Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Ionut

Super interesant:
http://mobiletour.vaisala.com/

Niste cercetatori (din ce-mi dau seama, weather men) circula intre Budapesta si Bucuresti (?) si pun updateuri despre starea carosabilului. Au mers pe A1 Arad-Timisoara si continua pe Coridorul IV. Foarte fain ar fi un astfel de serviciu, util mai ales in perioada rece.

ciprebbe

hmm Bucuresti 16 noiembrie.... deci inca 2 zile pana acolo :D ,apoi Praga 20 noi, Cracovia 22 noi. si Zagreb 27Noi
Au ceva drum de facut.
Ar fi util un astfel de serviciu daca ar avea montati senzori pe aceste trasee care sa transmita live.....altfel peste cateva zile nu ma intereseaza cum a fost in 13 noiembrie pe o anumita sectiune.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

florinlin

#4577
Salutari ! Va urmaresc de ceva timp si pot sa spun ca am devenit dependent, nu trece o zi sa nu intru pe forum.
Referitor la discutia cu DJ 143B, Rusciori si supratraversarea. Ca sa nu ne mai facem iluzii, mai ales cei care nu sunt din zona, trebuie spus ca iese din calcul 100 % o eventuala prelungire a autostrazii pana nu va fi gata acea supratraversare. Singura varianta de drum pe care cei din Rusciori pot veni in Sibiu (majoritatea aici lucreaza) e acel 143B. Nu exista varianta Sura Mica pentru ca acel drum de 2 km este impracticabil.
Desemenea, asa cum a mai spus un coleg mai sus, si eu cred ca nu vor da drumul pana nu este finalizat nodul Sibiu vest. Nu poti sa circuli pe autostrada cu acel sens giratoriu in conditiile in care traficul pe 106B din Sibiu spre Sura Mica, Ocna Sibiului e destul de intens, ar fi mai mult decat periculos.
Avand in vedere ca la supratraversare nu misca nimic, iar la nod nici atat, "centura Cristian" nici vorba anul asta. Multa lume in Sibiu astepta aceasta portiune care ar prelua, in totalitate zic eu, si traficul usor ce tranziteaza orasul. Pentru ca acum inca o mare parte prefera sa traverseze orasul pentru acei 10 km mai putini.

tonică

Quote from: mishu77 on November 14, 2012, 04:46:43 PM
@tonică:
Stai ca nu intzeleg. Tu zici ca te doare la basca de aia 300 sau cati oameni sunt in acel sat si dai drumu la autostrada chiar daca aia nu au pe unde circula? Vom trai si vom vedea dar eu sunt convins ca portiunea aia se va deschide cand e gata.

Pai tocmai tu ziceai ca acel drum nu e un drum pentru masini ci pentru tractoare si carute. Iar iarna e infundat de zapezi. Rusciori mai are un alt drum spre sura mare unde dealtfel si scriai ca ai locuit.
Eu unul nu ziceam in nici un fel caci parerea mea nu conteaza in cazul de fata. Eu doar consemnam in sprijinul celor ce se vad pe teren. Nu neaparat ca as stii ceva cu certitudine ori ca as fi un mare cunoscator intr-ale ghicitului dar din ce se vede pe teren pare evident ca asa si-au facut planurile constructorii, sa dea drumul mult mai repede acestor km chiar si cu giratoriu caci altfel ar fi trebuit, zic, sa fi inceput lucru la nodul sibiu vest inca de la primele lopeti pe santier. Ideea e ca daca da o zapada acum mai temeinica nu mai au cum sa lucreze la terasarea si batatorirea pamantului pentru pasajul drumului dinspre rusciori dar nici nu va mai fi folosit acel drum caci nu va avea cine sa-l dezapezeasca...

delacroix

Quote from: tonică on November 14, 2012, 06:06:09 PM
Rusciori mai are un alt drum spre sura mare unde dealtfel si scriai ca ai locuit.
E vorba de Sura Mica iar Rusciori are un singur drum de intrare-iesire, cel care intersecteaza A1.
Concluzia ta e corecta,zic eu. Se doreste scoaterea de pe traseu a Cristianului (cosmarul soferilor), chiar cu riscul unei exclusivitati: Autostrada cu Giratoriu. Cine stie poate devine o atractie europeana.

