Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 31 Guests are viewing this topic.

Dominik

Se va face o filmare aeriana in luna Iulie pe LD 3 si 4 sa vedem cum au mai avansat lucrarile ???
You're in Steelers Country

SILVIUFG

Pe lotul 4 cred ca e cam pierdere de timp si bani.
Pe 2 si 3 da... Acolo s-a lucrat.

dorum

despre Holdea oare mai avem vreo veste?
si despre tuneluri, nimic inca?

Dominik

Quote from: SILVIUFG on June 27, 2016, 04:25:05 PM
Pe lotul 4 cred ca e cam pierdere de timp si bani.
Pe 2 si 3 da... Acolo s-a lucrat.

Da ai dreptate mai degraba pe loturile 2 si 3 :)
You're in Steelers Country

nenea_hartia

Quote from: alecu26 on June 27, 2016, 02:41:22 PM
Am dat un Google dupa denumire...dar aparent site-ul anpm nu mai este actulizat din 2014.
Vezi că tu te-ai uitat pe site-ul vechi. Site-ul nou e aici.

NGC

Quote from: Eurocopter on June 27, 2016, 04:17:29 PM
NGC nu uita ca vorbim doar de AM. De la AM pana la AC realitatile recente ne-au demonstrat ca e cale lunga. De asta spuneam ca anul asta sunt sanse minime sa se faca ceva pe LD4.

Corect! La asta m-am referit si eu, dar pentru claritate, am adaugat acum si mai sus.

Dragos Sebastian

Aseara pe la 21:30 din nou forfota mare pe lotul celor de la Aldesa , mai ales la nodul Dobra , lucrau la terasamente + foarte multe basculante care intrau si ieseau de la nod si nu numai.
Pe un sens am vazut asfalt pana la parcarea de scurta durata de la Ohaba .
Pe lotul 2 , nu se lucra nimic la ora aia , dar au avansat si ei destul de mult la nodul Margina .

mishu77

La nod Margina cand am trecut eu vineri turnat stabilizant la sensul giratoriu cred erau 6-7 camioane care astepta, ma prins neprgatit si nu am apucat sa fac poze. Duminica cand m-am intors nu se lucra pe nicaieri.

Germany

Mäcar de-ar fi gata lotul 2 si 3....pânä la nod Ilia :) (cu exceptia tunel)....Ne-ar usura considerabil viata si ne-am curätza vocabularul de cuvinte obscene ;)

De la Ilia la Soimus,....este totusi DN, nu autostradä....însä totusi mult mai OK de circulat decât traseul Dumbrava - Ilia!


alin_simeriaveche

#29064
Am mers ieri la Arad.La nod Ilia am ramas placut surprins. Au montat deja cateva grinzi metalice (cred ca erau vreo 4-5) si pregateau terenul pt celalalte. Deasemenea, depozitau pamant in drept cu subtraversarea DN7.Am si poze dar deocam data nu pot sa le pun. Poate rooklee face o incursiune ceva :D

rocklee

as fi mers bucuros mai de mult :)... dar am masina defecta de  vro trei saptamani .... >:( :(

ciprebbe

Rabdarica, dupa A10 o sa urmeze si A1  :p
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Dominik

#29067
Super, saptamana viitoare se fac 3 luni de la ultima filmare pe Lugoj-Deva (6 Aprilie) si dupa cum sa lucrat banuiesc ca au mai evoluat lucrurile...sunt foarte curios sa vad cum arata tronsonu 3 :)
You're in Steelers Country

AUT_XY

Hello !

I want to ask what the acutally situation of the building of the A1 Autostrada between Lugoj - Deva is.

Is there a chance that the part from Dumbrava until Margina could be ready until 15.August?
The rest will take for sure much longer to build i think.

What is the situation of "Cunta - Saliste" at the moment?
When will this be ready?

vancouver

@AUT_XY:
- Dumbrava-Margina maybe in december 2016, but it is not sure. No chance for august.
- Cunta-Saliste: noone is working at the moment. Minister has declared that end of september 2016 should be ready, but we, here on the forum have serious doubts.

Biggest problem for the future: the tunnels between Lugoj and Deva: nothing happend yet, not even a project. The construction of the biggest tunnel will take 2-4 years, plus 1-2 years for project, so I fear the last aprox. 16 km of A1 Lugoj-Deva will be ready not earlier than 2022.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.