Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu-i bai, se mai intampla si la case mai mari. :) Stirea mi se pare de mare interes, ar elimina spagile, abuzurile politistilor si altele. Plus ca ar fi extrem de eficiente si precise - se va masura timpul, nu viteza, se vor evita problemele de calibrare a radarelor si altele. Pretul mi se pare OK, avand in vedere toate beneficiile sistemului. Eu sper sa-l integreze cumva cu sistemele VMS, sa avem informatii de calitate si foarte relevante pe autostrazi. Ne civilizam, usor-usor.

panda05

#4231
Alpine Arad-Nadlac - inca se lucreaza sustinut pe capatul lotului Alpine de la Arad.





IT Manager

dorinparau

Quote from: panda05 on October 26, 2012, 02:30:44 PM
Alpine Arad-Nadlac - inca se lucreaza sustinut pe capatul lotului Alpine de la Arad.

Astea sunt poze facut pe lotul NEdeschis de dupa Arad? Catre Nadlac? S-a ajuns in stagiu asta? sau?

dorinparau

Quote from: Ionut on October 26, 2012, 02:00:35 PM
Nu-i bai, se mai intampla si la case mai mari. :) Stirea mi se pare de mare interes, ar elimina spagile, abuzurile politistilor si altele. Plus ca ar fi extrem de eficiente si precise - se va masura timpul, nu viteza, se vor evita problemele de calibrare a radarelor si altele. Pretul mi se pare OK, avand in vedere toate beneficiile sistemului. Eu sper sa-l integreze cumva cu sistemele VMS, sa avem informatii de calitate si foarte relevante pe autostrazi. Ne civilizam, usor-usor.

De acord cu civilizatu, dar asa ca putin off topic, doar vreau sa aud si parerea altcuiva, nu crezi ca era ceva mai important sa se implementeze mai degraba pe drumurile periculoase, drumurile periculoase ne fiind dupa parerea mea deloc autostrazile. Ma refer aici la drumuri precum, nu stiu...valea oltului si alte drumuri cu curbe, predispuse la ceata abundenta si tot felu...

Ionut

Quote from: dorinparau on October 26, 2012, 03:54:29 PM
Astea sunt poze facut pe lotul NEdeschis de dupa Arad? Catre Nadlac? S-a ajuns in stagiu asta? sau?

Sunt poze de la nodul A1-Arad bypass. Pozele sunt facute de pe Arad bypass si poti vedea bretelele de mare viteza ale autostrazii A1 care se "conecteaza" la Arad bypass. Aici este nodul. Nodul A1-Arad bypass face parte din lotul A1 Arad-Pecica facut de Alpine.

panda05

terasamentele sunt aproape gata la nod, pe unele exista deja primul strat de asfalt
IT Manager

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

dorinparau

Quote from: mariansb on October 27, 2012, 12:00:15 AM
un articol interesant dintr-o publicatie online sibiana referitor la lotul 4 din Orastie-Sibiu

http://www.oradesibiu.ro/2012/10/26/exclusiv-line-amanare-sase-luni-pentru-finalizarea-autostrazii-sibiu-orastie-cauza-unor-probleme-intre-cristian-sacel-video/

Tocmai am vrut sa postez stirea asta. Mda....a zis cineva aici pe forum, Ionut cred ca sau nu stiu exact de unde am azuit..ca la noi dureaza mult sa faca autostarzile deoarece planurile se fac in graba. E aiurea cu intarzierea asta as amare, desi noi cam stiam ca nu o sa ii dea drumu prea repede dijn cauza acelor portiuni. Si BTW...nesimtitii astia au preluat linku de la filmarea voastra fara sa specivfice?...

paulst


Ionut

Quote from: panda05 on October 26, 2012, 10:03:56 PM
terasamentele sunt aproape gata la nod, pe unele exista deja primul strat de asfalt

Nu este deloc asfalt, ci doar balast stabilizat protejat cu emulsie bituminoasa (de aici si culoarea aproximativ neagra, cam ca si asfaltul). Vestea buna e ca in curand va fi pus si asfalt pe acolo. Vestea si mai buna e ca in week-end s-ar putea sa primiti niste poze. :)

... am incheiat citatul, by secret source :D

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

user201

Păcat, asta ne cam duce cu Orăștie - Sibiu prin 2014. :((
Să sperăm că măcar anumite tronsoane cât de cât consistente ca și lungime, se deschid până în vara lui 2013.

udar

urata problema cu aceasta consolidare care prelungeste cu mult timpul executiei, dar sa fie intelegere si sa avem finantarea pastrata pentru finalizare cu tot cu maririle de costurile care vor fi sigur si sa ne bucuram la sfarsitul lui 2013 de A1  lotul intreg Sibiu-Deva................. :cheers:

BoGDaN

Constructorul ne spune ca dealul nu e stabil. Oh brother! Dar cand s-a facut studiul de fezabilitate, proiectarea, masuratoriile oare nu se stia/preconiza acest aspect. Urasc sa fiu Mr. WiseGUY dar nu cumva asta e doar o scuza pentru ca oricum sunt extrem de intarziati?
Daca nu termina in aprilie 2013 - si nu termina , cu sau fara dealul cu probleme pentru ca tot lotul este intarziat - atunci cred eu, cum spunea cineva mai sus, ca septembrie este fezabil, daca nu iulie-august. Avem nevoie de autostrada ca de oxigen.

alecu26

1.sa speram ca va fi insa folosita aceasi masura in analiza. Celor de la Impregillo la alunecarile masive de la Aciliu li s-a cam dat cu flit. Poate acum, cand CNADNR va vedea ca nu sunt doar mofturi de constructori va accepta aceste suplimentari. Este absolut inuman si atehnic pe un SF de doi lei, fara studii de teren, sau cu studii inventate in 2-3 luni sa faci o licitatie in care sa te acoperi de toate riscurile posibile si imposibile. Basca, ca se acorda aceasta licitatie in general celui care a licitat cel mai jos. Plus ca pe langa licitatia rapida, se impunea si o proiectare rapida si executie la fel de rapida.

Asa suntem noi....20 de ani nu facem nimic, si dupa aia in 2 ani totul. Si iese o porcarie.

2. se explica de ce acel deal era neatacat cand toate restul de lucrari mergea super bine.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).