Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 45 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

#29970
@ icristian : Like!! Buna treaba. Primele 2 grupuri foto sunt dincolo de nod dupa cat imi dau seama. Celelalte ne intereseaza mai mult. Se vad progrese vizibile la acele podete mici insa la cele 2 structuri de la nodul Margina.... Nici la terasament nu e nimic spectaculos. Poate un ochi de specialist sa vada altceva. Mai e si acea supratraversare peste A1 (nu-mi dau seama unde este, poate la Colonia Mica) care se afla cam in acelasi stadiu ca acum 2 luni. Se vede progres la calea de rulare dar la structuri si zonele de langa ele....

Quest

Multumesc tuturor ptr aprecieri. E placut sa ti se recunoasca un efort, mai ales unul pe care il depui fara remunerare, doar din dorinta de-a sprijini informativ aceasta comunitate interesata de infrastructura. By the way mi-ati dat peste 30 de plusuri, dar pozele puse ieri au deja peste 1200 de vizualizari ! Intr-o singura zi !!

Tonica: si mie mi se pare ciudat amplasamentul ptr Ecoduct 2. Macar celalalt e flancat in ambele parti de padure, dar aici e tapsan curat. Ar fi nevoie de o informatie de insider care sa justifice amplasarea sa.

Caf: si mie mi se pare ca Comsa lucreaza ingrijit. 2017 va fi un an mai rodnic in km de A dati in trafic...

Germany: da, incerc imaginile cit si micile adnotari sa fie cit mai folositoare celui care priveste un asemenea cadru ptr prima oara si nu e acomodat cu locatia. Am avut "in tinereti" de-a face cu documentatie americana si constant mi se parea ca lucrurile sint explicate (ma scuzati ca la prosti) din nou si din nou. La final mi-am dat seama ca cititorul unei asemenea documentatii cu siguranta pricepe cam tot ceea ce issuer-ul a intentionat sa-i comunice.

Clau: Nici Ilia-Grind nu cred ca se va putea anul asta. N-am mers si la Ilia numai ca sa nu ma enervez ca tot nu s-au apucat de pus predalele pe pasajul peste CF200. Temerea mi-a fost confirmata de filmarea lui Eurocopter (multumim).

Mishu77: nu cred ca CF212 se va dubla vreodata. Daca chiar se va face HSR, va avea alt traseu.

Io: interesanta teoria potrivit careia un ecoduct in preajma unei parcari aduce prin preajma fauna salbatica obisnuita cu tomberoanele oraselor. :)

Stefan01: tocmai ca stagneaza la pasajul peste CF200 de la nod Ilia.

Phb2: Passing thru the hill from Cosevita by 3 tunnels is a separate subject, tendering for them being a task for this autumn (?) The bridge on DN68A over A1 can be built with no stress after Comsa delivers the highway path Holdea-Grind-Ilia.

Rocklee: sa stii ca poza preferata de tine si pe care o consideri vedeta, are cele mai multe vizualizari din tot setul pus acum. Deci preferinta ta e si preferinta multor altora :)

Cuneo: Da si pe mine ma mira cum intregul debit al Muresului incape in acea gituire.

Europiu: multumesc ptr aprecieri. Auzi ce zice lumea Rocklee, ca impreuna facem minuni !
Nu sint ursi de fel prin zona. Asa ca beneficiul tunelurilor va fi doar sa ne obisnuiasca sa intretinem serios asemenea lucrari de arta. Bineinteles c-am scapat si de niste deblee hidos, oribil de adinci.

Bogdix: tu ca de obicei, evaluari realiste, de om din domeniu, care stie ce spune :)
Spuneam nu demult ca adevarata lovitura ar fi Comsa sa dea in trafic Holdea-Ilia, dar acum m-as multumi si cu Holdea-Grind, dupa coloana de 1,5 km de autovehicule intilnita simbata la trecerea cu CF212 de la Ohaba...

Cozak: ce cadru ti-a placut the most ? Sa stiu ce apreciaza lumea :)
Pe LD2 (daca iti poti inchipui o asemenea anomalie), rampele de acces la pasaje nu faceau parte din AM. Cu siguranta cel revizuit va trebui sa le contina.

Gruiarew: intr-adevar trecerea cu CF de la Margina au facut-o cum scrie la carte, dar cred ca demersul e datorat faptului ca pe tronsonul respectiv se va mai circula cel putin 2 ani, pina sint gata tunelurile. La Ohaba n-o sa mai fie nevoie de o trecere serioasa, dupa ca LD3 se da in trafic.

Icristian: super comparatia, multumim !!

