Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 48 Guests are viewing this topic.

adiarc

nodul Apold



si de aici o luam perpedes prin santuri

cum arata rigolele unei autostrazi inchise ?la fel ca ale uneia pe care se circula



incepe sa se vada stilul de lucru Salini-Impregilo plus receptia invizibila a lucrarilor de catre CNADNR - multe rigole lipsa sau nefinalizate





pe cealalta parte santul bazal lipseste in totalitate







mai departe lipseste in continuare rigola bazala



aici au sapat santul dar n-au mai turnat-o



iar langa,ea exista,dar e acoperita de mal



poza inapoi spre Sebes,pt localizare



calea de rulare arata la fel ca in septembrie 2015,ceea ce arata inca odata ca inchiderea totala a traficului a fost o cretinitate de proportii



si zona fostei devieri a traficului...mana cereasca fata de modul periculos si greoi de circulatie de pe DN





chiar langa padure,lucrurile sunt ok,datorita stabilitatii oferite de aceasta,insa doar in imediata vecinatate a acesteia



mai departe apar si rigolele











in absenta colectarii apelor pluviale.....





o noua privire spre Sebes....ghost freeway  :)



si spre Sibiu






"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

la prima vedere,dealurile nu arata probleme majore....insa la o privire mai atenta...

chiar pe mijlocul autostrazii,intre cele 2 sensuri





pe sensul Sebes-Sibiu



dealul lucreaza si fiecare zi de intarziere a unor lucrari reale de consolidare,agraveaza situatia











valuri,valuri





aproape de urm.podet acelasi lucru de 2 bani marca Salini-Impregilo+Cnadnr...lipsa rigole sau rigole si casiuri incomplete





paralel cu podetul



rigola stanga lipsa in totalitate la cativa m de podet...s-au inecat ca tiganu la mal....sau ca Salini si Cnadnr cu autostrazile in Romania ( a se observa si amplasarea inspirata a indicatorului...probabil pt ceva oi,ciobani,lupi vulpi ,modificate genetica si care ar putea avea +5M







"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc





urmatorul podet,acelasi lucru de 2 bani....lipsa rigole



apa intra exact in terasament,in autostrada....sincer,in aceste conditii e surprinzator ca a crapat doar in 2 locuri





sus pe deal....alte rigole lipsa

















absolut toate drenurile sunt colmatate si arata cam ca acesta



"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc



un nou podet,,,,,,la fel facut...fara rigole in apropierea lui....



lipsesc si pe cealalta parte











si zona demolata....zero muncitori,zero utilaje,zero mobilizare,zero organizare de santier,zero lucrari...doar un paznic si ghereta lui....in rest zero







zona arata la fel ca in septembrie 2015/...au trecut 9 luni absolut degeaba...











sfarsit.

cam asta ar fii...pozele vb de la sine despre profesionalismul constructorului ( ce scuza poti aduce ca si constructor,care pretinde ca se respecta,cand la toate podetele pe langa care am trecut,nu ai fost in stare sa finalizezi niste amarate de rigole si casiuri ? ),dar si al beneficiarului care o fii facut receptia din birou ,dar in nici un caz la pas pe autostrada

readuc aminte ca acest tronson a costat 160 de mil de euro,din care 130 fonduri europene plus 30 de la bugetul de stat

sentimentul pe care l-am simtit la vederea situatiei din teren este identic cu cel de la sf.partidei Albania-Romania

avem institutii bananiere ,demne de lumea a treia
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Nelu63

#29029
Am vrut sa-ti multumesc adiarc pentru frumosul fotoreportaj si pentru efortul depus dar nu pot . Motivul ar fi  ca pe mesaj privat am primit o atentionare  de la un anumit - - - - - , " ca in urma unui studiu de caz si o lucrare de arheologie sociologica asupra postarilor mele pe forum" , ar fi mult mai bine sa-mi exprim multumirile doar prin "like" s-au prin "dislike".
Dar totusi eu nu tin cont de parerea acestuia si de dorinta lui si iti adresez sincere multumiri petru munca depusa si rezultatul acestei frumosul fotoreportaj. Pacat de aceasta lucrare care are un aspect de zona calamitata .
Iar pe colegul de forum il rog de data acesta respectuos sa nu-mi mai adreseze nici un mesaj pe privat si in general nici altcumva . Nu suntem in relati de subordonare sa-mi dai ordine si nici prieteni sa-mi dai sfaturi .Si eu ii multumesc pentru intelegere

s2002

Genul asta de taluze se preteaza la stabilizari cu cleionaje japoneze. Sunt niste constructii usoare intuitive si folosite si de mesterii nostrii in trecut. Nu prea se invata la facultatea de constructii ci mai mult la cea de silvicultura si la imbunatatiri funciare. Am vazut genul asta de stabilizari facut pe dealurile din satele noastre de catre mesteri cu vocatie si pricepere si inca sunt in picioare. Pacat ca proiectantii nostrii combina in mod nefast pamantul cu betonul.

vchira

Buna! am si eu o curiozitate. Eu tot nu miam dat seama daca Lotul 2 Lugoj-Deva va putea fi folosit daca va fi gata anul asta. Din filmarea lui traveler se pare ca este destul de avansat dar nu am vazut nici un nod...

pana unde sunt sanse sigure a se folosii autostrada anul acesta venind de catre Arad/Timisoara? In capatul de catre Deva sunt sanse foarte bune sa se mai dea macar o bucata in folosire anul asta din lotul 4?

Multumesc!

P.S. am si eu niste poze de Duminica  la o trecere de cale ferate undeva pe lotul 3 cred dar au fost deja puse poze din acea zona. daca cinea are totusi interes va rog spuneti.

Ranger

Pune tot ce ai, suntem doritori de informatii proaspete :D

Pe lot 2, nod este la Margina, filmarea s-a oprit in zona Faget. Sanse sa se deschida anul asta sunt, sa vrea si constructorul  O:-)

Pe lot 4 nici o sansa anul asta, tragem nadejde la cativa km pe lot3

adiarc

la capatul A1 ,langa Deva,grinzile UMB de pe lotul 4,asteapta impietrite hartogaraia





nod Grind...se lucra azi dimineata,la fel ca pe toata portiunea lotului 3(Aldesa-Comsa),vizibila din DN















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

nodul Margina( lotul 2- Salini Impregilo )...si aici se lucra















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

din nou lotul 3,la intoarcere...aproape de Holdea









si parcarea de la Ohaba...poate n-ar strica niste piatra sparta pe aceste alunecari













momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Quote from: adiarc on June 21, 2016, 03:35:42 PM
si zona demolata....zero muncitori,zero utilaje,zero mobilizare,zero organizare de santier,zero lucrari...doar un paznic si ghereta lui....in rest zero

Ei nici chiar asa: in poza cu organizarea de santier se ghiceste un buldozer si mai sunt si doua Toi-Toi-uri albastre, una pentru Costescu si cealalta pentru Homor, cand mai vin sa viziteze "santierul"  :lol:

Radem, dar nu e rasul nostru adevarat...  >:(

Dragos Sebastian

@adiarc Mi-ai luat-o inainte cu pozele , acuma vroiam sa le descarc si eu de pe telefon sa le pun pe forum , de pe lotul 3 . Dar vad ca ale tale sunt mai frumoase , eu le'am facut din mers si eram in autobuz , ma cutremuram cu totul :))
Am vazut ca asfaltau pe lotul 3, dupa nodul Dobra spre Ohaba , se vedea parca si un asfalt mai negru decat restu , presupun ca era cel final.
Plin de bascultante , forfota mare de la sfarsitul lotului 3 spre nodul Dobra , am numarat cel putin 30 de masini . 

alecu26

Lucrările pe Dumbrava Margina sunt foarte avansate.  Se poate deschide și peste o luna dacă se dorește.  Dacă se dorește.  În aceasi faza e și expertiza pentru terasamente.
Părerea mea e ca dacă nu se va face presiune politica nu se va deschide. Toți se vor ascunde de frica când va fi sa semneze ceva sau sa decidă ceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).