Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 43 Guests are viewing this topic.

Quest

^ Parcarea Ohaba @ km 59+700 e la 10:38 (cumva axul transversal al ei). Ambele ecoducte sint in amonte fata de ea (catre Cosevita), la 10:56 si respectiv la 11:14 ? Zborul a parcurs 1 km in 18" (10:38 - 10:56) deci are pe la 200 km/h.
Ce vreau sa-l intreb pe Eurocopter e daca zboara singur, sau are un coleg de carlinga care se ocupa de navigatie + manevrarea camerei. Cind zbori peste autostrada in constructie e simplu, o urmaresti, dar daca nu e facut nimic cazul A10 L2 e mai dificil de pastrat directia corecta. Noroc ca MNUAI are pe traseu sapaturile de descarcare arheologica, bune si ele drept reper de zbor.
Common sense will get you far !

NGC


Quest

#29132
Cu descarcarea de la Holdea.
Common sense will get you far !

NGC

Quote from: teea on July 01, 2016, 10:57:27 PM
@ NGC20 : cum s-au putut emite aceste autorizatii, cit timp depind de acelasi acord de mediu de la toate tronsoanele Lugoj-Deva ? sau aici se aplica alte reguli ?

Quote from: clau on July 01, 2016, 11:27:21 PM
Pt ca in AM actual e prevazut iar acum acest AM se revizuieste pt alte probleme de mediu...

Ecoductul in cauza era deja prevazut in acordul de mediu revizuit din 2013, dar avea initial doar 80 m.

OUG 7/2016:

Quote6. La articolul 7, după alineatul (24) se introduce un nou alineat, alineatul (25), cu următorul cuprins:
"(25) La cererea beneficiarului proiectului de infrastructură transeuropeană de transport se pot emite autorizaţii de construire pe loturi, secţiuni, sectoare sau obiecte de lucrări, condiţionat de depunerea documentaţiilor tehnice complete însoţite de punctul de vedere al autorităţii competente pentru protecţia mediului/actul administrativ al acesteia, avizele/acordurile prevăzute de certificatul de urbanism sau de avizele/acordurile de principiu/avizele de amplasament favorabile condiţionate aferente, după caz."

NGC

^^^ La ambele ecoducte de pe lotul 3, chiar si cu noile autorizatii de construire, sunt autorizate doar lucrarile din coridorul initial de expropriere, asa ca va mai urma o AC pentru exproprierile suplimentare pentru rampe.

clau

Bune lamuriri... OUG 7/2016 are un impact extraordinar. Fara aceasta OUG nu aveam nicio AC emisa in perioada asta...

AlexIP

Quote from: alecu26 on June 30, 2016, 10:28:33 AM
Calmati-va cu lotul 4. Pe langa viaductul de la Soimus, care e foarte de mare, mai e un viaduct dupa Soimus, la coborârea de pe deal aproximativ la fel de mare.

Si intre ele un zid de sprijin de vreun km lungime, care va face sa para zidurile de pe lotul lui Aktor o gluma. Plus ca se executa avand DN-ul la baza deschis. Plus ca acolo, se intra masiv in acel deal, si inca nu se stie ce se va gasi acolo.

Eu cred că se va executa cel puțin parțial cu DN-ul închis și rută ocolitoare pentru DN76 prin Mintia, e prea mare înghesuiala altfel. Selina acuma trage tare la rigole pe DN prin zona ce va fi supratraversată, parcă cu prioritate față de restul tronsoanelor.

Horațiu 87

Șantierul autostrăzii închise, părăsit pentru a doua oară

După ce italienii de la Salini – Impregilo SpA au săpat 200 de metri din terasamentul autostrăzii Săliște – Cunța, părăsind șantierul – ceea ce a dus la rezilierea contractului -, a venit rândul Companiei Naționale de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România să facă exact același lucru.

La ora aceasta nici măcar cele câteva utilaje închiriate de CNADNR pentru a executa "în regie proprie" lucrările de refacere a autostrăzii în vederea deschiderii circulației nu mai există pe șantier. Iar șantierul este părăsit nu de ieri de azi, ci de la mijlocul lunii trecute: utilajele au fost scoase din șantier, iar porțiunea de 200 de metri a fost înconjurată pe ici-pe colo cu o bandă de plastic alb-roșie.

Au dat de apă

Răspunsul oficialilor Companiei referitor de lipsa de capacitate în a reconstrui 200 de metri de autostradă este, de asemenea, halucinant: au găsit apă. "Urmare a săpăturilor realizate, pentru a se ajunge la cota de fundare și a perioadei de timp în care terenul de fundare a rămas supus intemperiilor, s-a constat prezența apei subterane în fundația corpului autostrăzii, astfel că în acest moment, se realizează studii de teren și întocmire documentație tehnică pentru eliminarea apei subterane și îmbunătățirea capacității portante a terenului de fundare", se arată în răspunsul CNADNR referitor la stadiul lucrărilor. Stadiu care, în realitate, este foarte apropiat de cel al zilei de 28 aprilie 2016. În acea zi, în prezența ministrului Transporturilor, Dan Costescu, reprezentanții CNADNR au demarat oficial lucrările de refacere a celor 200 de metri demolați de italieni în septembrie 2015. Demolarea acestei porțiuni a fost propusă tot de italienii de la Salini Impregilo Spa, care au considerat că altfel nu pot repara o fisură lungă de aproximativ 50 de metri. Fisura a apărut pe banda 1 a sensului de mers Sebeș – Sibiu, cu aproximativ doi kilometri înainte de viaductul de la Aciliu.

Hop și "găselnița": încă o licitație

În aprilie 2016, în fața ministrului Transporturilor, reprezentanții CNADNR se jurau că totul este pregătit și achiziționat pentru a lucra la foc continuu pentru redeschiderea circulației pe cei 22 de km de autostradă, închiși de anul trecut pentru porțiunea de 200 de metri în discuție.

Acum, cei de la CNADNR arată că, de fapt, achizițiile de aproximativ 3,5 milioane de lei efectuate în regim de urgență în primăvară, reprezintă – de fapt – doar faza 1. "La această dată se realizează lucrări de terasamente la nivelul fundației corpului autostrăzii și de eliminare a apelor subterane din fundația acesteia, aferente Fazei 1, urmând ca în Faza 2 (fază care are deschiderea ofertelor în 8 iulie) să se liciteze restul de lucrări rămase de executat, și anume refacerea rambleului autostrăzii, a sistemului rutier și dispozitivelor de colectare și evacuare ale apelor pluviale", se mai arată într-un răspuns al CNADNR.

Contractul la care se face referire în răspunsul CNADNR a "scos la licitație" prin intermediul Serviciului electronic pentru achiziții publice la finele lunii mai pentru "furnizare materiale de construcții și servicii de închiriere utilaje necesare pentru refacere corp autostrada A1 km 60+545 – km 60+770. Valoarea lui este estimată la 9,6 milioane de lei, fără TVA, bani din care se vor achiziționa piatră concasată, pietriș, precum și alte materiale de construcții specifice autostrăzilor. Totodată, reprezentanții CNADNR vor să închirieze prin intermediul acestui contract și instalațiile autospecialele necesare unei astfel de lucrări (stații de preparat mixtură asfaltică, balast stabilizat, autogreder, repartizator finisor, buldozere etc).
Potrivit fișei de date a achiziției, contractul respectiv ar urma să se deruleze pe perioada a două luni, sursa finanțării fiind reprezentată de garanția executată de la italienii Salini-Impregilo Spa.

Ilustrarea expresiei "a minți în față"

Cu toate că lucrările la cei 200 de metri de terasament demolat au avansat foarte puțin, reprezentanții CNADNR susțin că tot septembrie 2016 este termenul asumat pentru finalizarea lucrărilor. Și nu doar a lucrărilor din zona celor 200 de metri de terasament demolat, ci a tuturor lucrărilor de pe întreg lotul de 22 de km. "Pentru toate lucrările rămase de executat, nu numai refacerea corpului autostrăzii de la km 60+545-60+770, estimăm luna septembrie 2016", se arată în răspunsul CNADNR.

Or, este de domeniul evidenței faptul că dacă reprezentanții CNADNR nu au fost capabili să se mobilizeze pentru refacerea a 200 de metri de terasament, nu vor fi capabili să realizeze mare lucru nici – de exemplu – în imensul debleu de la Aciliu. Acolo unde alunecările de teren aduc în fiecare zi valuri de pământ tot mai aproape de calea de rulare. Iar aceste alunecări au rupt și firavul sistem de evacuare a apelor pluviale, executat prost și incomplet vara trecută de către italienii de la Salini Impregilo Spa.

http://www.turnulsfatului.ro/2016/07/01/santierul-autostrazii-inchise-parasit-pentru-doua-oara/

teea



Ecoductul in cauza era deja prevazut in acordul de mediu revizuit din 2013, dar avea initial doar 80 m.

OUG 7/2016:

Quote6. La articolul 7, după alineatul (24) se introduce un nou alineat, alineatul (25), cu următorul cuprins:
"(25) La cererea beneficiarului proiectului de infrastructură transeuropeană de transport se pot emite autorizaţii de construire pe loturi, secţiuni, sectoare sau obiecte de lucrări, condiţionat de depunerea documentaţiilor tehnice complete însoţite de punctul de vedere al autorităţii competente pentru protecţia mediului/actul administrativ al acesteia, avizele/acordurile prevăzute de certificatul de urbanism sau de avizele/acordurile de principiu/avizele de amplasament favorabile condiţionate aferente, după caz."

@ daca este o schimbare, atunci se supune avizarii dupa noul AM
[/quote]
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

rocklee

de la ultima vizita pe cele trei loturi lugoj deva  8)













restul pe maine :thumbsup:
noapte buna

rocklee

am fost ieri cu un prieten cu masina lui ....a mea inca asteapta la rand la mecanic ...pe cele trei santiere a lotului deva lugoj ....

PE ACEASTA CALE VREAU SA LE MULTUMESC ...API ...si constructorilor COMSA ...SI SALINI ..pentru deschidere si colaborare ...au avuto fata de noi penntru aceasta vizita sa putem vedea si sa facemacest foto reportaj ...
am inceput cu lotul 4 
fiind duminica .. pe lotul 4 umb erau doar paznici iar de la ultima vizita noutati erau doar la ecoductul de la branisca ...sa asfaltat si au inceput sa puna pamint pe dupa el ..... :) si o scurta vizita la spatile de servici unde au inaintat cu lucrarile

rocklee

#29141
pe lotul 3 CONSA  ...sa inaintat mult la la structuri si la terasamente ...probleme sunt si la ei ac si expropieri pentru care nu pot face nici o miscarare

in schimb sunt foarte mobilizat in puctele principalr ...nod ilia nodul grind podul peste murea ...si acum sau mobilizat pe parte ohaba holdea ...CONSTRUCTORUL COMSA ...din explicatile pe care le-am primit incearca sa puna cele mai bune materiale si sa foloseasca cele mai buna tehnologie pe care o au la dispozitie ...
Nodul grind este in acest moment un puct cheie unde sunt foarte concentrati ...structurile inainteaza bine si de asemena trasamentele bretelelor ....
ecoductul ohaba doi iaras va fi in viitor un puct ...fierbinte .. :)
si de asemenea holde ..si devierea dneului ... :)

podul de la mure este pregatita o cale de turnare dar au fost intarziati de ploaie si inundatia muresului din zona  ....

iar grinzile la pasajul peste cf deva arad se vor ridica pe 12 iulie atunci se va intrerupe curentul de la inalta tensiune sa  se poata lucra
mia placut disponibilitatea la dialog si la colaborare din partea constructorului  ...chiar am fost bine primiti ....MULTUMIM SI FELICITARI FIRMEI  COMSA  :)

SI DE ASEMENA ,,,API  :D :D

rocklee

PE LOTUL 2  constructor SALINI  de asemenea ma fost bine primiti ni sa dat voie sa fotografiem si neau insotit pe tot santieru si de asemenea ni sa dat explicat la tot ce i-am intreba ...problema cu materialele din terasament ...este pe cale de rezolvare ...neau dat o evplicatie destul de plauzibila ....

problem mari au cu expropierile AM si AC-urile ...iar probleme  au si cu sectorul E1  aproape de zona tunelurilor ... lipsa totala ..ac ...aici nu au intrat de loc ...la fel ca sectoaele c si de de pe lotul 4 .
am fost pe toata lungimea lotuluidumbrava nemesesti  inpreuna cu insotitorul firmei SALINI ....pe care pe cesta cale le multumesc pentru disponibilitate si colaborare
au inaintat mult la nodul marginea ...unde au ceva asfalt ...au facut aproape toate relocarile ...si acel stailp de inalta tensiune ...structurile sunt toate intrun stadiu inaintat de lucru... terasamentele sunt intrun stadiu foarte avansat  se lucreaza sustinut la rigole  scurgeri si bazinele de colectare ....la ce se vad intarzieri sunt din cauza lipsei  expropierilor suplimentare si lipsei ac ..pe multe portiuni asfalt si balast stabilizant ...cu emulsie pe el ...

darea in folosinta celor 14 km de pinde mult de ..cnadnr si a guvernului ...

MULTUMESC PE ACESTA CALE ..FIRMEI SALINI ...PENTRU DISLONIBILITATE SI COLABORARE ...SI IN MOD DEOSEBIT ...API PENTRU CA AU FACUT POSIBILA ACESTA VIZITA .....ROCKLEE SI PRIETENI ... :D  :D


mult

alecu26

si care ar fi explicatia plauzibila si care ar fi rezolvarea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

#29144
si sa incepem cu lotul 4 ...am intrat la ecoduct unde au pus ceva asfalt ...si au inceput sa umplr cu pamant pe dupa el

am mai intrat pe si la spatile de servici unde de asemenea sa inaintat ..

in drum spre ecoduct ...






ecoductul



din partea cealalta ...a inceput sa bage umplutura pe dupa el .. :o












plecam de la ecoduct si mergem la spatile de servici ...

cel din dreapta cummergi spre nod ilia












cel din stanga