Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 57 Guests are viewing this topic.

Ionut

Sper sa nu intram in Schengen tocmai in 2014...
Chiar daca A1 s-ar termina in camp, se poate folosi drumul de legatura cu Nadlac si se merge prin vama actuala. Exact cum explica si bogdymol. E drept ca apoi la unguri abia la Mako intri pe autostrada... dar na, asta e. Mai bine cu A1 gata si noi in Schengen inainte de 2014 decat cu A1 gata in 2014 odata cu M43. Parerea mea.

bogdymol

Quote from: Ionut on October 14, 2012, 12:16:43 PM
Chiar daca A1 s-ar termina in camp, se poate folosi drumul de legatura cu Nadlac si se merge prin vama actuala. Exact cum explica si bogdymol. E drept ca apoi la unguri abia la Mako intri pe autostrada... dar na, asta e.

Daca termina si ungurii partea lor din M43 se va iesi pe drumul de legatura Nadlac, si se va intra inapoi la Nagylak, pe partea maghiara (adica va fi nod in Ungaria chiar langa granita).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Ah, si mai bine, nu stiam ca va fi nod la Nagylak. Deci nu e nicio problema ca vom intra in Schengen peste 100 de ani, important este sa fie gata autostrazile. Evident, cel mai bine este sa intram si in Schengen in 2013... ideal ar fi sa se intample o minune cu Romstrade sau o reziliere pentru a avea sanse la final de 2013 pentru Nadlac-Pecica.

ghrt

În proiect este prevăzut un spaţiu de servicii chiar la graniţă, deci se poate amenaja un spaţiu de control vamal, măcar pentru autoturisme cu cetăţeni UE, la care controlul durează de obicei puţin.
Este greu de crezut în acest moment că RO va fi primită în spaţiul Schengen anul viitor, deşi nu se ştie niciodată. Oricum, şi în Schengen trecerile frontierei trebuie să aibă spaţii pentru a se reinstitui controlul vamal, dacă este necesar.
Cont (aproape) inactiv.

user201

Oricum ar fi important să fie gata A1 în 2013 până la Nădlac, cu sau fără Schengen, pentru că s-ar fluidiza traficul și nu ar mai fi o singură cale de intrare în țară pe DN7 de la frontieră și până la Pecica.

Anul acesta în vară a avut loc un accident pe DN7 înainte de Pecica și traficul a trebuit deviat prin alte puncte de frontieră. În plus e mai ok să intri pe autostradă la Arad de exemplu și să mergi până la frontiera cu HU și apoi de la Mako pe M43 decât să mergi de la Arad la Pecica, și să mai prinzi și o coadă la CF.

iuli

S-a explicat destul de clar variantele de control la frontiera asa ca nu le repet. Si legat de spatiu Schengen, un pariu de la mine: se vor finaliza negocierile in 2013 si de la 1 ianurie 2014 vom fi inclusi. Daca vreti sa va si motivez ce am zis atunci o fac pe alt topic ;-)
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Chiar te rog sa ne motivezi, avem aici topic special pentru aderarea la Schengen. Putem continua discutiile acolo.

udar


cine poate sa ne spuna si noua de la o  sursa interna care mai este motivul real pentru care nu se da drumul la lotul 1 Timisoara-Lugoj in exploatare !?

pentru ca DN6 este deja sufocant si cu accidente multiple din cauza aglomeratiei iar bucata asta ar mai elibera  DN de aglomeratie.............
de ex.  joi am fost blocat intr-o coloana la intrare in Costei unde un TIR si un logan au facut un accident mortal............
am reusit sa fac cu telefonul 2-3 poze pe care o sa le pun mai tarziu ..............

udar

la fel si DN7 accidente multiple
http://www.tion.ro/unul-dintre-cei-doi-raniti-a-accidentului-de-pe-dn7-a-decedat-la-spital/1186608

pe DN6
http://www.tion.ro/accident-mortal-pe-ruta-timisoara-lugoj-3/1185086

cele 2 accidente sunt foarte recente pe cele 2 DN in care au murit 10 persoane , aceste accidente se pot reduce prin terminarea si darea in exploatare a A1 cat mai repede posibil,  aceasta preia in mare parte traficul de pe  DN6 si DN7 .....................

Ionut

Toata lumea stie de aceste accidente. E inutil sa ne mai gandim la ele, situatia e clara.
Eu nu stiu nimic de la surse despre motivele reale pentru care se intarzie. Sa speram ca in cateva zile vor da drumul...

dorinparau

Quote from: Ionut on October 14, 2012, 03:00:20 PM
Toata lumea stie de aceste accidente. E inutil sa ne mai gandim la ele, situatia e clara.
Eu nu stiu nimic de la surse despre motivele reale pentru care se intarzie. Sa speram ca in cateva zile vor da drumul...

Corect, e complet inutil sa mai punem problema asta ,dar adminteri sa ne mai si gandim. Traficul venit din toata lumea civilizata (Germania, Austria,Elvetia,Italia, etc.) vine pe ruta (rutele) care vor fi inlocuite in mare parte de catre A1 (turism+transport marfa+transit) orice, soferi obositi ,soferi grabiti ,soferi stresati ,soferi ci program exact stabilit, iar drumurile prezente NU au cum sa faca fata. De aceea e clar (asa cum e si trecut pe lista cu motivele pentru care se construieste autostrada de pe CNADNR) ca trebuie sa fie autostrada pentru fluidizarea traficului si evitarea celor mai periculoase accidente (cele frontale). Si asta cat mai repede!


BoGDaN

am retinut ca nu sunt probleme in finantare. asa ca trebuie sa traga tare sa termine cat mai rapid :)

marius_ar


Ionut

Multumim pentru poze si filmulet! Excelente!!! :cheers: Hai cu inaugurarea! :D