BoGDaN

Lucrurile is clare. Am vorbit cu cineva din Sura asta seara si acel drum e de fapt o mocirla de tractoare, carute si oi/vaci/capre. Iar cu giratoriul "in picioare" la sfarsitul centurii SB nu are rost sa ne facem iluzii. Plus supra traversarea 143B in aer :)
Mi-a stat mintea la centura Sebesului de o tot lauda anumiti politicieni ca o sa fie deschisa mai devreme, dar din ce se vede si pe acolo....no chance.

tonică

mea culpa, sunt din bucuresti, sunt mai obisnuit cu şura mare..:)
So, nu ziceam ca e bine, ca e prost ci ca...este. Eu unul nu am auzit nicaieri, nici macar politicieni, ce putin la inceputurile lucrarii vorbind despre km acestia. Cu alte cuvinte este cred o initiativa a constructorului. Nu stiu din ce motiv dar terenul usor si scopul acestor km cred ca justifica initiativa. Fireste ca totul era frumos daca exista si nodul de la sibiu vest si terminat si acest pasaj spre Rusciori. Dar nu sunt si este clar ca au gandit in vreun fel acest lucru caci altfel se apucau, cel putin de nodul acela de la bun inceput. Poate fi un motiv si schimbarea sf-ului pentru acel nod. Cine stie, n-or fi primit acordul nici pana in ziua de azi, habar n-am. Oricum ar fi pare ca constructorul isi doreste inca sa termine acest segment. De aici porneam eu discutia si nu despre cum nu mi-ar pasa mie de satenii din rusciori...


florinlin

Quote from: tonică on November 14, 2012, 06:54:46 PM
..........constructorul isi doreste inca sa termine acest segment

Pe lotul 4 din cei 17 km acel segment (centura Cristian) e portiunea cea mai "umana". In rest au viaductul si tunelul de la Sacel. Asa ca da bine sa ai si ceva asfalt turnat, macar ca un exercitiu de imagine. Sa termine...fara supratraversare DJ143B si nod Sibiu vest nu mere.

boer_escu

Daca tot sunt eu cel care a redeschis discutia cu acesti ultimi km ai lotului 4 Sibiu-Orastie, sa stiti ca ieri se tragea destul de tare in zona. Era o forfota pe care nu cred ca am vazut-o niciodata in acea zona si am fost pe acolo in ultimul an de vreo 10 ori. . E drept ca in Rusciori nu se poate ajunge altfel cu masina decat pe DJ143B, dar totusi Astaldi oare de ce a asfaltat chiar pana in buza sensului giratoriu daca nu ar intentiona sa dea drumul cumva la trafic chiar prin sens in prima instanta?
Supratraversarea autostrazii de DJ143B mi s-a parut a fi deja suprabetonata. Oare in cat timp ar putea fi realizata umplutura pentru rampe? Doua saptamani? Daca bine imi aduc aminte, parca cineva scria aici ca e o problema cu exproprierile si de aceea nu s-au inceput lucrarile de umplutura si deviere a DJ143B.
Asadar, pronosticul meu este ca vor rezolva cumva pompieristic supratraversarea si timp de cateva luni se va circula prin sensul giratoriu pana vor construi (la primavara-vara) tot nodul.