Silviufg: Eu din cite stiu Comsa nu lucreaza pe LD3 la parcarea de la Ohaba ptr ca parcarea in sine (spatiul de servicii) nu a fost inclus in AM revizuit !!!
Common sense will get you far !

SILVIUFG

Quest : Faceam referire la spatiile de servicii de pe lotul 2 Salini. Ca se tot discuta despre o eventuala deschidere anul acesta dar la parcari e jale. Spre exemplu va rog sa va uitati la parcarile de pe LD4. Intr-adevar acolo UMB nu pot lucra pe o mare parte din traseu si se concentreaza pe ce pot face.

NGC

Aici sunt cateva completari la ce s-a scris mai sus.

Quote from: Quest on August 31, 2016, 02:05:26 PM
ciudat amplasamentul ptr Ecoduct 2. Macar celalalt e flancat in ambele parti de padure, dar aici e tapsan curat. Ar fi nevoie de o informatie de insider care sa justifice amplasarea sa.

Au fost mai multe puncte de observatie in situl NATURA2000 ROSCI0355 Podisul Lipovei - Poiana Rusca, dintre care unul la Km 57+710, altul la Km 58+000 si altul la Km 58+700.
Printre altele, s-au observat caprioare si vulpi.

Quote from: Quest on August 31, 2016, 02:05:26 PM
Nu sint ursi de fel prin zona. Asa ca beneficiul tunelurilor va fi doar sa ne obisnuiasca sa intretinem serios asemenea lucrari de arta. Bineinteles c-am scapat si de niste deblee hidos, oribil de adinci.

Ba exista cel putin unul, pentru ca s-au gasit urmele lui in zona localitatii Nemesesti, iar alte urme de urs au fost observate intre Bretea Muresana si Branisca.

Quote from: Quest on August 31, 2016, 02:05:26 PM
Eu din cite stiu Comsa nu lucreaza pe LD3 la parcarea de la Ohaba ptr ca parcarea in sine (spatiul de servicii) nu a fost inclus in AM revizuit !!!

Zona parcarii va apare in noul AM.

phb2

Multumesc Eurocopter ; multumesc Quest - Excellent report , as usual , very informative               
               
Remarks, comments and questions               
               
lot 4 UMB               
Very little activity               
No activity between 0'00 '' and 2'12 ''               
More particularly               
from 0'30 '' to 0'40 '' : industrial plants to cross, no bridge under construction               
from 0'37 '' to 0'46 '' : the width of the highway between river and the  DJ               
from 0'55 '' to 1'00 '' : idem, highway width               
1'30 '' to 1'40 '' :  viaduct stopped               
1'45 '' to 1'57 " roads to cross, no bridge under construction               
at 1'56 '' : electrical pylon to move               
at 2'12 '' : lakes to cross, no bridge under construction               
at 3'30 '' : road to cross, no bridge under construction               
               
lot 3 Comsa Copisa               
Reduced activity ; perhaps holidays               
Apparently no big problem to solve               
from 5'35'' to 5'45" : enormous exit               
10'04'' : landslide ( alunecare de teren )               
from 10'20'' to 10'22'' : idem ( ? )               
11'27'' : to begin               
               
lot 4 Salini Impregilo               
Reduced activity ; perhaps holidays               
Apparently no big problem to solve               
No view of the situation between the end lot 3 and the beginning of 2 ( how many km )               
1'23" : one more enormous exit               
I hope that the quality of the road will be better than that between Cunta and Saliste which is the worst I've ever met               
Such a coating does not exist in Italy! Shame on Impregilo               

mishu77

Quote from: Quest on August 31, 2016, 02:05:26 PM
Spuneam nu demult ca adevarata lovitura ar fi Comsa sa dea in trafic Holdea-Ilia, dar acum m-as multumi si cu Holdea-Grind, dupa coloana de 1,5 km de autovehicule intilnita simbata la trecerea cu CF212 de la Ohaba...

Holdea - Grind sau Grind - Ilia ... oricum niciuna nu pare ca este posibila tocmai din cauza problemelor cauzate de cele 2 capete ale lotului.

rocklee

#29976
deaschiderea lotultilor 2-3  se doreste integrala...de catre salini si comsa ...nu pe portiuni cum credem noi ...cei de la salini doresc sa predeie tot lotul ..si daca se va  deschide traficului doarportiunea dintre  dumbrava mrgina  ...motivul este simplu sa isi ia toti bani.... :)

cu privire la ecoductul 2 ohaba ...mam intrebat si eu de ce nu lau pus in padure si este langa ....raspunsul era celcela dat NGC20 ..caprioare vulpi iepuri ... :o

Germany

Tocmai ce am väzut filmarea din avion a lotului doi.... într-adevär progresele sunt vizibile, însä nu cred cä o sä fie gata anul äcesta.

