Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 17 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#4770

alin_simeriaveche

alte poze...sper sa fie bine de data asta





alin_simeriaveche







fratelemeu a facut si filmuletul si imaginile. a vrut sa mearga si la podul peste strei dar nu mai lasa pe nimeni sa traca paznicii de la pasajul cfr

alin_simeriaveche


vancouver

Multumim Alin pentru efort si entuziasm.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

bogdymol

Quote from: Chagall on November 25, 2012, 10:24:00 PM
Inca un ziarist cretin care habar n-are despre ce scrie.  :doh:
QuoteNu demult, muncitori de pe Arad-Nădlac au intrat în grevă pentru a-şi cere drepturile salariale neprimite de patru luni de la firma care lucrează acolo. Pe acelaşi tronson contractul cu Romstrade a fost reziliat datorită întârzierilor, iar neplata muncitorilor, care intra în sarcina unei firme care a subcontractat de la Romstrade, a tras, de asemenea, în balanţă pentru luarea acestei decizii.

Chiar dacă, practic, contracul a fost reziliat, urmând ca altă societate să lucreze acolo, stratul de uzură este pokzat pe majoritatea autostrăzii, lucrările de artă, poduri, podeţe şi viaducte sunt aproape terminate şi a început montarea parapeţilor şi s-au asfaltat suprafeţele de pod. Accesul spre tronsonul Arad-Pecica, buclele de acces sunt în fază de asfaltare, de asemenea şi nodul de circulaţie Pecica .
Sursa: Ziua de Vest

Chiar ca habar nu are :lol: O data povesteste despre rezilierea contractului cu Romstrade, dupa care zice ca tronsonul e aproape gata (cu referire la bucata Alpine).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

davyl

Pur si simplu a facut "varza" cele 2 tronsoane, semn ca fie habar nu are, fie a facut o eroare monumentala.

MHN

Quote from: Chagall on November 25, 2012, 10:24:00 PM
Inca un ziarist cretin care habar n-are despre ce scrie.  :doh:
QuoteNu demult, muncitori de pe Arad-Nădlac au intrat în grevă pentru a-şi cere drepturile salariale neprimite de patru luni de la firma care lucrează acolo. Pe acelaşi tronson contractul cu Romstrade a fost reziliat datorită întârzierilor, iar neplata muncitorilor, care intra în sarcina unei firme care a subcontractat de la Romstrade, a tras, de asemenea, în balanţă pentru luarea acestei decizii.

Chiar dacă, practic, contracul a fost reziliat, urmând ca altă societate să lucreze acolo, stratul de uzură este pozat pe majoritatea autostrăzii, lucrările de artă, poduri, podeţe şi viaducte sunt aproape terminate şi a început montarea parapeţilor şi s-au asfaltat suprafeţele de pod. Accesul spre tronsonul Arad-Pecica, buclele de acces sunt în fază de asfaltare, de asemenea şi nodul de circulaţie Pecica .
Sursa: Ziua de Vest
Sunt uimit de acest articol deoarece consultantul respectiv a venit (de cele mai multe ori) cu informatii exacte si documentate.
Dar daca autorul articolului a preluat intocmai informatiile de la consultantul pe care-l citeaza, inseamna ca situatia este "fara scapare", pentru amandoi.

tonică

mulţam alin pentru efort, ţie şi fratelui tău..:)
Cu toate zvonurile, bâlbele, problemele şi planurile schimbate din lună în lună pare totuşi că oamenii s-au decis pentru finalizarea segmentului deva-simeria anul acesta. Dacă nu va ninge în decembrie cred că vor găta şi straco segmentul lor cu tot cu turdaşul şi problemele de acolo.

Are cineva ceva imagini de la orăştie dar nu de la podul înspre nodul de acolo ci de la ce trebuia sa fie capătul tronsonului deva-orăştie, giratoriul de acolo precum şi dacă s-a făcut vreunul pe dn în zona aceea? Eram curios dacă s-au pregătit să-l deschidă aşa...

nenea_hartia

Până la urmă se face tunel la Aciliu.

teocharis

e foarte bine ca se deschid Deva bypass, Simeria bypass si Orastie bypass in primavara/vara lui 2013 dar care este termenul realist ptr adevaratul nod gordian de pe acest traseu, Sebes bypass?

mariansb

Quote from: nenea_hartia on November 26, 2012, 11:02:15 AM
Până la urmă se face tunel la Aciliu.

Asta inseamna ca i va prinde toamna pe cei de le Impregillo. Ai si ceva date despre parametrii tunelului?
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

ciprebbe

Quote from: nenea_hartia on November 26, 2012, 11:02:15 AM
Până la urmă se face tunel la Aciliu.
In sfarsit era cazul sa gaseasca solutia asta.
Ai idee pe ce lungime s-a aprobat constructia lui? Solutia e clar cut@cover( cut e deja realizat :D).
Un termen optimist pt constructia lui? 6 luni? posibil?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

mitsu

Daca se vrea, se face si intr-o luna. Totul e sa ai si cu ce

nenea_hartia

Quote from: ciprebbe on November 26, 2012, 12:48:45 PM
Quote from: nenea_hartia on November 26, 2012, 11:02:15 AM
Până la urmă se face tunel la Aciliu.
In sfarsit era cazul sa gaseasca solutia asta.
Ai idee pe ce lungime s-a aprobat constructia lui? Solutia e clar cut@cover( cut e deja realizat :D).
Un termen optimist pt constructia lui? 6 luni? posibil?
500 m tunel + consolidare după tunel către Sibiu. Mai mult de 6 luni, problemele sunt foarte mari şi înainte, şi după viaductul de la Aciliu. Cei care mi-au spus nu sunt foarte optimişti. Posibil să se facă alt viaduct şi înainte de viaductul mare, către Sebeş, pentru a depăşi zona de alunecări de acolo. Suntem norocoşi că lucrează Impregilo. Astfel de lucrări suplimentare ar îngropa financiar un constructor român. Sper ca CNADNR să înţeleagă şi să plătească ceva în plus la sfârşit, pentru că e doar vina SF-ului Diwi comandat de Companie că s-a ajuns aici.