mariansb

O cunostinta mi a zis azi ca din ce a aflat de la surse din interiorul constructorului, in jurul datei de 5 decembrie se va deschide Deva -Simeria.
Azi am trecut prin Sebes si acea cale ferata dinspre iesirea catre Sibiu, la care  va spuneam ca se lucra sambata noaptea ,nu a fost inlaturata,doar ca acum e trecerea mai abordabila.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

mishu77

@tonică

Poate nu m-am facut eu bine intzeles, dar am vrut sa spun ca drumul despre care vorbea @bogdan nu este practicabil de catre masini (e un drum comunal sau drum de hotar), iar legatura satului Rusciori cu restul judetului este acel 143B (ma rog mai este un drum prin Mag care e cel mult drum forestier si s-ar ocolii o gramada pe el daca ar fi practicabil). Ori sa dai drumu la circulatie chiar cu acel giratoriu in functie si fara supratraversarea de 143B, trebuie sa aduci 143B in 106B catre Sura Mica, ceea ce e imposibil si nerentabil (necesita exproprieri etc etc) pentru cateva luni. Un scenariu posibil, dar putin probabil anul acesta ar fi sa termine pasajul peste 143B si sa dea drumul la circulatie pana dupa Cristian, desi eu zic ca e imposibil (pentru ca asfaltul nu este peste tot, nu sunt parapete, garduri laterale) si e jumatatea lui noiembrie, deci mai este o luna jumatate din acest an. Sa dam drumu la circulatie doar de dragu de a castiga 5 minute fara nici cea mai mica norma de securitate (parapete, garduri de protectie) mi se pare criminal.

Raman la parerea ca nu exista nici o sansa anul acesta pe acel tronson.

mishu77

Quote from: boer_escu on November 14, 2012, 09:11:09 PM...dar totusi Astaldi oare de ce a asfaltat chiar pana in buza sensului giratoriu daca nu ar intentiona sa dea drumul cumva la trafic chiar prin sens in prima instanta?
Daca ar fi sa fac o gluma macabra, as zice ca pentru cei care au trecut dincolo de parapete (uni nici nu mai sunt printre noi, dumnezeu sa ii ierte)

ciprebbe

#4587
In pasul Tihuta ninge, deja s-a trecut la dezapezire..asa ca degeaba mai e 1 luna juma pt ca nu va tine vremea . Vine iarna...
Nici eu nu cred in ceva deschis pe lot 4 .
Pt ce?...au termen aprilie 2013....lipsesc multe pe acei 8 km.... daca dechid de dragul campaniei electorale ( 3 sapt...deci cam imposibil, dupa 9 dec nu mai intere pe nimeni...) si daca apar evenimente grave cine va fi tras la raspundere?
Am trait atatia ani fara acei km de autostrada, inca 4 luni nu cred ca e bai macar sa ii termine pe astia ca se va intarzia cu dealul de dupa + viaductele, tunelul......si sa nu uitam ca la capatul a celor 8 km inspre Sacel nu am auzit de la  nimeni ca se face ceva drum de legatura pana la giratoriul provizoriu construit (asfaltat).
Concluzia mea personala : Decat inca un Ar-Tm nefinalizat in decembrie  mai bine peste 4 luni 8 km noi gata "la cheie".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

Quote from: delacroix on November 14, 2012, 06:38:42 PM
Quote from: tonică on November 14, 2012, 06:06:09 PM
Rusciori mai are un alt drum spre sura mare unde dealtfel si scriai ca ai locuit.
E vorba de Sura Mica iar Rusciori are un singur drum de intrare-iesire, cel care intersecteaza A1.
Concluzia ta e corecta,zic eu. Se doreste scoaterea de pe traseu a Cristianului (cosmarul soferilor), chiar cu riscul unei exclusivitati: Autostrada cu Giratoriu. Cine stie poate devine o atractie europeana.

Ei na....Si la Ovidiu pe Cta By Pass ce e ala? Si in celalat capat in port tot la Cta By Pass ce e? Si giratoriu temporar s-a mai practicat si pe a2 cred la Murfatlar unde se intersecta cu DN 3.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

radutm

cont inchis