Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 71 Guests are viewing this topic.

MHN

Quote from: Pelbartus on October 17, 2012, 08:45:55 AM
Urmatorul proiect are deja un an si jumatate vechime.

http://www.cjtimis.ro/uploads/domino/hotarari/1/A1B01796279A0641C225788B0032F8E5/Varianta_1.pdf

În ambele variante drumul expres nord, vest şi sud prevăzut în etapa a II-a la prospectul de 120 m, al cărui culoar va trebui protejat pe viitor, relaţionează DN6, DJ 591, DJ 593, făcând joncţiunea cu viitoarea autostradă Timişoara - Moraviţa şi asigurând relaţia strategică cu punctele de trecere a frontierei din judeţul Timiş.

In 30 de ani. :yes:

Eu nu inteleg cum de nu sunt proiectate treceri denivelate pe DN69 la intersectia a doua drumuri cu 4 benzi, insa este una la intersectia unuia de 4 benzi cu altul de 2 benzi:


cineva

Nu prea inteleg care-i rolul drumului acela din mijloc, de langa Covaci.

Klaudiu!!!

Prima secţiune din autostrada Timişoara-Lugoj este gata de ceva vreme, însă porţiunea nu a fost inaugurată pentru că... decidenţii de la Bucureşti nu reuşesc să îşi facă timp... să taie panglica!

Mai mult: Avem o autostradă gata, dar rămâne închisă pentru că... n-are cine să îi taie panglica - Ştiri interne | Libertatea.ro


Asa baieti!!Bravo!!! poate,poate se va intampla ceva

http://www.libertatea.ro/detalii/articol/autostrada-lugoj-418654.html

alecu26

Quote from: dorinparau on October 16, 2012, 12:39:23 PM
Quote from: davyl on October 16, 2012, 12:19:18 PM
Mitsu, probabil costul intretinerii spatiului verde pe linia mediana si blocarea unui sens de circulatie atunci cand se curata vegetatia, sunt motivele pentru care o astfel de metoda nu se implementeaza in Romania.


Asta e ceva clar, trebuiesc utilaje din alea care taie in lateral, semnalizare, contracte banoase, cu sume nejustificate. E drept ca e aspectuos si atractiv, dar totusi as zice ca am putea sa ne bucuram da vampirii nostrii :)

si faptul ca nu avem clima din acele tari unde s-a pus cu succes acest sistem. Plus ca executia unei zone mediane verzi este muuuuult mai complicata si migaloasa, si daca nu ai firme serioase risti sa iasa un rahat, care doar va degrada si autostrada in zona apropiata de partea mediana.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Sică

Aș vrea să rectific o informație care a circulat săptămâna trecută pe forum. Se pare că Alpine nu așternea asflatul pe acel pod, ci balast stabilizat pe care l-a protejat cu emulsie. Am trecut astăzi pe acolo cu mașina și am sesizat diferența.

lautaxi

Quote from: dorinparau on October 17, 2012, 12:30:47 PM
Quote from: lautaxi on October 17, 2012, 10:24:49 AM
Ma gandeam ca in 2013 septembrie va fi un meci de fotbal nebun la Bucuresti Romania-Ungaria si cred ca suporterii maghiari care vor veni la meci vor merge de la Deva la Sibiu pe autostrada si poate cine stie si de la granita pana la Arad...

Tu la unguri te gandesti ma? Nu la ai nostrii? :)) Trazneasca , cand ma gandesc ca imi fac la anu din nou concediul de data asta in Elvetia, si plec de la Sibiu, si ma duc pe vo 3-4 bucatele de autostrada, si tu te gandesti la unguri? Vai de mine... sper sa nu se ingramadeasca traficu la iesirile de pe autostrada.

Oricum, ce ziceti, dupa ce gata toata portiunea Nadlac-Sibiu, oare dupa Sibiu, acolo la intrarea spre Valea Oltului (pe la Talmaciu) oare nu se va inghesui tot traficu care practic de preluat de pe o autostrada pe un aparat de drum cu cate o banda pe sens?
intradevar nu mi-am terminat ideea ma refeream la progresul care va fi observat de un  cetatean maghiar care a facut un drum Budapesta-Bucuresti  in trecut si care va face acel drum din nou la anul in septembrie

sebba

Lasa sa termine ei si sa sesizam noi diferenta, fie si ptr drumuri interne.
Prima data pe noi ne omoara, si la propriu si la figurat si economic, lipsa infrastructurii.
Sailing away! S/Y Haimana

BoGDaN

#4042
M-am oprit ieri sa stau de vorba cu un baiat de la Astaldi, optimist omul.
In brief cateva idei:
-Cred ca vor termina in aprilie 2013 (?!?)
-Nu sunt probleme cu platile
-Pe tronsonul Astaldi, Euroconstruct trading 98 duce greul ei avand cele mai multe utilaje.
-S-au apucat de tunelul cut&cover

La viaductul de la Sacel se lucra aseara la 8. Se suda la greu.
La viaductul de la Acilu toti pilonii sunt ridicati in afara de unul....cred ca am vazut bine :)
Pe lotul Straco am vazut ziua in amiaza mare masini trase in parcari pe o vreme frumoasa, dar si forfota in anumite locuri. In unele locuri se asfalta. In altele mai trebuia incarcatura iar intrun loc am vazut ca nici nu se apucasera...este adevarat o portiune de 200 de metri.
La Strabag se lucra, iar acel pod peste DN7 este in lucru...se lucra puternic si acolo.
Per ansamblu se vad progrese. Nu dramatice, dar se vad. Ma intreb de unde atata optimism pentru aprilie 2013 totusi....

Pe A1 la Sibiu sunt niste trambuline si denivelari de toata frumusetea. >:(


Un semn care va disparea curand...sper...macar de la 1 iunie 2013 :))

Asfalt!




Spre giratoriu

La Cristian ca la Sebes: aglomeratie si nervi. Hai cu autostrada dottore

Ultimul obstacol:

BoGDaN

#4043
Pe A1 Bucuresti Pitesti am observat ca s-a mai renovat pe anumite portiuni....pozele is de acum 2 saptamani

Totusi impresia de cea mai proasta autostrada in Romania ramane..

alecu26

#4044
Quote from: BoGDaN on October 18, 2012, 12:32:58 PM
-S-au apucat de tunelul cut&cover


pai daca doar acum s-au apucat de tunel....cum naiba il termina pana in aprilie? (e si o iarna la mijloc....si acolo sunt si terasamente si betoane si hidroizolatii de facut). Mai faci o aeropterma...ceva...dar nu prea poti imbraca tot tunelul.

Cam aceasi poveste si cu viaductul de la Aciliu. Apropo....s-au apucat de prefabricatele care trebuie montate pe grinzile metalice? Eu zic ca deja in primele deschideri se pot apuca.

La fel...mai ales la Astaldi...daca ar fi siguri ca deschid in Aprilie nu s-ar chinui sa deschida acea portiune acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

BoGDaN

o parte din viaduct era "imbracat" in cofraje de lemn :)

user201

Mulțumim de update-uri BoGDaN . Frumoase pozele. Să sperăm că până în Iunie la anul o să putem circula pe autostradă de la Sibiu la Deva și de la Arad la Pecica( sau chiar Nădlac).

Ionut

BoGDaN, merci de vesti si de poze! E bine ca s-au apucat de tunel, in sfarsit!

Vin si eu cu doua cadre de la sursa secreta.

Intre DN7 si calea ferata Nadlac-Arad.


Din acelasi loc, spre DN7.


Este lotul Alpine, zona nodului Pecica.

lautaxi

Mi-a zis un prieten care tocmai a purtat o discutie cu un inginer de la Straco ca inginerul era fff optimist ca le-au intrat ceva bani sau ca vor intra...
poate ma enervez intr-o zi sapt viitoare si ma duc pana la cele 3 puncte strategice sa fac poze ca sa vedem in ce stadiu sunt( langa nod Soimus acolo langa Mures,la Turdas la acel debleu si la pod Simeria Veche)

iuli

Cred totusi ca motivul real pentru nedeschiderea lotului 1 este nefinalizarea nodului de la Giarmata. Inca nu erau montati stalpii de iluminat si nici giratoriile terminate. Asta era ultima data cand am fost acolo.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog