Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 31 Guests are viewing this topic.

mariansb

Bune si asa pozele!Am trecut in seara asta pe la Simeria si am constatat ca functioneaza iluminarea in sensul giratoriu.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

Au mai ramas 5 zile... sa inteleg ca se deschide? :)

ciprebbe

Mai incape indoiala ionut ca nu se deschide? 
Deja eu m-am obisnuit cu ideea....... eu ma gandesc daca nu cumva o sa o si inchida dupa deschidere ca la noi totul e posibil.

Sa va mai dau o veste nu prea buna..... in urmatoarele 2 3 zile vremea se va schimba. Deja afara (Austria,Germania, Cehia...) ninge puternic, sunt zone cu aproape jumatate de m de zapada iar frontul atmosferic vine spre noi( va spun 2-3 zile pt ca de obicei vremea prinsa de mine acolo dupa 2 - 3 zile era la noi prin ardeal) iar asta va reduce simtitor ritmul de lucru.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

BoGDaN

#4863
Ieri am tras o fuga pana la Savarsin la niste rude, din pacate vremea urata m-a impedicat sa fac poze. Am facut totusi la ceea ce era mai clar si aproape in zona Rusciori si Sebes bypass.  Ce pot sa spun, in alte Duminici se muncea. Acum slaba activitate pe Orastie Sibiu. Coroborat cu ceea ce spunea boer_escu tind sa cred ca de cand cu amanarea au lasat-o mai moale si constructorii. Pentru ca DN7 este murdar din cauza camioanelor cu pamant si din cauza ploii marunte toate masinile aratau de parca circulau in Afganistan de murdare. Am consumat un bidon de 5 litri de lichid spalat parbrizul.
La un moment dat s-a postat aici niste fotografii cu o zona din lotul Straco cu niste probleme cu infiltratii cu apa. Nu stiu daca era exact zona respectiva, cert este ca am vazut o portiune de pe DN7 si era totul acoperit cu un ciment (praf) rosu.....nu stiu ce e, habar n-am.













Baietii de la Capital ne dau niste vesti proaste - pe care le stim de 3 luni :)

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/vesti-proaste-autostrada-sibiu-orastie-nu-va-fi-gata-in-aprilie-anul-viitor-174949.html



QuoteCei aproape 82 de kilometri de autostradă dintre Sibiu și Orăștie, la care termenul prevăzut în contractele semnate cu constructorii era aprilie 2013, nu vor fi dați în circulație decât spre finele anului viitor.


alecu26

Quote from: BoGDaN on December 03, 2012, 12:04:21 PM
Ieri am tras o fuga pana la Savarsin la niste rude, din pacate vremea urata m-a impedicat sa fac poze. Am facut totusi la ceea ce era mai clar si aproape in zona Rusciori si Sebes bypass.  Ce pot sa spun, in alte Duminici se muncea. Acum slaba activitate pe Orastie Sibiu. Coroborat cu ceea ce spunea boer_escu tind sa cred ca de cand cu amanarea au lasat-o mai moale si constructorii. Pentru ca DN7 este murdar din cauza camioanelor cu pamant si din cauza ploii marunte toate masinile aratau de parca circulau in Afganistan de murdare. Am consumat un bidon de 5 litri de lichid spalat parbrizul.
La un moment dat s-a postat aici niste fotografii cu o zona din lotul Straco cu niste probleme cu infiltratii cu apa. Nu stiu daca era exact zona respectiva, cert este ca am vazut o portiune de pe DN7 si era totul acoperit cu un ciment (praf) rosu.....nu stiu ce e, habar n-am.

Baietii de la Capital ne dau niste vesti proaste - pe care le stim de 3 luni :)

http://www.capital.ro/detalii-articole/stiri/vesti-proaste-autostrada-sibiu-orastie-nu-va-fi-gata-in-aprilie-anul-viitor-174949.html



QuoteCei aproape 82 de kilometri de autostradă dintre Sibiu și Orăștie, la care termenul prevăzut în contractele semnate cu constructorii era aprilie 2013, nu vor fi dați în circulație decât spre finele anului viitor.

amanarea inca nu e oficiala. Am puteao inca numii vise umede ale constructorilor. Dar e bine ca macar incepe sa fie pusa pe masa, si poate asa se vor aseza partile la masa discutiilor sa gaseasca solutii rezonabile.

Praful acela de la Straco, e cred doar pamant gasit in zona. (Amintitiva reclama cu rapa rosie de la Sebes). Acea argila, sau ce o fi, se gaseste cam in toata zona, la diferite adancimi sau chiar la suprafata.

Oricum, la terasamente e un cosmar sa lucrii pe vremea asta, orice ploaie de 1-2 ore, dureaza zile sa se uste materialul si sa poti continua.

Acum, pana scad temperaturile la -5, -10 grade doar pe la structuri si alte chestii se poate lucra.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


mariansb

#4866
Tocmai am ajuns in Sibiu venind de la Alba si doar pe lotul 4 am vazut miscare cat de cat, pe celelalte foarte anemica.Sa fii intrat deja in hibernare?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Ionut

@Bogdan si Marian, multumesc de vesti! :cheers:
@boer_escu: foarte fain! Chiar ti-au iesit niste poze exceptionale in ultimul reportaj, multumim inca o data! Poate mai ajungi pana ce vin zapezile. Sau poate si dupa ce vin daca vor lucra la iarna. Chiar sunt curios.

cezar-mario2012

Încă un tronson din Autostrada Vestului e aproape de finalizare, în zona Deva


Pe lângă bypass Arad şi bypass Timişoara, finalizate în vara şi toamna acestui an, tronsonul de autostradă Deva-Simeria, respectiv nodul Şoimuş, nodul Simeria – 15 km, se finalizează la începutul lunii decembrie. ,,Constructorul Strabag a executat cea mai dificilă autostradă de până acum din Vestul României – întregul traseu este pe un rambleu  (umplutură dig trapezoidal – 5-7 metri înălţime), baza mică pe care este asfaltul autostrăzii – circa 30 de metri, iar baza mare, de fapt fundaţia autostrăzii – de 60-70 metri lăţime", spune Marius Popovici, inginer, consultant în domeniul construcţiilor civile, hidrotehnice şi rutiere .

Ca material s-a folosit piatră cu balast din piatră spartă, rocă naturală dintr-un depozit din apropiere, dar şi zgură de furnal, toate aceste materiale, plus argilă compactată, trecând cu bine testul de compactare. În final, avem o autostradă integral în rambleu, toate intersecţiile fiind cu subtraversări, nu supratraversări, respectiv drumuri judeţene, comunale şi cursuri de apă.

Podul de peste Mureş este finalizat

Cel mai lung pod din România de pe râuri interioare, podul 15 peste Mureş (în dreptul satului Uroi, la circa 2 kilometri de Simeria) este şi el finalizat. În aceste zile se finalizează parapeţii, glisierele centrale şi laterale şi se lucrează la marcajele aferente. De asemenea, şi panourile aferente autostrăzii sunt în curs de montare. Podul are 720 de metri lungime, înălţimea de până la 7 metri, soluţia constructivă aleasă este cu pile şi culei din beton armat, amplasate la 60 de metri distanţă, în total 12 tronsoane a 60 de metri. ,,Remarcabil este că lucrările, în mare parte, s-au desfăşurat pe parcursul acestui an, cu excepţia unor coloane forate executate în 2011, întregul pod a fost finalizat în cursul anului 2012, 10 luni de muncă intensă", spune Popovici.

