Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 60 Guests are viewing this topic.

Cozak

Quest&Eurocopter made my day! Multumim mult in special lui Quest care a facut cateva cadre superbe.
Din pacate pe lotul 2 asa greu inainteaza cu terminarea primei parti ca..ca..ca innebunesc! La Colonia Mica inca nu s-a inceput terasamentul la supratrecere. Probleme? In rest nu va faceti iluzii pentru grind-ilia pentru anul acescta. La anu', mai-iunie-iulie, pana vin romanii acasa in concediu de vara.
Lotul4 2018 la sfarsit daca vedem si noi o AC anul acesta.
Cheers!

Anonymous Rider


Quote from: NGC20 on August 31, 2016, 09:28:56 AMAzi ar trebui sa fie adoptat proiectul de HG pentru exproprieri ramase pentru LD4.

Quote12.    PROIECT DE HOTĂRÂRE privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada Lugoj - Deva", aflate pe raza localităţilor Margina, din judeţul Timiş, Brănişca şi Şoimuş, din judeţul Hunedoara
Vad ca zice si de Margina. Asta inseamna ca se va "debloca" si restul de LD2? Sau care era motivul pentru care nu se lucra pe segmentul ramas din LD2?

NGC

Am scris intentionat doar LD4, ca sa vad daca cineva citeste atent tot textul, dar acum vad ca cineva a remarcat. :p
UAT Margina contine tot traseul din apropiere de Sintesti si pana la Ohaba.

mishu77

Quote from: Eurocopter on August 31, 2016, 08:27:14 AM
"Porțiunea de autostradă este cu siguranță importantă deoarece pe lângă continuarea autostrăzii Nădlac-Traian Vuia aflată deja în exploatare, va avea rolul de ocolitoare a orașului Făget, precum și a comunelor Dumbrava și Margina. "

Din pacate Margina nu o ocoleste si probabil o sa fie urmatorul punct aglomerat pe traseul DN68A dupa deschiderea circulatiei pana la Margina.

icristian

Margina ar trebui sa se traverseze mai usor. Distanta e de 900 m de la un cap la altul.
Dupa ce se de Hotararea de guvern, se pot elibera AC-urile sau mai intai trebuie notificati proprietarii si dat un termen de x zile ?

mishu77

Intradevar portiunea de traversat este mica, "probleme" vor fi pe timp de vara cand o sa fie lasata bariera la trecerea de CF. Am prins eu vara asta coada cam 1,5 km cand era lasata bariera. In conditii de trafic intens dinspre autostrada si cum la noi bariera tine si cate 5 minute coada poate ajunge pana la nodul rutier.

pasadia

#29961
Eu am prins o faza interesanta acolo: bariera pusa, tren stationat in statie (vizibil pe partea sudica a drumului). Trec 2-3 minute, bariera se ridica, concomitent trenul se pune in miscare. Surprinzator, nu? Cand-colo trenul mergea spre Timisoara, deci nu mai intersecta DN-ul.

De ce mai era bariera pusa in toata aceasta perioada nu am de unde sa stiu, dar in mod sigur ea a blocat traficul cel putin pentru 3 minute mai mult decat era necesar.

Earthchild

Pesemne bariera automata, senzor in zona de oprire a trenului?

user201

Mulțumiri pentru poze și filmări.
Văzând filmarea de pe lotul 2 nu pot să nu constat că lucrurile au progresat mult tocmai pe secțiunea de după nod, cea care nu va fi legată de nici o ieșire, și să nu mă gândesc că de fapt vor dori să deschidă întregul lot, evident fără tuneluri. Sunt singurul care această impresie văzând filmarea?

SILVIUFG

Eventiual ,,sa dea gata" intregul lot pentru ca mai departe de Margina nu ai ce sa deschizi nu? Nu e rau ca s-a lucrat si dupa nod dar sunt destul zone in care ar fi trebuit sa fie mai avansati daca s-ar fi vrut o deschidere anul asta. Si nu stiu ce e cu spatiile alea de servicii.. Nu pot lucra la ele sau vor deschide lotul fara spatii? Ca s-a mai practicat pe la noi....

NGC

Quote from: icristian on August 31, 2016, 11:05:14 AM
Dupa ce se de Hotararea de guvern, se pot elibera AC-urile sau mai intai trebuie notificati proprietarii si dat un termen de x zile ?

Pentru finalizarea exproprierii, trebuie notificati proprietarii, consemnate sumele la CEC, astaptat, etc.
A explicat cutter acum vreo 2 luni, si nu mai reiau, deci cautati mesajele lui.

Pentru AC mai trebuie si AM, si ambele depind de modificarile din proiect.

horatiu.cosma

E vorba de suprafete suplimentare pe LD2 E1 si LD 4.

user201

Quote from: SILVIUFG on August 31, 2016, 12:16:41 PM
Eventiual ,,sa dea gata" intregul lot pentru ca mai departe de Margina nu ai ce sa deschizi nu? Nu e rau ca s-a lucrat si dupa nod dar sunt destul zone in care ar fi trebuit sa fie mai avansati daca s-ar fi vrut o deschidere anul asta. Si nu stiu ce e cu spatiile alea de servicii.. Nu pot lucra la ele sau vor deschide lotul fara spatii? Ca s-a mai practicat pe la noi....

Exact, tocmai ideea de a "da gata tot lotul" înainte de a deschide până la Margina m-ar îngrijora legat de o deschidere anul acesta, plus acel spațiu de servicii. Logic era să fie clar mai avansați pe porțiunea ce se presupune că va dată în folosință și să nu depună atâta efort cu ceea ce e după, decât după deschidere sau în cazul în care există echipe ce nu mai au ce face pe secțiunea ce se va deshide.

icristian

Am facut o comparatie pe lotul 2 intre video de acum 2 luni si cel de acum:





















Stefan Tudor