Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 76 Guests are viewing this topic.


Denis

Ce sa fie!?Un blocaj total...Le-a luat cam mult timp sa se prinda celor din DNA.

TibiV

Hai măi...
Citiți mai cu atenție.
UE zice că nu decontează lucrări fără AC.
Doar că nici CNADNR nu a plătit NICI un leu pentru NICI o lucrare fără AC.
Dacă nu a plătit, nu a cerut decontarea de la CE că nu avea cum.

Iar dacă AC a venit în ultima zi, asta e...
Bine că a venit.

Cam asta înţeleg eu din textul ăla, care oricum trebuie tratat cu precauție ca orice alt text din presă....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bogdix

@Denis
Nu comentez articole de presa de aceast nivel, dar pot sa iti spun ca DLAFul ancheteaza TL2 cam din 2014, de cand cu "suspiciunea" ca TS face "economii scurtand podurile".

alecu26

Sunt curios ce mai zice acum TS. Oare se da în judecata cu DNA și DLAF la curtea de arbitraje de la Paris?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

yetiman

#28490
Au aparut cifrele CNADNR din raportul lunii mai. Cu rosu, observatiile din raport.

Autostrada Lugoj - Deva, Lot 2 - Fizic: 39.41% (aprilie 38,59%) Financiar: 29.02%
Probleme:
1) Lipsa Autorizatie de constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
2) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
3) Sectiunea E2: Demararea procedurii de achizitie publica aferenta tunelurilor
4) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunii E1
5) Lipsa Autorizatie de constructie Sectiunea E1


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3 - Fizic: 47.12% (aprilie 43,08%) Financiar: 46.89%
1) Lipsa Autorizatie de Constructie, Sectiunile A,B,C,D - suprafete suplimentare
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Masuri suplimentare impuse prin revizuirea AM in data de 24.12.2013, aditionarea la contract a ecoductului de la km 57+700
5) Parcarea de la km 59+700 nu a fost inclusa in Acordul de Mediu revizuit.


Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4 - Fizic: 47.12% (aprilie 44,70%) Financiar: 28.14%
1)Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente Sectiunilor A+B km 77+361 - km 88+016
2)Probleme de relocare a liniilor de înaltă tensiune de pe lotul 4 care au blocat lucrările la viaductul Brăni șca.
3) Lipsa Acordului de Mediu revizuit
4) Afectarea stabilitatii versantului Carierei Carpat Agregate.
5) Afectarea stabilitatii stalpului nr. 37 al TRANSELECTRICA din cauza excavatiilor la baza versantului din zona Branisca.
6) Lipsa Autorizatie de constructie pentru lucrarile din culoarul expropriat aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
7) Finalizarea procedurii de expropriere pentru suprafetele suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500
8) Lipsa Autorizatie de constructie pentru exproprierile suplimentare aferente sectiunilor C+D km 88+016 - km 99+500


Autostrada Orastie-Sibiu Lot 3 Fizic: 96 % fara solutiile de consolidare a versantilor in zona de alunecari Financiar: 93.86%
Lot deschis traficului in noiembrie 2014.
Traficul rutier a fost restrictionat total incepand cu data de 07.09.2015 pentru realizare lucrari de remediere.
Contractul de Lucrari a fost reziliat in data de 27.01.2016, conform notificarii emise de catre CNADNR in data de 13.01.2016
Probleme:
1) Realizarea unei expertize tehnice a tuturor lucrarilor executate in cadrul contractului in data de 01.04.2016 Compania Na țională de Autostrăzi și Drumuri Naționale S.A., a comunicat inițierea procedurii de licitație deschisă pentru atribuirea contractului de servicii
având ca obiect: "Expertiza tehnică asupra lucrărilor executate pentru obiectivul Autostrada Oră știe " Sibiu, lot 3, cuprins între km 43+855 " km 65+965, în lungime de 22,11 km"
2) Realizarea lucrarilor ramase se executat si a lucrarilor de remediere


Am adaugat cu albastru valorile de luna trecuta. Financiar nu este nici o modificare
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

alecu26

Apropo de OS3:  cine a făcut proiectul?  Sau se lucrează după ureche, sau se lucrează după proiectul Salini?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

am stat de vorba cu cineva de la umb ...si mi -a spus ca consultantul nu le mai da voie sa intre pe sectoarele Csi D ... :(

alecu26

Quote from: Eurocopter on May 07, 2016, 12:34:56 PM
Ala e scenariu pesimist alecu, in mod normal le ajung fara probleme 15 luni ca si timp tehnologic pentru finalizare. Deci daca primesc AC pana la 1 iulie, cel tarziu la sfarsit de septembrie 2017 e gata tot.

Eurocopter, mie cel mai frica mi-e de surprizele din dealul Soimus. Dintr-o vizita in zona, imi amintesc ca acolo e cam ca un tort dobos toata stratificatia, doar ca din materiale relativ diferite intre ele. Gresii, calcare, balast cimentat...dar diferite. Studiile geo ale lui DIWI sunt facute in cel mai bun caz langa DN-ul de jos cum se vede si in poza. Chiar cu investigatii si calcule, surprize acolo pot aparea oricând când se apuca de bagat excavatorul si dinamita si ce o mai fi. In plus lucrul cu DN-ul la baza nici aia nu e usor. Plase de protectie, restrictii de trafic...etc.

Pe langa asta, mai exista viaductul de 600 metri tot din nodul Soimus, si eu o tot tin pe a mea, cu 18 luni pentru finalizarea unui viaduct mare. Plus ca mai sunt inca vreo 2 viaducte mai micute de vreo 200 metri neatinse. Umbrarescu are inca mult de munca si bugetul e cam gata. Bani in plus pe extensii de timp inca nu va primii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

Quote from: rocklee on May 10, 2016, 01:58:31 PM
am stat de vorba cu cineva de la umb ...si mi -a spus ca consultantul nu le mai da voie sa intre pe sectoarele Csi D ... :(

Am trăit s-o citesc şi p-asta ! UMB nu sunt lăsaţi de Inginer să INTRE pe secţiunile C şi D  :lol:

rocklee

cel care mia spus era un simplu muncitor .... :)

bogdix

Quote from: rocklee on May 10, 2016, 02:06:57 PM
cel care mia spus era un simplu muncitor .... :)

Parcă şi văd Inginerul deghizat într-un tufiş sărind în faţa treilerelor UMB: "Bâşti bă de-aici !"

rocklee


NGC

Quote from: yetiman on May 10, 2016, 01:20:05 PM
Au aparut cifrele CNADNR din raportul lunii mai. Cu rosu, observatiile din raport.

Din nou, ca si pentru A10, virtual nu s-a schimbat nimic din Aprilie, in afara de cateva procente ale stadiului fizic si financiar.

dumbravaandrei