Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

Cozak

Multumim pentru poze Stefan01, se vede ca pe lotul 3 se munceste de zor, imi place ce vad.De la o saptamana la alta creste autostrada.La anu' pe vremea asta o sa ne dam pe ea, garantat, de la Grind la Ilia.
Cheers! :cheers:

florin74

Se discuta suplimentarea contractului pentru SPEA.

http://www.economica.net/autostrada-sibiu-pitesti-statul-ar-putea-plati-inca-3-milioane-de-euro-pentru-actualizarea-studiului-de-fezabiltate_123295.html#n
Am ajuns sa fiu citat.  :lol:


Asta mi se pare tare :
Pe de altă parte, Gheorghe Boeru, şeful Romair Consulting, firma care a depus oferta cu cel mai mic preţ pentru actualizarea studiului de fezabilitate, respectiv 23,4 milioane de lei, spune că proiectul este realizabil în aceşti bani, chiar dacă loturile de la munte presupun transportul cu elicopterul al utilajului pentru foraje, care este foarte greu.
,,Avem utilaje, elicoptere, combustibil şi piloţi. În 5 luni de zile terminăm studiul şi îl predăm la Bruxelles", a spus Boeru pentru ECONOMICA.NET, referindu-se la situaţia în care actuala asociere ar renunţa la contract şi CNADNR i-ar solicita să preia proiectul.

Asta vorbeste serios sau cumva canicula/varsta isi face efectul?

bogdix

Quote from: Stefan01 on July 28, 2016, 07:30:48 PM

Bonusul se afla in sensul giratoriu dinspre Ilia: teodolitul - prietenul topografilor



Aparatul din acea fotografie este o staţie fixă cu receptor GPS. Teodolit nu prea mai foloseşte nimeni. E deja "vintage".
Acest aparat creşte precizia măsurătorilor topografice cu dispozitive mobile dotate cu GPS.

dr4qul4

pe ce baza sa suplimenteze? Pe baza de "licitat prea putin" nu se poate. trebuie sa gaseasca un claim valid.

Poate ar fi timpul sa termine si CNADNR cu aceste SF-uri facute prost. Sa le execute garantia si sa le solicite si daune. Poate asa se sperie si data viitoare liciteaza cat trebuie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

#29464
Boeru de unde a dat declaratia? Din la beciul domnesc? Are pe naiba elicoptere si piloti. Sau daca sunt ale lui...crede ca sunt gratis? Nu stiu cat o sa mai tina justificari de genul asta....in care daca ai in proprietate niste uilaje (gen UMB) poti face o autostrada dand cu zarul si punand 40.00% din pret (ca sa fiu on topic).

Culmea ca aceste chestiuni tin in fata unor judecatori de la CNSC si CAB.

PS:....acum am vazut declaratia completa a lui Boeru:

"" În ceea ce priveşte criticile de pe forum, conform cărora în aceşti bani poate fi livrată doar maculatură şi nu soluţii fezabile, Boeru întreabă retoric câte autostrăzi au realizat cei care comentează.""

Nene...personal am proiectat mai mult decat visezi tu sa proiectezi si la nivel de SF si de detaliu de executie, iar ca si executie am peste 50 de km and counting.
Demult nu m-am simtit asa de jignit de o nulitate profesionala.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Nu puneti la suflet declaratiile ineptiile.

vancouver

Ghe. Boeru este din cate stiu foarte serios. Daca spune ceva chiar este capabil sa o faca. Este fost cadru al armatei si are rigoarea corespunzatoare. Detine mai multe firme, incl. in domeniul aviatiei - ca atare chiar poate pune la dispozitie elicoptere, etc..

Este foarte posibil ca oferta lui sa fi fost descalificata pe nedrept, in sensul ca era totul ok, mai putin "contributia". Mai mult, SPEA nu dispune nici pe departe de utilajele si dotarile firmelor lui Boeru si va trebui sa plateasca mai scump inchirierea / achizitia lor. Cum a ajuns Boeru sa destina atatea lucruri si cum a avut el in trecut atatea contracte cu statul, e alta poveste, de care probabil se ocupa DNA.

In esenta insa, asa cum si Umbrarescu a avut multe contracte cu statul si a ajuns bogat, DAR ESTE UN OM SERIOS si noi apreciem f. mult modul de lucru al UMB, exact asa si Boeru este serios si merita luat in seama ce spune.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

vancouver

In acest moment cea mai mare problema de trafic de pe "A1" sau de pe viitorul A1 pare sa fie la Faget. Google arata rosu acolo pe mai mult de 1,5km. Nu doar portocaliu, ci rosu intens. Cum mai stam cu deschiderea anul asta a celor 15 km de la Dumbrava la Margina? Ar trebui sa fie o prioritate.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Va rog continuati discutiile despre proiectanti, constructori si altii din domeniu pe thread-ul dedicat:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=346.0

voicul

^^Daca pe economica este "ar putea" la digi este "va plati":

Statul va plăti bani în plus pentru studiul de fezabilitate al Autostrăzii Sibiu Pitești

Chiar dacă nu este gata la jumătatea lunii iulie, după cum s-au angajat când au semnat contractul, firmele Spea și Tecnic, autorii studiului de fezabilitate pentru autostradă, vor primi bani în plus pentru realizarea acestuia.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Statul+va+plati+bani+in+plus+pentru+studiul+de+fezabilitate+al+A

Horațiu 87

#29470
O filmare cu drona pe OS 3 (cu zona care "se scurge" incet dar sigur catre autostrada) realizata in data de 21.07.2016 de colegii nostri de la ASCORO (Asociatia Construim Romania)

http://www.youtube.com/v/yZwM5h5rzI4

neaghi

Probabil plantarea unor specii de copaci cu radacini adinci, ar fi rezolvat in parte acele probleme.

alecu26

Sau niște rânduri de mini piloți,  ancore mai adânci. ...
Sau cel mai ieftin...lăsat dealul ăla sa lucreze câțiva ani pana ajunge la o stare de echilibru.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

IlisescuV

#29473
Sau si mai ieftin sa nu faci autostrada pe un deal unde un cioban nu isi pune o coliba.
Toate lucrarile de consolidare a dealului si de scurgere a apei sunt distruse. Cand, cum si cine o sa repare dezastrul de acolo e o foarte buna intrebare.

alecu26

Oare sa betonat primul sens din placa de suprabetonare la podul peste Mureș pe LD3? Altfel și Ilia Dobra devine un vis imposibil.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).