Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 100 Guests are viewing this topic.

delacroix

Probabil ca s-a facut o mica smecherie: s-a luat nodul "Miecurea Sibiului", ramanand doar "Cunta" ~5 km, si s-a mutat la "Sibot"~6km de Nod Orastie . Per total costurile sunt aceleasi.

BoGDaN

Nodul de la Miercurea Sibiului e capital  pentru zona de vest a judetului. Acel nod trebuie facut.

radutm

Ii rog pe colegii din Timisoara si Arad sa nu se supere pe mine, dar am avut drum in zona si era pacat sa nu profit de vremea frumoasa sa nu fac cateva poze la autostrada (intalnirea ramane valabila). Nu am intrat pe autostrada, dar m-am dus pana la pasajul peste A1 de la Giarmata...si a meritat!

Mai intai am mers la iesirea din sat catre pasaj, sunt vreo 200 de metri de pamant si pietris, iar ultimii zeci de metri sunt impracticabili, asa ca a trebuit sa las masina acolo si sa merg mai departe pe jos:



In dreapta este un drum care merge paralel cu autostrada




Lucrarile de arta arata destul de bine in toata zona pasajului:


Urcam mai departe:




Incepe sa se vada tot mai frumos autostrada:


Drenaj ape pluviale:


Partea stanga:


Vedere invers, catre Giarmata:


Continuare, in cateva minute.
cont inchis

ciprebbe

F5,F5,F5,...
Excelente poze, multumiri pt efortul facut mai ales prin ce a trebuit sa treci conform pozei 1 pt a ajunge sa ne aduci aceste minunatii.
Acum sa vedem ca face si nenea primar de acolo un proiect si ca acceseaza niste fonduri pt a face drumul ala mai practicabil...
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

multumin radutm
nu inteleg de ce ne-am supara (noi, cei din AR/TM)...  ;)
Sailing away! S/Y Haimana

radutm

Quote from: ciprebbe on October 31, 2012, 02:22:36 PM
F5,F5,F5,...
Excelente poze, multumiri pt efortul facut mai ales prin ce a trebuit sa treci conform pozei 1 pt a ajunge sa ne aduci aceste minunatii.
Acum sa vedem ca face si nenea primar de acolo un proiect si ca acceseaza niste fonduri pt a face drumul ala mai practicabil...
Din cate stiu, exista un proiect de drum de legatura, dar nu stiu in ce stadiu este.

Continuare. Autostrada vazuta din lateral:


urcam mai departe pe pasaj:




Gardurile de protectie:


Vedere inapoi catre Giarmata. Se vede ca s-a circulat cu tractorul pe aici. In departare se vede si un avion care aterizeaza.


Autostrada in toata splendaoarea ei:




Am prins si ceva trafic (mi s-a parut ca majoritatea erau tiruri):




cont inchis

radutm

Quote from: sebba on October 31, 2012, 02:31:14 PM
multumin radutm
nu inteleg de ce ne-am supara (noi, cei din AR/TM)...  ;)
Pt. ca pozele astea mergeau facute la o intalnire dintre noi, dar cum nu s-a mai tinut si nu avem o data batuta in cuie, am profitat de ocazie.

Continuare, dincolo de pasaj. Vedere de pe pasaj in directia Arad:


Capatul opus al pasajului:


Vedere inapoi catre Giarmata:


Autostrada in directia Arad, vazuta din lateral:


Capatul dinspre Bencec a drumului comunal:




Vedere inspre Izvin:




Pasajul dinspre Bencec:




cont inchis

radutm

Si ultimul set de poze cu autostrada sub trafic:















Cam atat! Sper ca v-a placut!
cont inchis

radutm

Stati, ca mi-a sarit imageshack doua poze:


Gata!
cont inchis

Ionut

Superbe pozele, multumim mult!!! Autostrada arata foarte bine si ma bucur sa vad ca are trafic deja mare, cel putin asa mi se pare din pozele tale. E si normal la urma urmei... deja sunt unite DN6 si DN7... am observat o crestere a traficului inca din Bucuresti pe coridorul sudic pentru ca Alexandria-Bucuresti este semnificativ mai aglomerat ca acum 6 luni de zile, de exemplu. Multi care merg spre Nadlac o iau acum pe "jos", pe sud, aglomerand DN6 pana in Craiova, drum care trebuie reabilitat...

Pozele sunt facute de pe acest pasaj?

radutm

Quote from: Ionut on October 31, 2012, 03:21:14 PM
Superbe pozele, multumim mult!!! Autostrada arata foarte bine si ma bucur sa vad ca are trafic deja mare, cel putin asa mi se pare din pozele tale. E si normal la urma urmei... deja sunt unite DN6 si DN7... am observat o crestere a traficului inca din Bucuresti pe coridorul sudic pentru ca Alexandria-Bucuresti este semnificativ mai aglomerat ca acum 6 luni de zile, de exemplu. Multi care merg spre Nadlac o iau acum pe "jos", pe sud, aglomerand DN6 pana in Craiova, drum care trebuie reabilitat...

Pozele sunt facute de pe acest pasaj?
Da, acela este locul. In schimb, traficul nu este chiar atat de ridicat pe cat s-ar crede vazand fotografiile. Au fost momente cand am asteptat sa treaca masini inainte sa fac poza, ca sa fie mai interesante. Au fost momente cand nu a trecut nicio masina timp de 30 secunde - 1 minut, cam asa, dar au fost si momente cand au trecut multe de-odata. Si erau mai mult tiruri decat turisme. Oricum, arata foarte bine si ar fi fain daca am reusi sa ajungem si la pasajul de Ianova.
cont inchis

Ionut

Quote from: radutm on October 31, 2012, 03:31:49 PM
ar fi fain daca am reusi sa ajungem si la pasajul de Ianova.

De-acolo cred ca puteti face poze si la avioane. :D


cezar-mario2012

#4318
Apropo de trafic, este foarte bine pentru economie (referitor la tiruri), dar sa va dau ceva de meditat. La anul cand va fi dat drumul la Podul Vidin-Calafat traficul va fi si mai mare, plus pe la jumatatea anului viitor Autostrada Maritza din Bulgaria va fi completa. Autostrada Maritza incepe de la granita Turciei cu Bulgaria si se termina in Autostrada Trakia in apropiere de Plovdiv. Deci de la Edirne(Turcia)-Sofia-Botegrav (Autostrada Hemus) se merge doar pe autostrada si apoi Vratza-Montana-Vidin, toate aceste orase au centuri ocolitoare, iar drumul era bun si liber.Aproximativ 530km din care aproape 360km de autostrada. Intrebare: cum credeti ca va fi traficul de la Calafat la Nadlac (387km), daca tirurile turcesti o sa aleaga aceasta varianta si nu celelalte Edirne-Ruse (324km)- Girgiu-Pitesti-Sibiu-Nadlac (640km) sau Edirne-Sofia-Belgrad-Szeged (950km)?

cricric

Nu te grabi, stai sa vedem si ce se intampla cand vor da sarbii drumul la bucata de la Nis spre granita Bulgariei. Pe acolo ar fi aproape numa' autostrada. Pe acolo sunt doar vreo 70 km de drum cu cate o banda pe sens, care oricum nu traverseaza multe localitati.