Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Ionut

:lol: Cred ca... altfel nu-mi explic. ???

Uite un exemplu de articol scris intr-un mod decent, cu date luate de la CNADNR.
Quote
Avansul lucrărilor la autostradă: 33%, 43%, 33%, 38%. Termenul aprilie 2013 rezistă

Cel mai avansat tronson al autostrăzii Sibiu – Orăștie înregistrează un progres fizic de  43,31%, la finele lunii septembrie 2012, cu șapte luni înainte de termenul asumat prin contract pentru finalizarea lucrărilor la cei 82,07 km de autostradă.

Potrivit unui comunicat al Companiei naționale de autostrăzi și drumuri naționale din România, emis zilele trecute, cel mai avansat tronson de autostradă este cel care traversează teritoriul județului Alba, având numărul doi. 

"Antreprenorii celor patru loturi au înregistrat următorul progres financiar: Lotul 1 – 22,66%; Lotul 2 – 31,27%; Lotul 3 – 32,87% şi Lotul 4 – 33,86%, progresul fizic al lucrărilor fiind următorul: 33,32% pentru Lotul 1; 43,31 %, pentru Lotul 2; 33,36% pentru Lotul 3 şi de 38,80% pentru Lotul 4", se arată în comunicatul CNADNR.

Graficul de lucrări de execuție este, potrivit celor de la CNADNR, unul care permite menținerea termenului de finalizare a lucrărilor asumat prin contract.  "Pe suprafaţa loturilor autostrăzii Orăștie-Sibiu a început turnarea de mixturi asfaltice. Recepţia la terminarea lucrărilor se estimează a avea loc în luna aprilie 2013", se mai arată în comunicatul CNADNR.

sursa: Turnul Sfatului

NB: baietii chiar au citat si sursa pozei, incredibil pentru presa din Romania, mai ales pe zona de infrastructura unde se fura pozele.

rasvan2006

Ce retarzi sunt ziaristii de la ZF care au preluat datele financiare si criticau avansul foarte mic :bash: de sub 1%...care defapt era mult mai mare, si se vedea si pe filmari...

Presa de 2 bani...daca nu se face nu e bine, daca se face iara nu e bine (ca e prea incet sau prea scump)....incredibil.

PS. In sfarsit a terminat si electrica cu relocatul stalpilor de tensiune de la Cristian, cei din poza lui boer_escu...i-au mutat pe toti in partea dreapta (poza 2).



dorinparau

Quote from: Ionut on October 30, 2012, 07:39:58 AM
Uite un exemplu de articol scris intr-un mod decent, cu date luate de la CNADNR.
NB: baietii chiar au citat si sursa pozei, incredibil pentru presa din Romania, mai ales pe zona de infrastructura unde se fura pozele.

Destul de buna stirea...si redactata si ca veste. Mie imi pare imbucurator faptu ca se tin de termenul de aprilie...desi exista sanse sa nu fie respectat...macar sa fie sanse mari sa deschida la inceputul verii.
(Multumim Ionut.)

P.S. "La Sibiu se fac lucrurile asa cum trebuie ;)" .

BoGDaN

Eu as spune sa nu ne mai aruncam cu date privind deschiderea la 1 aprilie, asta desi si eu am vb cu cineva de la Astaldi si mi-a zis ca pe 1 aprilie se va termina totul. Initial optimist, dar vazand totusi intarzierile de pe lot, nu cred ca au sanse. In ciuda progresului evident, nu pot sa mai scoata un 10% lunar pentru ca nici timpul nu e de partea lor. Cel mai optimist, zic eu, ar fi 1 iulie 2013 tot segmentul.

Ionut

Nu stiu ce sa zic despre ceilalti constructori, insa cei de la Astaldi au "antecedente" de acum doua ierni de pe A4 cand au turnat beton iarna pe pasajele "imbracate" cu prelate. Eu zic sa nu-i subestimam. Daca ei zic ca va fi gata in aprilie, tind sa-i cred. Vorbesc strict de Astaldi... pentru ca ei au dovedit ca pot lucra si iarna. Evident, nu vad de ce nu ar face la fel si ceilalti daca platile sunt OK. Sunt foarte curios cum vor iesi din iarna. Atunci vom sti exact. Sa speram ca va fi o iarna blanda, nu ca iarna trecuta...

teocharis

anul trecut, cu exceptia perioadei 20 Ianuarie-20 Februarie, iarna a fost fff buna!

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dorinparau

Probabil si procentele astea ale procesului fizic n-or fi direct porportionale cu procentele timpului de executie. Adica poate primele 30-40 procente au fost mai dificile si audurat mai mult iar celelelte procente fizice de dexecutie se realizeaza mai usor si dureaza mai putin.

radutm

Quote from: mariansb on October 31, 2012, 12:57:40 AM
iata si articolul de care pomenisem ieri

http://www.ziarulunirea.ro/teodor-atanasiu-cugirul-va-avea-iesire-directa-la-autostrada/
Ideea a existat si este buna. Noi am discutat-o pe forumuri, dar acolo era o necesitate simtita pe plan local. Acum ca ea este vehiculata ca promisiune electorala este altceva, dar odata create niste asteptari, nu va mai fi drum de intoarcere. Daca este adevarat ca Strabag vine cu o solutie in contul unor penalizari, atunci cu atat mai bine.
cont inchis

b69crx



Redox

Quote from: mariansb on October 31, 2012, 12:57:40 AM
iata si articolul de care pomenisem ieri

http://www.ziarulunirea.ro/teodor-atanasiu-cugirul-va-avea-iesire-directa-la-autostrada/

Intr-adevar ar fi fost foarte frumos si tot odata util un astfel de nod pentru orasul Cugir. Fiind din oras cunsoc situatia, stiu cativa investitori straini care au vrut in prima faza sa deschid o fabrica aici dar nu s-a mai intamplat. De ce? Un motiv este infrastructura. Si asa orasul este unul izolat fiind la 12 km de DN7 dar sa fie "ocolit" de autostrada cred ca l-ar "omora" de tot d.p.d.v. economic si turistic. Nu vreau sa ma intelegeti gresit si sa credeti ca motivatia mea principala este aceea ca am crescut in acest oras, cred ca este vital un astfel de nod pentru orasul Cugir. In plus unul din rolurile unei autostrazi este de a lega teritoriile intre ele si de a scurta timpul parcurs intre doua puncte A si B, nici de cum izolarea unei anumite zone. Nu cred ca ar fi ridicat cu mult pretul autostrazi daca ar fi fost inclus de la buna inceput un astfel de nod in dreptul localitatii Cugir. Nu vreau sa o dau in politica dar cred ca stiu de ce este in stare acest dl. Atanasiu. Daca tot vroia sa ajute cu ceva orasul trebuia sa faca aceste presiuni la ministerul transporturilor in momentul in care a fost intocmit proiectul, nu acum inainte de alegeri. Oricum, inca sper si vreau sa ma fi insel in ce am spus cu privire la dl. deputat, vreau sa vad ca aceasta intelegere va functiona si ca Strabag va construi acest nod in schimbul penalizarii care se va impune.

O zi buna.

mishu77

Un nod la intersectia DN7 / DJ 704 nu stiu cat de util este, daca autostrada era mai aproape de Cugir sa zic la 2-3 km sigur ca era pacat sa nu fie un nod acolo, dar de la Cugir pana la nodul de la Orastie sunt aproximativ 18 km adica 6 in plus fata de cat ar fi fost pana la acel presupus nod. In momentul in care se va deschide autostrada traficul pe DN7 o sa fie mult mai mic asa ca dupa parerea mea, ca faci 18 km fata de 12 km pana la primul nod e nesemificativ. Sigur ca daca se face este foarte bine, dar si eu cred ca declaratiile alea sunt pur declaratii de campanie electorala.

Ionut

Nu bagati in seama titlul cretin.
Quote
Autostrada Arad – Timisoara, intarziata legal

Statul român a solicitat Băncii Europene de Investiţii (BEI) modificarea unui amendament care se referă la termenele de finalizare ale coridorului de autostradă Arad-Timişoara-Lugoj, şi asta pentru că firmele constructoare nu au putut să se ţină de graficele lucrărilor. Ca atare, Guvernul solicită către BEI ,,prelungirea datei estimate de finalizare a Proiectului de la 31 decembrie 2011 la 30 iunie 2014, prin înlocuirea datei de 31 decembrie 2011, menţionată în al treilea paragraf al anexei A la Contractul de finanţare, cu data de 30 iunie 2014".

Mai mult, reprezentanţii Guvernului le-au transmis celor de la BEI că ar dori şi modificarea datei până la care pot fi depuse solicitări de finanţare pentru investiţii în infrastructură, data iniţială fiind de 31 decembrie 2011.

sursa: Aradon

E bine iunie 2014, inseamna ca vor sa dea drumul si la Timisoara-Lugoj lot 2 cat mai curand, singurul segment "lipsa" din Arad-Timisoara-Lugoj. Daca lucreaza tot cei de la UMB, sigur e gata pana in iunie 2014. :)

alecu26

#4304
@Redox:

de acord cu ce spui tu...dar e un pic fortata situatia si prezentarea. Nodul Orastie e la vreo 6-7 km PE DN 7 de la intersectia intre DJ si DN7. Deci....dupa deschiderea autostrazii DN & va fi absolut gol si aceasta distanta ar fi parcursa in maxim 5 minute....fata de cei 10-15 minute de pe Cugir-DN 7.

Acum e va intreb...se merita acesti bani investiti? In felul asta (sau chiar mai rau) sunt multe orase mult mai mari....a se vedea Cluj (Gilau), Alba Iulia (Lancram)....etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).