Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 51 Guests are viewing this topic.

icristian

Update CNADNR

De ieri:
Quote01.09.2016 astazi s-a lucrat la finalizarea transeei 6 si fost asternut al doilea strat de piatra sparta #cnadnr #autostrazi #OrastieSibiu
de asemenea s-a lucrat si la drenurile de evacuare













AiudA10

#30001
asta da fundatie nici cutremurul no sa poata misca din loc, numai piatra sparta,mai trebuia sa puna ceva emulsie intre si era ca betonul  :o

bogdix

rolul ei (pietrei sparte) e aici si unul de strat drenant si anticapilar, asa ca "amulsia" nu are nici un sens.

dr4qul4

si oricum, compactata bine, si cu atata geotextil intre straturi, se va comporta oricum ca o bucata de beton care insa va permite si scurgerea apelor.

Solutia mi se pare ok. Dar ramane un singur semn de intrebare: va tine terenul atata greutate? sau o va lua la vale?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Dan_s

Quote from: dr4qul4 on September 02, 2016, 03:23:56 PM

Solutia mi se pare ok. Dar ramane un singur semn de intrebare: va tine terenul atata greutate? sau o va lua la vale?

Cred ca raspunsul la aceasta intrebare a fost dat cei care lucreaza la aceasta refacere:
Quote"Ce a fost mai greu a trecut. Am terminat cele şase tranşee care asigură drenarea. Sunt în formă de trapez, au fiecare 65 m lungime. o adâncime de 5,5 m, o lăţime în partea superioară de 11 metri şi 1,5 m la bază. Am mers în jos până am dat de marnă, adică de stratul solid care nu mai alunecă", a explicat Eugen Cecan, directorul DRDP Cluj.

Planul de lucrări prevede acum turnarea unui strat de 1,5 m de piatră spartă, urmat de 3 m de balast, balast stabilizat şi apoi de cele trei straturi de asfalt. "Sperăm să terminăm lucrările mai repede de data anunţată, iar şoferii să poată din nou circula neîntrerupt pe autostradă între Orăştie şi Sibiu", a declarat Cecan.
Sursa: http://ziuadecj.realitatea.net/economie/video-cum-arata-acum-autostrada-demolata-de-la-cunta-la-care-lucreaza-clujenii--150399.html

interesantul

intrebare retorica:
De ce nu au fost in stare să se mobilizeze asa in toamna trecuta sau in primavara?
Am pierdut prin Romania 30 de ani...

adiarc

aproape 3 luni in care Neaga si altii au stat spectatori,asteptand sa refaca constructorul,care avea doar interesul de a santaja si/sau  de a rezilia acest contract.Tot Neaga si altii au luat o a doua decizie catastrofala si criminala la propriu ( a doua dupa fortarea deschiderii din noiembrie 2014 ),aceea de a inchide TOTAL aceasta autostrada pt.200 de M.Merita titlul de idiotii planetei si sunt autorii morali a 11 decese din accidentele de pe DN1 ( plus raniti,plus familii distruse pe viata,plus pagube economice sau de imagine )

2 luni de alte tatonari de genul,reziliem,nu reziliem ( dupa schimbarea puterii )

2-3 luni de reziliere,executare garantie ,etc

Alte cateva luni ( total general 11 luni ),de producere a unei solutii tehnice ,de aprobare a acesteia in CTE Cnadnr,apoi AC

Concluzie
- 2 luni lucrarea in sine ( de fapt 42 de zile ) si alte 9-10 luni pt a sta cu mainile incrucisate si apoi a face partea birocratica este total inacceptabil

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

cassyo

Daca solutia aplicata se va dovedi eficienta la proba timpului, sunt sanse sa devina rapid o referinta tehnologica, cu adaptari functie de specificul geomorf al fiecarei zone.
Calatorului ii sade bine cu drumul

rocklee


Stefan Tudor

Mama lor de jurnalisti sau comunicate! Cum sa aiba 1,5m la baza transeele cand au intrat cu excavatorul in ele? Poate 4,5! :))))))) :lol:

dr4qul4

Unde au bagat drenul pb ca are 1,5.

Iar adancime totala undeva la 10-15 m?
Daca marna e asa de aproape, de ce naiba nu a facut imbecilio un zid de sprijin asa cum face Aktor pe km buni pe ST2?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Intrebare de inginer software: daca fundatia celor 200 de metri va fi facuta din materiale mult mai solide decat restul, nu vor apare in timp efecte la cele doua capete? Praguri, crapaturi?

Daniel_I

Quote from: cristi5 on September 02, 2016, 08:13:42 PM
Intrebare de inginer software: daca fundatia celor 200 de metri va fi facuta din materiale mult mai solide decat restul, nu vor apare in timp efecte la cele doua capete? Praguri, crapaturi?
Nu e nevoie de rosturi de dilatație
Alea se pun la poduri, pasaje unde ai grinzi lungi de beton armat care se dilata
Aici nu e cazul
Eu i văd super profesioniști în ce fac, și execuția e la fel de profesionista
Poate un pic supradimensionata, dar ei își asumă răspunderea, față de Impregilio care au plecat

Sent from my D6503 using Tapatalk

On The Road

Germany

:)) Bunä întrebare :D

CNADNR mai are la dispozitie exact 4 säptämâni....pânä la termenul finalizärii "GROAPA" :) Se pare cä vor termina la timp!
Dacä chiar vor termina, ne vor cam da o palmä tuturor de aici de pe forum :) Nimeni nu a crezut cä vor termina pânä pe 30 Septembrie, si ce e drept, cam totzi i-am bârfit :)

Sä speräm cä ne vor surprinde pläcut...si nu numai odatä


adiarc

Quote from: dr4qul4 on September 02, 2016, 08:12:40 PM
Unde au bagat drenul pb ca are 1,5.

Iar adancime totala undeva la 10-15 m?
Daca marna e asa de aproape, de ce naiba nu a facut imbecilio un zid de sprijin asa cum face Aktor pe km buni pe ST2?

:lol: esti amuzant....pai la toate podurile si podetele din zona pozate de mine( 6 ),n-au fost in stare sa finalizeze santurile colectoare bazale....sau sa faca o taluzare ca lumea cu innierbarea de rigoare,plus muuulte alte lucrari neterminate si/sau executate execrabil
si tu vrei ziduri de sprijin ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura