Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 62 Guests are viewing this topic.

Ionut

QuoteContinuă lucrările la  tronsonul II al autostrăzii Orăştie-Sibiu. Vezi stadiul investiţiei

Lucrările la tronsonul II din autostrada Orăştie-Sibiu, ce cuprind porţiunea de ocolire a municipiului Sebeş şi nodul rutier de la Lancrăm  continuă. Deputatul Clement Negruţ a explicat că a început construcţia pilonilor la alte trei poduri importante.

"Au fost finalizate turnările la cei patru piloni de susţinere a supratraversării autostrăzii. Vorbesc de betonul turnat până la cota zero. Vor fi atacate săptămâna viitoare lucrările de excavare a radierilor la aceşti piloni, iar, concomitent, au început lucrările de construcţie a pilonilor la alte trei poduri importante: unul peste DN1, tot în zona podului de intrare în Sebeş, iar celălalt la traversarea de cale ferată care deserveşte cele două unităţi industriale din zonă. Numărul de personal care lucrează în prezent la autostradă este de 130 de persoane; 85 dintre ei sunt angajaţii firmei constructoare Straco Grup, iar 45 sunt subcontractori", a declarat Clement Negruţ.

Deputatul a mai explicat că, în aproximativ două săptămâni, vor începe lucrările şi nodul rutier de la Cunţa: "Vor fi foraţi pilonii de supratraversare şi turnat betonul, precum şi platforma betonată între pilonii podului. A intervenit şi o mică problemă, ca să spunem aşa. La nivelul traversărilor peste calea ferată, proiectarea a fost făcută pentru o anumită deschidere  pentru cele două linii, una care deservea Kronospan  şi cealaltă de transport personal. Acum, şi cei de la Holzindustrie au în perspectivă o linie de cale ferată,  dar acest lucru nu va afecta din punct de vedere al timpului de execuţie  a acestui tronson. Ceea ce vreau să spun este că linia nu era prevăzută la momentul proiectării".

Potrivit constructorului, lucrările sunt în grafic şi nu au fost întâmpinate probleme în ceea ce priveşte buna desfăşurare a activităţii pe tronsonul de autostradă Vinţu- Miercurea Sibiului.

sursa: Alba24.ro

Suna bine. :)

udar

#481
Quote from: bogdymol on January 13, 2012, 09:36:51 AM
Nu scrie absolut nimic despre Timisoara-Lugoj lot 2... ca si cum si acolo s-ar lucra.

La multi ani la toata lumea !

Intr-un final am reusit sa imi fact timp si cu amabilitatea lui Ionut am primit Ok  pe acest forum si ii multumesc.
Sper sa vin si eu cu multe informatii si poze de pe A1 mai ales ca imi desfasor activitatea in zona A1 vest si ma delasez mult.

Acum referitor la Lotul 2 Timisoara -Lugoj am observat ca in toate articolele scrise se omite voit(cred) de acest lot.

acum cateva poze de pe centura Lugoj unde se uneste cu drumul dintre A1 si centura Lugoj





iar aceasta poza este facuta de pe E70 intre Izvin si Remetea si se vad lucrarile la Lotul 1




Ionut

Bine ai venit udar! :cheers:
Multumesc pentru update!

Doua intrebari:

- ai idee daca drumul de legatura Centura Lugoj-A1 (autostrada Lugoj-Deva lot 1) este profil de autostrada? Initial asa era... practic face parte din coridorul IV - SUD.

- din poze mi se pare o panta destul de mare... nu mai taie din dealul ala? :)

Ionut

O noua filmare pe Autostrada A1 Timisoara-Arad:

http://www.youtube.com/v/kDOxp8iu26M

Frumos, multumim! :cheers:

nenea_hartia

Nodul A1 Nădlac-Arad Lot II/bypass Arad (constructor Alpine Bau GmbH):

- dreapta - bypass Arad, stânga - A1 Nădlac-Arad. Marcajele cu roz reprezintă axul autostrăzii ce merge spre Nădlac; rigola va fi desfiinţată:





- kilometrul provizoriu 0+800 de pe proiectul Alpine:



- lucrări la viitorul pasaj peste bypass Arad:





Ionut

WOW, bine ai revenit nenea_hartia! Merci mult pentru poze! :cheers:

Am o intrebare pentru tine daca stii: cum merge treaba pe Nadlac-Arad pe segmentul Romstrade?! Vad ca Alpine se misca bine, cu talent. Din ultimele clipuri pe 2011 ale MT mi s-a parut ca Romstrade sunt in urma rau de tot. Ai detalii? Merci!

nenea_hartia

Quote from: Ionut on January 15, 2012, 08:53:10 PM
WOW, bine ai revenit nenea_hartia! Merci mult pentru poze! :cheers:

Am o intrebare pentru tine daca stii: cum merge treaba pe Nadlac-Arad pe segmentul Romstrade?! Vad ca Alpine se misca bine, cu talent. Din ultimele clipuri pe 2011 ale MT mi s-a parut ca Romstrade sunt in urma rau de tot. Ai detalii? Merci!
Nu ştiu prea multe. Au avut ceva probleme de topometrie. Însă rămâne grav faptul că nu îşi plătesc subcontractorii, iar acest lucru mă tem să nu influenţeze negativ lucrările.

Ionut

Multumesc! Sper sa iasa din nou un clip de la MT, sunt tare curios in ce stadiu sunt...
Pe sectorul Alpine se pare ca nu sunt probleme, lucreaza foarte bine.

Ce vesti mai ai de prin alte parti? Sibiu-Orastie?

MHN

Quote from: nenea_hartia on January 15, 2012, 09:53:02 PM
Quote from: Ionut on January 15, 2012, 08:53:10 PM
WOW, bine ai revenit nenea_hartia! Merci mult pentru poze! :cheers:

Am o intrebare pentru tine daca stii: cum merge treaba pe Nadlac-Arad pe segmentul Romstrade?! Vad ca Alpine se misca bine, cu talent. Din ultimele clipuri pe 2011 ale MT mi s-a parut ca Romstrade sunt in urma rau de tot. Ai detalii? Merci!
Nu ştiu prea multe. Au avut ceva probleme de topometrie. Însă rămâne grav faptul că nu îşi plătesc subcontractorii, iar acest lucru mă tem să nu influenţeze negativ lucrările.
nenea, poate ca mi-a scapat, dar ai postat undeva impresiile tale despre proaspatul inaugurat tronson Arad-Giarmata?
Altfel, multumim pentru toate informatiile.

viossboss

Iata si un articol interesant despre clasamentul european al inaugurarii de autostrazi   http://www.bucharestherald.ro/interviews-a-analyses/56-interviews-a-analyses/29453-romanians-win-silver-medal-in-highway-inauguration-58-km-in-2011-compared-to-217-km-in-poland-and-41km-in-hungary

Interesant mi s-a parut pretul celor din Polonia ( 10 mil. euro) , sau este o medie ?
Dream come through !
Once in a lifetime !

Ionut

Quote from: viossboss on January 17, 2012, 11:19:11 AM
Interesant mi s-a parut pretul celor din Polonia ( 10 mil. euro) , sau este o medie ?

Da, cred ca e o medie. :)

nenea_hartia

Quote from: MHN on January 16, 2012, 10:55:38 AM
nenea, poate ca mi-a scapat, dar ai postat undeva impresiile tale despre proaspatul inaugurat tronson Arad-Giarmata?
Nu, nu cred că am scris. Îmi place autostrada şi mă bucur pentru voi, timişorenii şi arădenii. Vă invidiez  :). Cu tot deranjul drumului Giarmata-Timişoara, eu n-aş merge decât pe A1. Eventualele hibe (sper să nu existe) se vor vedea în timp. Singurul minus vizibil acum - pentru că tu tot lucrezi în domeniu -  e lipsa sistemului ITS, spre deosebire de toate celelalte sectoare în lucru de pe A1. Cu excepţia telefoanelor SOS acolo nu se va face deocamdată nimic. În scurt timp vor fi fortaţi totuşi să upgradeze ITS-ul, iar asta se va executa sub trafic, ceea ce eu nu-mi pot imagina. Mă uit la băieţii de la Arad şi nu văd cum şi-ar putea pune sub trafic tuburile, ţevile, cablurile şi cei mai pun ei. În fine, asta nu e o problemă gravă...

MHN

#492
^^
Merci pentru raspuns.
Totusi, directorul DRDP TM declara dupa deschiderea traficului intre Giarmata si DN7 ca in locurile in care nu au fost montati parapetii mediani, vor fi instalate tocmai aceste portaluri pentru ITS, deci ma gandesc ca nu va mai trece mult timp pana se va intampla asta, cu tot deranjul instalarii retelisticii sub trafic, despre care spuneai.

Pe celelalte loturi dintre Nadlac-Sibiu, aflate in executie (in afara de Deva-Orastie, despre care nu am informatii), stiu ca sistemul ITS se instaleaza inca din faza initiala.

Altfel, zici ca ar fi ok :)

Ionut

ITS? Dati-mi si mie mai multe informatii.
Va referiti la sistemul de informatii de trafic si siguranta?

Pe A2 au montat noaptea stalpi... intrerup traficul si aia e. Sau voi ziceti de cabluri & stuff? N-am inteles de ce e asa mare deranj in trafic. Daca aveti timp explicati-mi si mie. :)

MHN

Quote from: Ionut on January 18, 2012, 09:34:50 AM
ITS? Dati-mi si mie mai multe informatii.
Va referiti la sistemul de informatii de trafic si siguranta?
Da, sistemul de management si informatii despre trafic cu toate subsistemele, in special cu interfata de afisare pentru utilizatori (VMS).


Quote from: Ionut on January 18, 2012, 09:34:50 AM
Pe A2 au montat noaptea stalpi... intrerup traficul si aia e. Sau voi ziceti de cabluri & stuff? N-am inteles de ce e asa mare deranj in trafic. Daca aveti timp explicati-mi si mie. :)
Problema la care face referire nenea este instalarea intregii retele de transmisie sub trafic: sapare santuri, pozare cablu de fibra optica, montare senzori, camere, etc...
Caci portalurile de afisare efectiv, reprezinta cea mai simpla parte.