Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 37 Guests are viewing this topic.

iuli

Pentru ca tot se vorbea de receptia A1 Arad - Timisoara, aruncati si voi privirea pe traseu in ambele sensuri (filmarea include si prin oras in Timisoara si Arad)

https://www.youtube.com/v/m9SSujm-SjQ

Viteza 2x

https://www.youtube.com/v/mKrxacGbMUw

Viteza 2x

PS
Ia uitati-va aici si explicati-mi cum a reusit masina de politie sa ajunga in acea pozitie neincalcand nicio regula de circulatie. Chiar nu putem trimite nicaieri sesizari? E periculos si pentru trafic si pentru politisiti!  >:(

Puteau foarte bine sa stea cu pistolul pe un pasaj inainte de spatiul de servicii si la intrare in spatiul de servicii sa stea un agent care sa traga in parcare pe cei care au fost prinsi. Acolo pot sa stea in siguranta si linistiti cat timp se scriu procesele verbale.

Sa nu se inteleaga ca am ceva impotriva radarelor sau a politiei, chiar sustin sa existe radare si sa fie amendati toti cei care incalca regulile de circulatie, dar in cazul asta e periculos...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

#29431
^^
Principala condiție e sa lucreze ( si da....in 64 zile calendaristice ( pana la SF.lui sept ) este realizabil )),.........insa zona e abandonată complet...iar deocamdată vad ca noul ministru acorda credit celor din Cnadnr....pana isi da seama de putregaiul de acolo ,ajungem la sf.lui septembrie.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

De cel puțin o săptămână vremea e excelenta. De ce nu se lucrează la Aciliu?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SILVIUFG

Ecoul alecu-lecu-ecu-cu-u......... sa dea Dumnezeu sa fi ajuns si la CNADNR ecoul asta. Dar e canicula. Acu se doarme acolo.  :o

florin74

#29434
http://www.economica.net/noi-intarzieri-la-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-firmele-care-executau-foraje-au-abandonat-lucrarile_123122.html

REZILIERE !!!!!!!!!! Asta trebuie facut cu nenorocitii de la SPEA. Au licitat pret de rahat, asta primim in schimb. Eject si sa se aplice noua legislatie, unde pentru prestarea de servicii nu se mai utilizeaza ca si criteriu de atribuire pretul cel mai mic. La un moment dat trebuie sa se puna piciorul in prag cu toate firmele astea de proiectare care isi bat joc de beneficiar. 

voicul

^^ Alte informatii, dar aceeasi idee/directie:

Consilierului ministrului Ioan Rus a renunțat la forajele pentru autostrada Sibiu-Pitești. Studiul de fezabilitate, de abia în primăvara lui 2017

Firma Proexrom SRL , deținută de Nicolae Boțu, consilier al fostului ministru al Transporturilor, Ioan Rus, aflat în această funcție la momentul la care a primit contractul cifrat la trei milioane de euro pentru efectuarea forajelor necesare, a renunțat la lucrări.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Consilierului+ministrului+Ioan+Rus+a+renuntat+la+forajele+pentru

ciprebbe

Quote from: florin74 on July 26, 2016, 03:57:22 PM
http://www.economica.net/noi-intarzieri-la-cea-mai-asteptata-autostrada-din-romania-firmele-care-executau-foraje-au-abandonat-lucrarile_123122.html

REZILIERE !!!!!!!!!! Asta trebuie facut cu nenorocitii de la SPEA. Au licitat pret de rahat, asta primim in schimb. Eject si sa se aplice noua legislatie, unde pentru prestarea de servicii nu se mai utilizeaza ca si criteriu de atribuire pretul cel mai mic. La un moment dat trebuie sa se puna piciorul in prag cu toate firmele astea de proiectare care isi bat joc de beneficiar.
+1

Daca nu se intervine acum o sa avem un OS3 reloaded la o scara mult mai mare.

Acu sa il vedem pe Homor daca isi asuma rezilierea si are sange in instalatie.
Scandalul ulterior din presa nu poate fi evitat (abea asteapta un subiect). Mai bine scandal acuma , reluat de la 0 si facut SF ca la carte pt a livra PiSi cat mai repede, cautat alte proiecte care sa inghita absorbtia decat pornita constructia, claim-uri peste claim-uri si o finalizare mult dincolo de 2020.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

NGC

Ofertele pentru "Revizuire/ Actualizare Studiu de fezabilitate pentru Autostrada Sibiu-Pitesti":

   43.422.722,00 RON fara TVA    Valoare estimata
1. 23.403.223,00 RON fara TVA    Asocierea ROMAIAR CONSULTING SRL - DONGBU ENGINEERING CO LTD
2. 29.077.449,51 RON fara TVA    Asocierea SPEA INGENIERIA EUROPEA SA MILANO ITALIA - TECNIC CONSULTING ENGINEERING ROMANIA SRL
3. 30.259.757,00 RON fara TVA    Asocierea EGIS ROMANIA SA - EGIS INTERNATIONAL SA
4. 33.569.267,20 RON fara TVA    Asocierea ANAS SPA - TECNIMONT CIVIL CONSTRUCTION SPA - GE GRANDA ENGINEERING SRL - EXPER PROIECT 2002 SRL
5. 34.491.199,87 RON fara TVA    Asocierea AECOM INGENIERIA SRL - CONSITRANS SRL - SEARCH CORPORATION SRL
6. 37.560.587,00 RON fara TVA    Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA - ACCIONA INGENIERIA SA - ATTIVA ENGINEERING SPA

NGC

^^^ Abia acum am vazut ca in sinteza licitatiilor nu aveam link catre oferte, asa ca le-am trecut din nou aici.

Dar CNADNR a organizat o licitatie serioasa? :o

Dar ceilalti au licitat serios?

Eurocopter

#29439
Uite ca si Clotilde zicea ca face SF-ul cu 6 mil. EUR. :)

florin74

Toti au mers pe principiul  " de cati bani  ai, de atatia primesti", principiu care s-a impamantanit pe plaiurile mioritice.
In mod normal la SF se merge pe 1,4-1,5%din valoarea estimata  a lucrarii ( inclusiv studii de teren)  - varianta super optimista, o valoarea cat de cat decenta este de min 1,8%,  La 1,5 mld euro valoare estimata a lucrarii ar iesi SF-ul pe la minim  20 mil euro

Daca oferi 10 mil euro pe ceva ce in mod normal este 20 milioane si  se castiga cu 7 milioane, ai toate sansele sa ti se livreze maculatura, nu solutii fezabile. Este logic pentru marea majoritate a oamenilor normali , numai pentru cei din CNADNR la momentul respectiv (Sova si acolitii) li sa parut super OK.

adiarc

Știm cu toții ce au făcut ceilalți cu sabotarea Sibiu-Pitești,dar acum alții au frâiele...momentan nu se vede ca au frâiele pt ca nu isi asuma decizii drastice ....nici macar o sg decizie drastică absolut necesară ..... Stau in stand-by,parca așteptând odată sa vina Noiembrie si sa plece acasă....si nu imi spuneți ca ma înșel.....doar faptele pot arată asta........
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dr4qul4

Dar de tunele ce se mai aude? Eu unul mi-am pierdut rabdarea.  Sunt satul de greaua mostenire. Sunt de 9 luni la guvernare si NU au lansat mai nimic. Autostrazi nu. SF nu. DN nu. Mpgt nu.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

clau

#29443
Iar pentru tunelele de pe LD nici macar nu stim mare lucru. Exista sau nu PT? E predat de Salini sau nu? E sau nu aprobat PT in CTE? Stim doar o promisiune ca se vor licita in decembrie dar sigur e o minciuna din moment ce niciun termen nu e respectat! Iar la groapa de pe OS3 intram in august si nu s-a facut nimic... Auzi tu termen septembrie!!!

AdrianB1

Are cineva idee de ce pe A1 la ~km 13 la nodul de Ciorogarla pe sensul spre Pitesti (primul pod dupa centura Bucuresti) sunt semne de limitare a vitezei succesive la 100, 80 si 50 km, pe partea stanga  (mediana) a autostrazii? Le-am vazut azi, saptamana trecuta nu erau.

De asemenea am intalnit vreo 3 utilitare care rulau incet pe banda de urgenta, acolo unde nu era ocupata de imbecili parcati, cu semne de ocolire pe spate care ori inspectau zona ori pregateau ceva lucrari. Asta era intre centura Bucuresti si iesirea de Bolintin Deal (km 23).