Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 44 Guests are viewing this topic.

vchira

#3945
Quote from: ciprebbe on October 12, 2012, 10:47:22 AM
" După un an de construcţii şi după nenumărate scandaluri, Romstrade a reuşit ,,performanţa" de a aduce stadiul fizic al autostrăzii Nădlac-Arad, lotul I, la un neverosimil procent de... 7,2 la sută. "
Foarte bine stau....dupa 1 an ...7.2%...si la lopata de lucrau numa si tot faceau mai mult :(

aprop Nadlac -Arad..azi am auzit la radio in austria ca Alpline ii falimentara. are nevoe de vreo 35 de milioane pana la sfarsitul luni altfel declara faliment...hmm...sper sa se descurce cumva

aici un articol pentru cei care stiu germana: http://salzburg.orf.at/news/stories/2554113/ in articol scrie ca se vor retrage din europa de est pentru ca au tras teapa ca nu sior primit banii. in articol ii dat exemplu un stadion din polonia...si uite asa se pierd constructorii seriosi...

Ionut

Eu nu mi-as face griji totusi legate de faliment... pana acum pe Arad-Pecica au lucrat exemplar, totul pare sa fie in regula. E drept ca daca dau faliment vor fi probleme, insa nu cred ca vor intra. Eventual intra in insolventa sau ceva. Si daca sunt intr-adevar probleme cu finantarea lucrarilor s-ar vedea la noi. Si ai vazut poze de ieri, cum lucrau. Poate si-au luat ei teapa prin Polonia, nu zic, insa fiecare contract cu treaba lui. Sa speram ca nu se vor taia si la noi banii si ca vor dori sa ramana si pe viitor. Te rog daca poti sa urmaresti in continuare vestile si sa ne tii la curent.

:cheers:

Time-and-Space

da situatia nu e foarte buna, dar nu cred ca va afecta proiectele in derulare in Ro ci doar participarea in viitor evtl.

se precizeaza ca se va evita declararea falimentului ( konkurs aufgeben.) in plus compania mama e fcc. iar oricum cand o companie intra in faliment o face si pentru a avea un pic de ragaz fata de creditori si isi poate continua activitatea.... 

Ionut

Prieteni, dupa atat de mult amar din ultimele zile, vin si vesti bune. DOUA surse secrete aduc update de la Alpine... cu faliment sau fara faliment, Alpine isi respecta blazonul si asfalteaza la greu.

Mai intai 7 cadre de pe lotul Alpine (A1 Nadlac-Arad lot 2, Pecica-Arad), de la prima sursa secreta.

1. Placa racordare pod


2. Asfalt


3. Lucru la podetele de langa autostrada


4. Stalpi de electricitate ce trebuie relocati (macar sunt pe tronsonul care nu se va deschide decat deodata cu lotul Romstrade)


5. Pod in lucru


6. Pasaj drum agricol


7. Pasaj Centura Arad


Ionut

Si acum o a doua sursa secreta vine cu noutati de pe acelasi lot Alpine, A1 Nadlac-Arad lot 2.

Stratul final de asfalt este pus de un subcontractor Alpine, mai precis de Porr. Stratul final de asfalt (de uzura) este asternut pe aproape TOATA lungimea autostrazii, pe UN SENS de circulatie. Evident, cand am auzit asta, am intrebat sursa daca vor sa deschida ceva anul asta, macar half profile. Sursa mi-a spus ca nu zice nimeni nimic, nu scot o vorba! Probabil nu vor sa promita si apoi sa nu poata "livra". Dar semnele sunt ffff bune, poate chiar avem o surpriza extraordinara si vedem ceva half profile. Efectul nu ar fi major, insa e mai bine decat sa mergi pe DN7, chiar half profile.

Repet, sursa nu stie nimic, constructorul nu promite nimic (deocamdata). Insa lucreaza like there's no tomorrow. Felicitari Alpine & Porr!

Pics:









ciprebbe

 :gj:
Neaparat trebuie filmare aeriana. Sunt convins ca de sus se vede superb.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

laurashgeo

Foarte bine au înaintat cu lucrarile! Felicitari constructorului si surselor secrete, care ne aduc vestle bune. Cat despre deschiderea half-profile chiar nu o vad oportuna, nu ar ajuta prea mult traficul; ar elimina sensul giratoriu cu E68.
Din punctul meu de vedere mai bine ar lucra pana ar putea preda acest lot la acelasi nivel de finisare ca lotul UMB(pe care il tot asteptam).

BoGDaN

Ce pacat de Alpine ca au probleme financiare.
direct de la sursa
http://www.nachrichten.at/nachrichten/wirtschaft/art15,986033
Sunt 100% preluati de FCC si se vor retrage din Europa de Est.

Cel mai mult ma doare aceste termene ipocrite pentru A1. 2020....peste 8 ani ?!?!? Multi o sa murim si tot nu o sa apucam sa avem drumuri ca in Vest. Pe domnul doctor Viorel Victor Ponta il doare in basca, are girofar sau elicopter. Dar pe noi?! Eu nu as mai vota USL cat mai traiesc pe pamantul asta. Niste nenorociti...

Daca in 2016 vom circula de la Sibiu la Nadlac inseamna ca acesti gurvernanti ar trebui condamnati pentru inalta tradare. Cum e posibil sa ai bugete de miliarde si sa prosteti, sa fentezi poporul roman?! Nimeni nu se gandeste la investitori, la siguranta in trafic?! Eu sper ca in 2014 vom circula liberi spre Nadlac. Oricum de cand s-a schimbat puterea nu s-a facut nimic pentru infrastructura. Dezamagitor si frustrant. Extrem de frustrant!
Acum cateva zile il urmaream pe un gunoi de comentator Ilie Serbanescu cum spunea ca noi nu avem nevoi de autostrazi. Cat de ipocrit sau aservit de antene sa fii sa vorbesti aceste ineptii?! As propune sa ne facem noi un partid orientat spre dezvoltarea infrastructurii...am obtine voturi pentru ca in Romania nu toata lumea e proasta sa voteze dupa pomeni electorale sau ajutoare pentru bolnavii inchipuiti.

Ionut

Zi grea? Chill man, chill.

Termenul de 2016 este normal avand in vedere ca lipsesc 4 segmente intre Nadlac si Sibiu. Si mai este si problema Romstrade... deci ar fi bine sa le luam pe rand. Important este ca, in mod normal, si in 2013 vom avea inaugurari importante, gen Orastie-Sibiu. Deci in 2013 avem sanse reale la Deva-Sibiu, ceea ce va rezolva MAREA problema de pe Coridorul IV. Intre Deva si Arad oricum traficul este mai lejer.

BoGDaN

Zi foarte grea man :))
Dar cred ca foarte multi romani imi dau dreptate. Totusi Ionut, de la Nadlac la Deva tot pe DN7 mergi, coloane, carute etc. Ne trebuie tot segmentul integral si cat mai repede. A1 este coloana infrastructurii rutiere romanesti. Din A1 te poti desprinde ulteror catre catre Oradea, Cluj, catre Brasov, catre Craiova. De 10 ani visam la aceasta autostrada iar acum inca 8?? Mi se pare enorm de mult. O generatie se pierde pentru ca nu s-a putut, nu s-a dorit si s-a furat din dezvoltarea infrastructurii romanesti.

Ionut

#3956
Man stai asa, ce generatie pierduta? :D Relax, nu pierdem nicio generatie. Chill.

Legat de DN7 da, evident ca e aglomerat si dupa Deva, insa intre Sibiu si Deva DN7 este dublat de DN1 si de traficul vest-Cluj si traficul este INFERNAL. La asta ma refeream ca dupa Sebes traficul de DN1 o ia spre nord, spre Cluj, iar Deva-Sebes are trafic local si trafic vest->Cluj si nu numai. E practic centrul tarii, indiferent cum o dai. Totusi nu sunt carute pe DN7, nu fi rau... eu chiar n-am prins niciodata carute pe DN7. In schimb sunt muuuulte tiruri si zona Deva-Lugoj este infernala pentru depasiri, extrem de greu. Este un drum obositor si aglomerat si este evident ca dupa ce e gata autostrada ne vom relaxa.

Eu sunt optimist. Chiar daca vor ramane astia la guvernare cred ca in 2014 cel mai tarziu terminam toate segmentele actuale Nadlac-Sibiu cu exceptia celor 4 ramase (Tm-Lugoj lot 2 si Dumbrava-Deva). Iar la final de 2015 ar trebui sa fie gata Nadlac-Sibiu. Cele 4 loturi ramase vor fi acordate in 2013 cel mai tarziu si vor fi gata in 2015.

djsmeu

multumin surselor secrete pt poze!!!!!! :).....in fiecare zi intru pe forum... sa vad daca nu a aparut si filmarea arad-nadlac!!!!!...(deabea astept!)
Sper sa nu fie adevarat ca alpine au probleme si sa reuseasca sa gate autostrada la timp!!!!

dorinparau

Ce? Sunt probleme cu celalalt lot dintre Timisoara si Lugoj? Adica nu e in planur sa il gate la anu ?

cineva

Cine sa-l gate? Ca nu se stie inca nici cine-l incepe.