Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 46 Guests are viewing this topic.

Cozak

Super poze Alin, se lucreaza, mai incet dar se lucreaza.
Vineri la Nod Grind se turna beton la supratraversarea DN.Am facut cateva poze, sper sa le pun diseara.Pe lotul 3 se lucra dar la Nodul Margina nu au mai inaintat deloc.In schimb se lucra aproape de nodul Traian Vuia, la rigole cred, betonau ceva.
Stima.

jalemare

Foarte frumoase pozele, Alin!
Imi era dor de reportajele tale  :D

usiabc

Sa nu mai zica lumea ca nu se lucreaza pe LOT 3 ORASTIE-  SIBIU  :D
https://www.facebook.com/cnadnr/videos/1701916310068441/

dr4qul4

Mie nu-mi vine sa cred cum a crapat exact acolo?  Pare o zona simpla, in comparatie cu restul lotului. Dar probabil au tratat-o superficial si tocmai de aia a crapat.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Germany

Salut!

Dupä ce în ultima vreme am väzut diverse fotografii din diferite zone/loturi LUGOJ/DEVA, observând mici progrese, revin cu (aproape) aceeasi întrebare :)
Dar înainte de asta vreau sä le multumesc tuturor celor care ne tzin la curent cu cele mai noi info, Rocklee, Alin & Co.:)

Credeti cä ANUL ACESTA se va da în circulatie vreun kilometru ceva din LD ?? Sau, LA ANUL PE TIMPUL ÄSTA, vom putea circula de la Nädlac - Sibiu pe autostradä continu ??? (în afarä de tuneluri)


O searä bunä tuturor

P.S. Astept si fotografiile lui COZAK :)

bogdix

o parere de la un specialist: "NU" la ambele intrebari.

posibil pe sfarsitul lui 2017 totusi sa fie ceva gata... dar in 2017 va fi alt guvern, alta conducere la CNADNR, poate alte idei...

aditd

Eu sunt putin mai optimist si zic ca in 2017 vom circula.
In 2016: doar cu cel mai mare noroc, cu aliniere de astre si cu multa eficienta in munca.


anacronox

Salutare,
Azi de dimineata se lucra intens la Soimus si pe o parte si pe cealalta a podului peste Mures. Pe partea cu autostrada se decoperta pe aliniament. Erau 2 excavatoare si mai multe basculante UMB la incarcat. Atentie in zona podului ca Selina iar lucreaza acolo si nu exista semnalizari.

nenea_hartia

^ Da, să nu cădem în extrema cealaltă, în care mai aduci un om cu ștampilă ca să îl verifici pe alt om cu ștampilă, și pentru asta plătești o căruță de bani (a se vedea spre exemplu verificatorii de proiect, majoritatea ingineri pensionari posesori ai unei ștampile magice, fără de care ștampila proiectantului e un vax; à propos, sunt curios, știe cineva în ce țări mai există instituția verificatorului de proiect?).
Sau în extrema în care ISC, ca să sufle și în iaurt, vrea fază determinantă la săparea unei gropi sau la turnarea unui cămin necarosabil. Nu cred că așa-zisa lipsă a ISC de pe șantiere e problema; doar consultanța a semnalat deficiențele din timp printr-o tonă de rapoarte de neconformitate, dar cine avea urechi n-a vrut să audă.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

Cred ca e o "alarma falsa" afirmatia ca UMB lucreaza. Cand am trecut eu prin zona isi amenajau niste platforme pentru depozitat grinzi. O fac pe aliniamentul autostrazii probabil fiindca acolo au terenul expropriat, sa nu intre pe alte amplasamente.

Sau sa ma insel si sa fie semnalizarea lui anacronox un "turbo-tavalug" marca UMB ?

bogdix

@nenea_hartia
S-a cazut in extrema cealalta cand si Antreprenorul si Beneficiarul au inceput sa comenteze expertize tehnice. Pe OS3 si pe LD2.
Eu unul nu inteleg de ce mai faci o expertiza tehnica (care legal are cel mai ridicat nivel ca si competenta), iar daca nu iti convine ce scrie la concluzii si recomandari te apuci s-o comentezi desi nu esti expert tehnic. Plus ca si costa destul de mult.
Apoi, nu inteleg de ce ar arata 2 expertize ipoteze si concluzii care sunt complet diferite. Expertizele ar trebui sa stabileasca "ce s-a intamplat", "de ce" si sa recomande "ce e de facut". Dupa mine, doar ultima parte ar putea sa fie oarecum diferita intre 2 expertize.
Si ultima chestie: daca ai "feeling" de la inceput ca partea cealalta incearca sa te "faca" printr-o expertiza "avantajoasa" ei, de ce nu se selecteaza expertul de catre ambele parti, ca membrul CAD ?

iachi_da

Azi noapte am trecut prin zona lotului 3 LD pe la ora 00 30 si se lucra cu forta impresionanta la nodul Grind, la reflectoare. Erau zeci de basculante care carau pamant din zona ecoductului Ohaba spre nodul Grind. Toata valea era acoperita de un nor de praf. In ritmul acesta in cateva zile nodul o sa prinda contur.

bogdix

picior de Inginer era pe acolo ? Schimbul 2 ma refer...