Dacä-mi aduc bine aminte, în urmä cu un an, toatä lumea era focusatä pe lotul TM (Izvin) - Lugoj....pentru toti era o dilemä si ne întrebam dacä se deschide în 2015 sau nu (cu 8 luni înainte de termen)....problema este cä, anul trecut în Septembrie, lotul TM - Lugoj, era muuuullltttt mai avansat fatzä de cum este acum Traian Vuia - Margina.

Dacä e cum spune @Rocklee....degeaba îl terminä dacä nu vor sä-i dea drumul la trafic doar integral.

Dacä gresesc, rog sä fiu corectat :)

O searä bunä

gdaniel

Parca problema acum un an pe TL2 era stratul de uzura pe toata lungimea, dar la LD1 parca e pus pe marea parte  a sectiunii pana la Margina...

twinsen

Update publicat de CNADNR pe pagina oficiala de facebook - Cunta

https://www.youtube.com/v/5Vq0lpmE11U
Using Tapatalk

alexa_adrian2001

Imi place acest video ;)
Totusi - nu ar putea lucra mai multi acolo simultan? Sau s-ar calca pe roti?

Inca ceva - cum e cu alunecarile de dupa viaduct? Eu stiu ca acolo erau cele mai mari probleme. S-au stabilizat?

Daniel_I

#29981
Am văzut că se tot întreabă pe forum legat de problemele de pe Orăștie Sibiu, lot 3

Aici pe situl CNADNR cred că e explicat foarte detaliat de catre noul director general Cătălin Homor, de ce sa ajuns aici, ce sa fãcut și ce se face acum

Ar trebui să răspundă la toate întrebările

Comunicat CNADNR Autostrada Orăştie - Sibiu, Lot 3, 12.08.2016

http://www.cnadnr.ro/ro/transparenta/autostrada-orastie-sibiu

Citez fragmente din comunucat

De asemenea, pe lângă problema de la 60+600, în urma analizelor şi expertizelor, au mai fost identificate 10 puncte care ar putea fi remediate tot în regie proprie. Analiza făcută a condus la ideea că este imperios necesară refacerea celor 200 m de autostradă demolată şi a celor 10 puncte cu mici probleme ce pot fi remediate fără prea mari eforturi


Exacerbarea unor informaţii de către cei necalificaţi cu privire la anumite proiecte în derulare poate avea riscul de a determina bulversarea opiniei publice, inducerea în eroare a acesteia şi, chiar mai mult, poate crea o stare de panică artificială nejustificată.

Sent from my D6503 using Tapatalk
On The Road

rocklee

#29982
DRDP Timisoara si-au  facut cont de facebook ...si a pus cateva imagini cu lotul 3 LUGOJ DEVA ...

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/photos/?tab=album&album_id=295257630836827

imaginile
aceasta si urmatoare este dintre nodul grind si teiu ...se monteaza parapeti





aceasta este undeva pe linga ohaba de nu ma insel



aceasta imagine este de la gothatea gurasada...de linga pasjul cf ila timisoara ....vedere spre podul peste mures
in dreapta imagini se vad stilpi de la cf ...


parcarea ohaba





giratoriul nodul grind ....



nu sunt sigur ....dar este undeva intre cele doua ecoducte ...






multumim ...CNADNR  8)

gdaniel

#29983
Ce e interesant ca pe FB al DRDP Timisoara, la poza cu nodul Grind (antepenultima), scrie "Descarcare A1, Holdea" !!!!!!
Si la urmatoarea (penultima) scrie "Nod Dobra A1". Doar aceste doua poze au comentarii.
Daca, consideram decalarea comentariului Nod Dobra, rezulta ca in poza cu lucrarile din spatiul servicii Ohaba (ante-antepenultima) ar fi lucrarile descarcarii provizorii de la Holdea!

GDPR

Quote from: Daniel_I on September 01, 2016, 12:33:47 PM
Aici pe situl CNADNR cred că e explicat foarte detaliat de catre noul director general Cătălin Homor, de ce sa ajuns aici, ce sa fãcut și ce se face acum

Ar trebui să răspundă la toate întrebările

Am eu o intrebare: s-a atribuit contractul pentru expertiza tehnica pentru tot lotul si avem deja concluziile si recomandarile raportului de expertiza respectiv? Raspunsul evident chiar si pentru un nespecialist este ca nu.

Iar Homor nu mai e asa de "nou".