA-ul imediat. Si intradevar ar face-o.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mitsu

Ar fi putut-o deszapezi-o CNADNR singura. Sunt 15 km, ce naiba! Nu e gata de fapt si nici nu mai pot lucra, de-aia nu o deschid. Dar mai e pana la 31 decembrie si nu va ninge non-stop, asa ca mai sunt sperante.

ciprebbe

Sunt 15 km dar daca te gandesti ca ai cate 2 benzi / sens de deszapezit ti se dubleaza distanta...deci costuri suplimentare si asa cum alecu26 ne zicea nu e treaba usoara,nici ieftina si nici legala.
Daca nu e gata, daca nu se poate deszapezi, daca nu se pot asigura conditii de siguranta pt o autostrada pt ce sa o deschida pe o asa vreme? Mai ales acolo direct in valea Muresului.
Sa lase constructorul sa finalizeze (precum UMB ul pe Tm-Lugoj) sa preia CNADNR ul tronsonul(pana atunci nu are cum sa asigure deszapezirea la ceva ce nu e a lor inca ), sa asigure intretinere corecta si apoi sa deschida circulatiei.
Am stat atatia ani fara autostrada, cateva luni nu cred ca ar conta asa de mult, mai ales ca exista sansa sa deschida pana la Orastie in primavara. Riscam sa ne trezim ca avem autostrada (precum Ar-Tm) si cand vremea nu ne lasa se inchide(ca ieri Pitesti -Buc) si deviem traficul pe vechiul drum.
A trecut campania, nu mai e nici o graba, nu se intrevad deschideri prea curand de noi loturi , s-a mai taiat de la investitii peste 1 miliard, cresc taxele si impozitele, cresc accizele la carburanti.......asa ca ....vom avea un 2013 foarte interesant.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Sargon1806

Quote from: alin_simeriaveche on December 12, 2012, 02:12:34 PM
http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/se-intorc-autostrazile-scumpe-pregatiti-va-sa-dam-14-milioane-de-euro-pe-km-175398.html?utm_source=export&utm_medium=rss&utm_campaign=realitatea

Cam bat campii astia prin articol. Auzi, cica drumul expres e "o autostrada mai mica"... Drumul expres nu e autostrada si punct. Drumul expres are limita de 100 km/h, nu de 130 km/h, drumul expres are intersectii de drumuri la acelasi nivel (cu semafoare) si lista poate continua.

Cine e pasionat de Germania (cum sunt eu) sa ia sa faca diferenta dintre Autobahn si Schnellstrasse.

cricric

^^ Nu chiar, uita-te la express-urile poloneze

Henning

Quote from: Sargon1806 on December 12, 2012, 11:07:54 PM
Cine e pasionat de Germania (cum sunt eu) sa ia sa faca diferenta dintre Autobahn si Schnellstrasse.

Cred ca nu stii care e diferenta!

Ionut

Drumurile expres veritabile nu au banda de urgenta, au limite de 100 km/h sau 110 km/h si nu pot avea intersectii la nivel. Zic de cele veritabile. Sunt multe drumuri insa care intra la "expres" insa lasa mult de dorit. De exemplu la noi centura Ploiesti ar intra la drum expres (2x2, parapete centrale, in afara localitatii) insa are multe intersectii la nivel (sensuri giratorii).

Dar hai sa ramanem ontopic, A1.

Raducu Popa

Quote from: Sargon1806 on December 12, 2012, 11:07:54 PM
Cine e pasionat de Germania (cum sunt eu) sa ia sa faca diferenta dintre Autobahn si Schnellstrasse.

Schnellstrasse e cu parapete median, spatii de refugiu (un fel de parcare) si pe alocuri e 2+1, cele 2 benzi alternand, cand intr-o parte, cand in cealalta, si fara intersectii la nivel.
Ce ai vazut tu e posibil sa fie un fel de DN la noi...