În partea de Vest se lucrează nemţeşte

,,În ceea ce priveşte soluţia constructivă aleasă în general pe tronsoanele de autostradă din Vestul României, vreau să precizez că în Germania, unde centrul de greutate este lărgirea autostrăzilor de la 2 la 3 benzi plus una de staţionare, soluţia constructivă este similară cu cea adoptată de constructori în România, respectiv argilă compactată şi stabilizată, podurile având soluţie constructivă asemănătoare celor de la Arad şi Deva peste Mureş. În general, constructorii germani şi austrieci încep cu prioritate construcţia unei autostrăzi cu lucrările de artă (poduri, podeţe, viaducte), pe urmă punându-se accent pe caseta autostrăzii, pe cînd alţi constructori, prezenţi şi în România, încep cu caseta autostrăzii şi în continuare execută lucrările de artă", spune Popovici.
Ziua de Vest

cezar-mario2012

Autostrada Sibiu-Piteşti rămâne în plan, nu şi traseele


Prezent la Sibiu, Laszlo Sajtos, director general în cadrul Direcţeie de Dezvoltare a Ministerului Transporturilor, a precizat faptul că actualul Guvern nu vrea să schimbe întreg traseul autostrăzii pe ruta Sibiu -Braşov, aşa cum s-a luat în calcul la un moment dat, ci va rămâne Sibiu-Piteşti, cu legătură pe Valea Oltului.

"Se face un alt studiu de fezabilitate pentru această autostradă. Nu pot spune exact astăzi, dar eu nu văd un termen de finalizare decât undeva peste vreo câtiva ani de zile .La anu vom şti exact", a declarat Laszlo Sajtos.

Şeful Direcţiei de Dezvoltare din cadrul  Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii spune că pregătirile pentru noul studiu de fezabilitate se fac pentru  traseul stabilit iniţial, dar asta un înseamnă că se va respecta în totalitate vechea schiţă a rutelor.

"Rămâne aceeaşi variantă. Aşteptăm acum să se facă pregătirile pentru un nou studiu de fezabilitate  şi vom vedea. Dar, după câte ştiu, doleanţa Guvernului de acum este să se păstreze exact aceeaşi variantă, să fie autostradă Sibiu -Piteşti, despre asta vorbim, nu şi locurile prin care va trece. Vechiul traseu poate să fie valabil, poate să nu fie valabil", a mai punctat Laszlo Sajtos.

Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR) a anulat procedura de achizitie publica pentru revizuirea studiului de fezabilitate aferent autostrazii Sibiu-Pitesti în luna noiembrie. Autostrada Sibiu-Pitesti, ar urma să aibă  o lungime de 116,6 kilometri si să se construiască cu circa 3,2 miliarde de euro. CNADNR anunţa în primăvară ca autostrada Sibiu-Pitesti ar putea fi gata in trei ani (2014-2016) şi că finanţarea s-ar putea face pe baza de finantare din bani europeni.
CityNews

cricric


BoGDaN

ROFLAARP  :sex:
Asta cu lucratul dupa model german mi se pare o porcarie fara sens. Pana la urma tot acolo se ajunge. Dar nah....mai zicem si noi sa ne mai umflam in pene. Sau cum sa zic, lucram dupa model nemtesc si terminam in stil romanesc.  :owned:
Si eu, mariansb si bineinteles boer_escu am vazut acelasi lucru: s-a incentinit lucrul pe Orastie - Sibiu. Asta in ce stil mai e?
Ca tot vorbim de stiluri eu zic ca Alpine Bau e pur sange nemtesc din ce vedem pentru Aprilie 2013.

alecu26

#4872
@BoGDaN

exact.

Pana la urma, se incepe cu ce lucrari sunt critice, si de obicei critice sunt cele de poduri, sau lucrarile podului cel mai mare de pe un proiect. De aia incepi cu poduri imediat ce poti. La drumuri poti sa ai o zona cu volum mare de lucrari, dar in general e vorba de zone de sapatura nu de umplutura.

Oricum, e o strategie buna in general sa faci nu neaparat podurile, dar mai ales podetele foarte rapid, sa ai continuitate de transport si miscare in santier, fara sa folosesti multe ocoliri si drumuri temporare sau sa te folosesti de drumurile locale. E si mai ieftin (eviti rovignete si taxe judetene de drum) si mai rapid.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Time-and-Space

cool. interesant. evtl includeti si linkul articolului  in postare, e foarte folositor si textul in postare, dar e bine de stiut si sursa. la amandousa postarile de mai sus, sursa am observat-o doar foarte tarziu si nu exista link.

michael21_mtv

care este celalalt forum despre autostrazi ??? :D :lol: