Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 64 Guests are viewing this topic.

michidush

M-am uitat prin comparatie cu filmuletul pus de chiminiv9 pe youtube de pe lotul 2 filmat pe 19-06. In 10 zile rigolele au inaintat dupa socotelile mele cu aproximativ 5% din totalul lotului. Inseamna ca progresul la rigole e cam 15% lunar...

teea

Quote from: bogdix on June 27, 2016, 06:17:32 AM
paie pe foc: 27 iunie era termenul pentru obținerea Acordului de Mediu revizuit ?

@bogdix : a fost si 24 mai ..... nu a specificat nimeni anul...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

cryu

#29087
In primul rand multumim pt filmare si mai ales pt toata implicarea si pasiunea  membrilor!!!
O scurta analiza :
Lotul 4 depinde in mare masura de eliberarea la timp a avizelor , autorizatilor. De ce ? Pt ca UMB  termina in 3 -4 luni gilau- nadaselu , mari lucrari nu mai au , deci isi pot etala forta pe care o stim cu toti pt a termina acest lot greu (cel mai greu din L - D ) in maxim un an.Deci repet daca mama lor de autorizatii vin la timp la sf anului 2017 prevad finalizarea .
Lotul 3 aici chiar avem o surpiza placuta (multa lume prevedea dezastru si rezilierea dupa ce se intampla cu Tehnologica) si daca se tin de treaba si o sa fie vreme buna la inceputul anului viitor o sa fie gata.
Lotul 2 aici treburile sunt in culise intre mult iubitul CNADNR si faimoasa firma ce nu vor / habar nu au sa faca rigole .Cred ca sunt negocieri in culise intre cele 2 firme ca pana la urma toata lumea sa fie fericita.Imbecilio daca vrea in 3 luni de vreme buna termina zona pana la Margina.Ca o sa fie calitate , ca o sa avem alt scandal asta doar ei stiu.

Zimox

Lotul 2 pare cel mai inestetic  :o .. sefii de acolo ar trebui sa dea un ochi peste filmari, poate poate au o viziune si fac treburile in ordine tehnologica, multam de filmari :D
!

user201

Mulțumiri pentru filmări.
Dacă vin banii și constructorii își văd serios de treabă, cred că loturile 2 și 3 pot fi terminate până la sfârșitul anului 2016, evident lotul 2 fără acea porțiune cu tuneluri.

La lotul 4, cred că în 2017 ar trebui să fie gata, în zona "la pescărie" nefiind lucrări foarte mari cred( am văzut pe la bulgari cum au făcut traseu autostrăzii printr-un lac mult mai mare în circa 1 lună ). În rest cred că mai au un viaduct mare chiar la Șoimuș, dar și acolo se poate lucra și iarna cu spor dacă se dorește și vin banii, autorizațiile. Am văzut că în zona aceea cu pilonii forați secționați s-a mers pe soluția ridicării terasamentului.

Părerea mea este că dacă se obțin în sfârșit toate hârtiile în circa 1-2 luni loturile astea ar trebui terminate până la sfârșitul anului viitor, dacă guvernul ce rezultă din alegeri, indiferent de culoare, nu va opri lucrările pentru a își lua "aldămașul".

Ce mai face însă OS3, unde chiar speram că se va putea circula până la sfârșit de 2016, după ce începuseră lucrările?

alecu26

Calmati-va cu lotul 4. Pe langa viaductul de la Soimus, care e foarte de mare, mai e un viaduct dupa Soimus, la coborârea de pe deal aproximativ la fel de mare.

Si intre ele un zid de sprijin de vreun km lungime, care va face sa para zidurile de pe lotul lui Aktor o gluma. Plus ca se executa avand DN-ul la baza deschis. Plus ca acolo, se intra masiv in acel deal, si inca nu se stie ce se va gasi acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

iuli

user201 a detaliat intrebarea pe care o aveam si eu in cap, dar eu as vrea sa fiu mai succint.

Exceptand toata birocratia si banii de la buget si luand in calcul doar stadiul lucrarilor si capacitatile constructorilor cam cat credeti ca ar dura finalizarea loturilor de pe Lugoj - Deva?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

AFC

^ In primul rand, multumim ciprebbe ! Vis a vis de intrebarea ta, Iuli, parerea mea este:
LD2, fara tuneluri, posibil 12.2016 daca vrea si Salini
LD3, 12.2016 optimist daca nu se incurca hartiile, mai degraba 03.2017
LD4, 12.2017 , cel mai devreme, as zice 03.2018 cel mai probabil
tuneluri- la sfantu' asteapta; tinand cont de faza la care au ajuns adica traseu/lungime/design cred ca 2020 e o data optimista, mai degraba 2022.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dorum

eu as vedea totusi tunelurile gata in dec 2019... asta daca incep in 2017 si lucreaza serios 2018, 2019...

user201

#29094
@caf @alecu26
Mersi pentru răspunsuri. Eu eram ceva mai optimist în evaluări, dar asta este.

iuli

#29095
^^

De tuneluri nu am mai zis ca e logic sa nu le pun in calcul ca dureaza cel putin 3 ani daca totul merge ata de la intrarea in santier a constructorilor. Deci optimist pana in 2020 avem legat Sibiu de Nadlac.  >:(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Germany

10 räspunsuri = 10 päreri...
se pare cä cel mai realist räspuns, ar fi...."Când o fi gata, o fi gata" ...oricum nu mai stie omul ce sä creadä.
în afarä de lotul TM-Lugoj, toate loturile au avut întârzieri

stefan2901

Nu inteleg de ce este asa de mult pesimism legat de LD4.

Ranger

Prim Ministrul Ciolos in vizita la Dacia:
QuoteAm confirmat conducerii uzinei ca proiectul autostrazii Pitesti-Sibiu ramane in randul celor prioritare. Avem si finantarea si obiectivul nostru este sa finalizam studiul de fezabilitate. Dupa cum stiti, acest studiu a fost gandit si licitat defectuos, astfel ca a trebuit sa prelungim contractul pentru finalizarea lui. Obiectivul este ca pana la sfarsitul anului sa avem un studiu de fezabilitate bun, consistent, care sa ne permita alcatuirea unui proiect tehnic, in asa fel incat sa mentinem calendarul pe care-l avem in master-plan-ul pentru transporturi

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-21122226-dacian-ciolos-despre-autostrada-pitesti-sibiu-obiectivul-este-pana-sfarsitul-anului-avem-studiu-fezabilitate-bun-consistent.htm

alecu26

Quote from: iuli on June 30, 2016, 11:07:25 AM
user201 a detaliat intrebarea pe care o aveam si eu in cap, dar eu as vrea sa fiu mai succint.

Exceptand toata birocratia si banii de la buget si luand in calcul doar stadiul lucrarilor si capacitatile constructorilor cam cat credeti ca ar dura finalizarea loturilor de pe Lugoj - Deva?
Ilia - Dobra nu poate fi terminat anul ăsta. Încă e enorm de lucru la podul peste Mureș.  Și sunt lucrări migăloasa,  încete.  E evident ca resursele sunt limitate. Se vede ca nu sa Inceput nimic pe un sens și se așteaptă sa șef finalizeze celălalt sens. În plus mai e și podul de lângă nodul Ilia care de abia acuma se montează suprastructura metalica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).