Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 85 Guests are viewing this topic.

MHN

radutm, felicitari pentru "infiltrare" si pentru imagini, evident.

Am fost si eu si am venit cu o poza:

radutm

A doua tura de poze, de la Izvin pe sensul de mers catre Giarmata

































cont inchis

Ionut

#4157
Nu ne-ai zis... calitatea? :)

Mie mi se pare calitate de top. Asfaltul pare foarte bun si bine pus, parapetele sunt de top, foarte solide, foarte bune finisajele (a se vedea cum s-a pus acel material de atenuare a impactului pe parapetul de la intrarea in zona de servicii, ca in HU, AT si prin alte parti)... cred ca singura problema cu autostrada asta este lungimea. :D Dar sper sa rezolve la fel de bine cei de la UMB si Izvin-Belint (adica Timisoara-Lugoj lot 2).

PS: cineva sa-i zica prietenului de la vest24.ro ca nu se circula pe banda 2!!! E doar pentru depasire. De altfel, multumim pentru filmare!

radutm

Calitatea din punctul meu de vedere este excelenta, cam la standardul autostrazilor di Ungaria. Nu pot spune ca am fost f. atent la detalii, pentru asta trebuie facut un reportaj mai specializat.

Imediat cum s-au scos barierele, au si inceput sa circule pe ea. Desi este scurta, este f.f.faina.  Arata bine, "se simte" bine, parca nici peisajul nu e asa plicticos si exista clar multe finisaje fata de Timisoara - Arad. Mai erau chestii neterminate, mai ales stalpi de iluminat. De asemenea, se vede si in poze ca nodul de la Giarmata nu este nici acum gata si inca mai lucrau la el.
cont inchis

MRS

#4159
Quote from: R@du on October 23, 2012, 03:33:52 PM

de apreciat  :madwife: soferul de la vest24.ro care a mers doar pe banda II...



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

djsmeu

multumim pt poze !!!!bine ca au dat in sfarsit drumu la circulatie!!!! :D

Ionut

Bun. Si pentru ca o veste buna (ca si una proasta) nu vine niciodata singura, am asa cum am promis mai sus noutati de la o sursa secreta. Noutati despre Lugoj-Deva lot 1, adica Belint-Dumbrava.

Pe scurt: e de bine, de foarte bine. Sursa mi-a spus ca este incredibil ce au facut italienii in ultimele 2-3 luni, avansul este foarte mare. Ba chiar mi-a zis ca i se pare ca au recuperat intarzierea pe care o aveau si crede ca termenul de aprilie 2013 este foarte fezabil! Vesti FOARTE BUNE! Veti vedea mult asfalt.

Si poze, desigur, de pe un lot foarte greu accesibil. Multumiri sursei!!!
Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 1 (Belint-Dumbrava). Constructori: Tirrena Scavi-Condotte-Cossi.

Podul peste Bega, in apropiere de Sanovita.


Prin santier se merge cu 50 km/h. Prietenii din presa, nu va agitati, nu e prima autostrada din lume cu limitare la 50 km/h.


La 2 km de podul peste Bega, un alt pod peste un afluent (sau brat?) al Begai.


Zona Balint (Balint, nu Belint). A se vedea Google. :D


Zona cam pe la km 7, in directia Deva.









Ionut

Continuare.

Munca, nu gluma.


Un pod peste o cale ferata, se pare.


Aceeasi zona.


Priviti aici terasamente la km 14... sunt imense!


Mai departe... spre Deva.

Ionut

Continuare.

Zona nodului A1-drum legatura Centura Lugoj. Foarte rare pozele de pe aici...






Forfota mare la km 20.



davyl

Intr-un timp atat de scurt, atatea poze si informatii pretioase.

Multumim radutm! Calitatea este primul cuvant care imi vine pe buze, atunci cand vad pozele postate de tine (atat calitatea pozelor tale, cat si calitatea lucrarilor UMB, bineinteles!)

Ionut, multumeste-i sursei tale. Progresele sunt mari si vestile foarte bune.

Ionut

Continuare.

Un alt pod, pe undeva in zona km 20.


O zona necunoscuta, s-a construit aici, pe vreo 500 de m, o cale ferata.


Tot pe-acolo.




Pe drumul de legatura cu Centura Lugoj, se vede la orizont centura. Ce lucrari sunt si pe-aici...






Dupa cum se observa drumul de legatura este tot autostrada. Deblee IMENSE si FOARTE LUNGI.




Gata, sper ca v-a placut update-ul. :) Multumiri multe sursei secrete! :cheers:

udar

super vesti ............. :cheers:
nu ma pot abtine si astazi dau si o tura special sa vad cum este

Pelbartus

E o adevarata frumusete sa vii pe toti cei 55 km, acum cativa ani nu speram asa ceva !  :banana:

La sensul giratoriu de la Izvin era o coada destul de insemnata cand am trecut eu, cu multe camioane. Probabil multi au coborat la Giarmata si au venit pe drumul vechi.


lucianxx9o

Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 1 (Balint-Dumbrava):
- al catelea strat de asfalt a fost pus pana acum din poze numi dau seama 1 sau 2?!!

Autostrada A1 Timisoara-Lugoj lot 1:
-Calitatea nu Nemteasca, dimpotriva Romaneasca ca sa ne laudam si noi  :D

MHN

Referitor la impresii de pe lotul inaugurat azi: pozitive si negative.
1. Pozitive:
- asfalt si imbinari cu structurile de rezistenta perfecte
- spatii de odihna/servicii destul de atent aranjate (desi nedeschise, dupa cum scrie pe tion.ro)
- parapete montat pe drumul de legatura in dreptul fiecarui stalp de iluminat
- parapete montat inclusiv pe drumul tehnic, acolo unde exista o diferenta mare de nivel
- multe iesiri/intrari catre/dinspre drumul tehnic

2. Negative:
- indicatoarele situate pe portalurile transversale sunt mai mici decat cele de pe AR-TM
- in spatiile de odihna/servicii nu este asfalt pe jos ci beton
- "arbustii" din spatiile de odihna/servicii (in afara de cei plantati imediat de-a lungul autostrazii) sunt crengi rupte din brazi/molizi etc.
- cateva elemente din panourile antiorbire sunt deja indoite

Altfel, la nodul de la Giarmata era o forfota de nedescris si din cauza aceasta pe subtraversare se circula alternativ, cand pe o banda, cand pe cealalta.
Pe lotul proaspat inaugurat, echipele de instalatori mai lucrau in zona sensului giratoriu cu DN6, pe drumul de legatura dintre DN6 si A1, precum si in zona spatiilor de odihna si servicii. In toate aceste cazuri era vorba de instalarea de stalpi de iluminat.