Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 26 Guests are viewing this topic.

delacroix

Quote from: mariansb on November 29, 2012, 12:44:14 PM
I stimez pe cei de la Impregilo pentru munca pe care o fac, dar nu prea tine scuza cu imprevizibilitatea alunecarii de teren din zona de dupa Apoldu de Jos pe care au descoperit-o doar in timpul lucrarilor.Aici vina desigur ca au si CNADR si proiectantul ,care trebuiau sa tina cont de specificul solului de acolo si sa propuna solutiile potrivite si termene realiste de realizare.
Cei care circula pe DN1,7, pe partea cealalta a dealului, stiu ce probleme au fost si sunt acolo cu terenul, de ani de zile. Nu trebuie sa fii specialist in constructii sau geologie , ca sa presupui ca si pe versantul opus sunt mari sanse sa fie la fel.
Observatii de bun simt doar ca proiectantul este chiar Impreglio.

davyl

Multumim delacroix! Deci ar fi trebuit sa stie exact care este specificul solului acolo ca doar ei au facut proiectarea... Cum vina e a lor, ar trebui ca si banii in plus sa fie tot ai lor! Cum spune francezul: "C'est pour ma pomme!" Insa nu cred ca vor plati numai ei pentru greseala asta, sigur vor depune un memoriu in care vor mai cere bani in plus...

Randurile de mai sus nu sunt o critica, ci doar o constatare...

delacroix

Quote from: davyl on November 29, 2012, 03:58:09 PM
Multumim delacroix! Deci ar fi trebuit sa stie exact care este specificul solului acolo ca doar ei au facut proiectarea... Cum vina e a lor, ar trebui ca si banii in plus sa fie tot ai lor! Cum spune francezul: "C'est pour ma pomme!" Insa nu cred ca vor plati numai ei pentru greseala asta, sigur vor depune un memoriu in care vor mai cere bani in plus...

Randurile de mai sus nu sunt o critica, ci doar o constatare...
Motivul pentru care cer prelungirea termenului este SeFeul intocmit de DIWI, pe baza caruia au licitat, unde era o greseala de ~10 m pe altitudine la debleul gigant de la capatul viaductului. Alunecarile sunt la capatul celalat. Plus ca toti ceilalti antreprenori au cerut prelungire din vari motive, situatii aparute ante si post licitatie.

athosga

#4818
Quote from: delacroix on November 29, 2012, 04:31:51 PM


Ok, inteleg asta, dar cum se poate ca numai acum au pomenit de problema asta? Ar trebui sa stie din momentul proiectarii ca acolo trebuie schimbat ceva, nu?

Ionut

Gata, nu mai e cale de intoarcere, e clar. Se intampla si in teren, Romstrade isi strange jucariile si pleaca.





by secret source, of course.

BoGDaN

Nelu Iordache este o rusine si o sfidare a normalitatii. Imi pare rau de subcontractorii neplatiti pentru ca au si ei familii. Sper sa stea in puscarie pentru delapidare. S-a spart buba si toata presa da titluri gen: "Si-a luat avion cu banii de autostrada".
Despre Orastie Sibiu sincer anumite termene mi se par exagerat de mult prelungite. Strabag sau Straco nu au alunecari de teren dar si ei baga mortul la inaintare...

delacroix


Ok, inteleg asta, dar cum se poate ca numai acum au pomenit de problema asta? Ar trebui sa stie din momentul proiectarii ca acolo trebuie schimbat ceva, nu?
[/quote]
Acum chiar informatii despre schimburile de adrese intre antreprenor si beneficiar(consultant) nu am(avem). Poate au fost instiintari, alecu26 a semnalat de vreo 6 luni posibile alunecari de teren, poate au fost "luari la cunostiinta", "reveniri" etc.
Eu cred ca solicitarea de tunel a fost facuta de mult, dar dupa Astaldi ,zona Sacel, si era un pic peste mana sa se aprobe inca o modificare substantiala. Probabil ca s-a sugerat un debleu cu panta 1:1 , solutie care, evident, n-a mers.
Rezolvarea cred ca tine mai mult de bani decat de timp. Ma indoiesc ca UE accepta sa finanteze schimbari radicale de solutii. Valoarea ar putea fi intre 8 si 15 mil euro.

schluppi

A aparut portiunea Soimus - Simeria Veche pe Google Maps

BoGDaN

Normal ca se stia din ziua 1 ca nu se pot tine de termen. Totusi Strabag isi poate reloca oameni si utilaje de pe Orastie - Deva. La fel si Straco. Relieful e mai bun fata de ce au Astaldi/Impregilo. Chiar si asa daca s-ar trage tare la inceputul verii ar termina zic eu. Eu raman la parerea ca mi se par exagerate termenele iar dealurile intradevar sunt alunecoase dar asta nu justifica atatea luni de intarziere. Parerea mea!


tonică

faina filmarea iuli...
Totusi derulasem nitelus pe la mijloc, si apoi neatent, la final cand am vazut ca tu faci dreapta sa iesi iar tirul o ia inainte am ramas cu gura cascata crezand ca e capatul dinspre izvin.. :lol:
Ma si gandeam la ce accident o facut ala continuand drumul spre lugoj....

boer_escu

Astazi am ajuns la.....  :D



Urmeaza....

iuli

Quote from: tonică on November 30, 2012, 07:44:17 PM
faina filmarea iuli...
Totusi derulasem nitelus pe la mijloc, si apoi neatent, la final cand am vazut ca tu faci dreapta sa iesi iar tirul o ia inainte am ramas cu gura cascata crezand ca e capatul dinspre izvin.. :lol:
Ma si gandeam la ce accident o facut ala continuand drumul spre lugoj....

Hahahaha... Am zis sa intru putin prin parcare ca sa vedeti toti cam cum e parcarea, desi e inchisa. La cealalta se lucra intens cu ceva tevi... Dar ai vazut ce baiat bun a fost ala cu TIR-ul cand am iesit din parcare?  ;)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

boer_escu

#4828
Lotul IV (Astaldi), pozele vor fi in ordine, dinspre Sibiu catre Saliste:

Podul catre Rusciori, intersectia cu DJ143B:





Zona cu stalpii de curent relocati de langa Cristian:



Dealul unde au ramas lucrarile in urma:



Viaductele dinspre tunel, partea catre Sibiu:



Zona tunelului:





Viaductul dinspre Sacel:





Drumul catre Mag (in dreptul Sacelului):





Spre Saliste:



Acelasi loc, spre Sibiu:



La nodul Saliste, aici niciun avans de trei luni



Dar un pic mai incolo, deja se intrevede cum va arata nodul Saliste:







Cam asta ar fi de pe lotul 4.... se pregateste lotul 3 :)

user201

Mulțumim de update boer_escu.
Din câte văd eu în imagini mai e mult de lucru în afară de presupusa alunecare de teren de la acel deal, prin urmare nu e de mirare că doresc ca și termen toamna lui 2013, dacă nu mă înșel.