Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 72 Guests are viewing this topic.

BoGDaN

 pana nu se vor produce accidente groaznice pe autostrazi nu se vor invata minte romanii. Asa cum si germanii au invatat in anii 70.

dorinparau

Nu stiu de ce va mirati? Aveti careva impresia ca se face scoala de soferi la noi? Nu are cum sa ii duca capul ca daca aia din fata nu au becuri de pozitie eficiente...ba chiar si stopurile de ceata aprinse, ei nu rezolva nimic cu faza lunga? Ba chiar dimpotriva creeaza o perdea de lumina mai groasa? Dar mna....n-ai cu cine. bafta si feriti-va de altii :|

MHN

Quote from: Ionut on October 24, 2012, 06:47:16 PM

@MHN: nu pune prea mare suflet in legatura cu indicatoarele de la noi... lasa mult de dorit. Cum ai rezolvat cu acel tir? :D
M-am oprit pe loc pana a iesit camionul.

Quote from: laurashgeo on October 24, 2012, 08:06:18 PM
Quote from: MHN on October 23, 2012, 05:56:11 PM
Referitor la impresii de pe lotul inaugurat azi: pozitive si negative.

2. Negative:
- in spatiile de odihna/servicii nu este asfalt pe jos ci beton

Eu sunt de parere ca acesta este un aspect pozitiv! In spatiile de servicii TIR-urile stationeaza perioade insemnate, iar pe timpul verii la 40 grade daca sunt incarcate, bitumul se deformeaza repede. Betonul nu are aceasta problema, drept pentru care e recomandat pentru parcari.
S-ar putea sa ai dreptate si acesta sa fi fost motivul.
Pe afara pe unde am fost nu-mi aduc aminte sa fi vazut beton, insa posibil ca in Campia de Vest de la noi, aceasta sa fie solutia cea mai buna.
Oricum, prima impresie cand intri si vezi/simti betonul este ca spatiile nu sunt finalizate.

Klaudiu!!!

A1 Buc-Pitesti, de la km 15 pana la km 20 sensul spre Pitesti s-a asfaltat pe prima banda,ieri Straco lucra din greu acolo iar de la km 30 la intrarea in Militari sensul spre Bucuresti unele portiuni atat pe banda de urgenta cat si pe banda 1 si 2 s au asfaltat,marcat, ba chiar mai mult au pus si panouri rutiere cu iesirile de pe autostrada la 3000m,2000m,1500m,1000m;

Ionut

Merci Claudiu! Reabiliteaza complet stratul de uzura sau fac doar pe portiuni?... E bine ca inlocuiesc si indicatoarele, o rusine nationala pe B-Pitesti. Sper sa puna si parapete noi, centrale si laterale.

cineva

Camionul acela nu putea schimba simplu banda si ajungea astfel pe sensul corect?

ciprebbe

Doar dupa ce trecea de portiunea cu parapete putea schimba...deasta dadea flashuri sa nu se blocheze .
Ce ma intriga pe mine e cum a ajuns in situatia asta? Ori a venit de la Arad si a ratat iesirea si atunci e ciudat cum a reusit sa vireze la dreapta pe banda de accelerare sau si mai sinistru sa fi intrat aiurea la Izvin si sa fi venit pe contrasens pana acolo.
Nu e bine ca se poate intampla asa ceva!!!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Legat de ceata de ieri si bezna din noduri, daca nu conduci cu atentie si nu stii cum e configuratia nodului de la Izvin ai mari sanse sa intri pe contrasens sau sa iei direct in plin parepetele de tip Jersey. Panoul se vede pe ultimii metri pe ceata si bezna si eu am mers pentru ca stiam pe de rost nodul si aveam doar vreo 70 la ora.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Klaudiu!!!

Quote from: Ionut on October 25, 2012, 10:14:46 AM
Merci Claudiu! Reabiliteaza complet stratul de uzura sau fac doar pe portiuni?... E bine ca inlocuiesc si indicatoarele, o rusine nationala pe B-Pitesti. Sper sa puna si parapete noi, centrale si laterale.
doar portiuni din pacate...

MHN

#4209
Quote from: cineva on October 25, 2012, 12:11:00 PM
Camionul acela nu putea schimba simplu banda si ajungea astfel pe sensul corect?
Este posibil sa se fi intamplat conform ipotezei emise de catre MNU pe SSC, conform careia, dupa deschiderea noului segment, multi soferi inca vor circula din inertie, fara sa fie atenti la noile indicatoare, adica sa verifice daca nu cumva s-a intrat in normalitate.
Deci nenea respectiv probabil a intrat pe autostrada asa cum o facuse timp de 10 luni, pe acea bretea inspre Arad, dar acum vazand abia cand a ajuns pe noul lot ca nu mai exista sensul giratoriu si inainte merge spre Izvin, nedorind sa parcurga 21 de Km, a intors efectiv pe loc, gandindu-se ca inca nu vine multa lume pe noul traseu (cel normal, de acum).

Ionut

Update (de la o sursa... secreta) de pe Orastie-Sibiu loturile 4 si 3 (Sibiu spre Sebes). :)
Pozele sunt din 20 octombrie.

Zona Sacel, inainte de tunel si viaduct.










Viaductul Sacel.



Ionut

Continuare, Viaductul Aciliu (lotul 3, Impregilo).






Spre Sebes...










Atat momentan. :)


dorinparau

Quote from: Ionut on October 25, 2012, 06:33:41 PM
Continuare, Viaductul Aciliu (lotul 3, Impregilo).



Atat momentan. :)

Informatii nu ai mai primit? La Aciliu din cate vad io , de atata timp foarte putin inainteaza...sau mi se pare mie?

BoGDaN

trec la 2-3 zile prin zona Acilu, au de lucru.Mai ales la iesirea din Cristian. Cum spunea eurocopter mai sus: Aprilie 2013? Yeah right and the cow fly!! Probabil Iulie-Septembrie 2013. La Acilu cum se vede in poza  inca mai pompeaza beton la acel pilon din spate. Plus ca mai sunt piloni de ridicat. Apoi vor impinge structura. Dar nu viaductul pare o problema, ci zona intre Cristian si  viaductul Sacel.