Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Ionut

NATM toata ziua. Va rog frumos faceti tot posibilul sa distingeti parerile (nici macar opiniile) personale facute "sa dea bine pe sticla" si in fata sefilor de informatiile gandite si valoroase. Acesti domni zic ceva, presa intelege oarecum altceva si noi ne chinuim jumate de zi sa descoasem ce au zis. :o

horatiu.cosma

In 10 minute de youtube m-am cam prins cum se face la NATM. Pare mult mai avantajos pentru tunele rutiere. Poate vedem Porr la aceasta licitatie.


adiarc

Euro(Aciliu)News...no comment  :lol:

















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

zidul de sprijin aferent CF



























momentan atat.

CNADNR doarme in continuare pe perna expertizelor.....dar degradarea lotului,executat oricum f.prost de catre Salini Impregilo continuua accelerat.Somn usor
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

clau

Adiarc in primele tale poze debleul ala curge la vale???

mariansb

In sfarsit azi au astupat gropile din zona nodului Cunta.
Zilele astea am aflat de la o sursa de incredere ca la pilotii forati de dupa viaduct spre Apoldu nu s-ar fi turnat beton de calitate , ci acesta a fost " lungit".Ramane sa vedem ce va stabili expertiza.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

adiarc

Quote from: clau on March 16, 2016, 06:21:59 PM
Adiarc in primele tale poze debleul ala curge la vale???

Da.....si toate șanțurile betonate au dispărut....alunecările le-au spulberat pur si simplu....am atenționat la aceea vreme ca trebuie folosit un str.vegetal de pământ plus ca nu poți planta plante la sf.lui Octombrie....nici nu au răsărit bine ca a si dat bruma....lucru de mântuială marca Salini-Impregilo
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

#27622
Incredibil cum curge acel deal de la Aciliu de pe partea dreapta (cum mergi / privesti spre vest). Asta in conditiile in care panta a fost indulcita deja la 1:5 !!!

Cred ca singura solutie este largirea debleului cu inca 25-30 m la cota autostrazii sau chiar usor sub, creind o zona tampon, in care pamantul sa-si vada linistit de curgere. Vorbesc de solutii realiste, pentru ca un tunel acum nu mai este realist, ar necesita niste umpluturi gigantice.

Ca asa ar mai fi solutii: mutarea dealului cu totul sau mutarea autostrazii cu totul...  :o
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

teea

Quote from: adrian rosca on March 16, 2016, 05:05:22 PM
Poate ca atunci cand se va organiza licitatia va soma vreun TBM second-hand pe undeva prin lumea asta. :) S-au mai facut lucrari cu TBM si pentru alte tuneluri rutiere cu lungime comparabila (sa tinem cont ca cel mai probabil vor fi doua fire separate pentru fiecare tunel): http://tunneltalk.com/TunnelTECH-Apr2015-Arup-large-diameter-soft-ground-bored-tunnel-review.php

Dar cel mai probabil va fi NATM, cu adaptari specifice pentru lucrul in roca moale. Exista destula literatura pe net in privinta asta:
http://www.jacobssf.com/images/uploads/2002_Romero_NATM.pdf
http://www.ats.org.au/index.php/resources/tech-papers/tunnelling-systems/144-soft-ground-natm-david-lees/file
http://www.gzconsultants.com/wp-content/uploads/downloads/2012/03/Past-and-Present-Soft-Ground-NATM-for-Tunnel-and-Shaft-Construction-for-the-Washignton-DC-Metro-Sm.pdf

@ : sau ADECO RS :)
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

RaduC


GDPR

Poate fi o alternativa interesanta, dar in afara de italieni o mai foloseste cineva?

AlexIP

#27626
Sper că nu mi s-a părut doar la ceas de seară, dar parcă a început curățenia vegetației în zona faimosului deal de la Șoimuș în partea cu DN76, râul Căian. Singura chestie e că nu-mi dau seama dacă e făcută de UMB, cei cu calea ferată, Selina & friends, cei de la ape sau doar niște oameni plecați după lemne.

Quote from: caf on March 15, 2016, 11:17:03 AM
^ De acord cu tine, am facut drumul asta de cateva ori si este destul de rapid si cu un trafic foarte lejer. La Hateg singura problema este lipsa centurii dar se poate merge pe Stadionului si iesi lejer in E79.
https://www.google.ro/maps/@45.6050608,22.941684,15.5z

Aveai 4x4?

harta

istvan78

Quote from: vancouver on March 16, 2016, 10:03:27 PM
Incredibil cum curge acel deal de la Aciliu de pe partea dreapta (cum mergi / privesti spre vest). Asta in conditiile in care panta a fost indulcita deja la 1:5 !!!

Cred ca singura solutie este largirea debleului cu inca 25-30 m la cota autostrazii sau chiar usor sub, creind o zona tampon, in care pamantul sa-si vada linistit de curgere. Vorbesc de solutii realiste, pentru ca un tunel acum nu mai este realist, ar necesita niste umpluturi gigantice.

Eu cred ca daca s-ar construi structura tunelului, costul aditional al umpluturii (nu neaparat pana la nivelul initial al suprafetei! ) ar fi ultima problema.
A largi platforma autostrazii invita si mai mult taluzul la scurgere, ca-i excavezi tocmai baza, nu cred ca e bine.
Daca chiar nu se stabilizeaza acele taluzuri, o solutie ar putea fi si un zid de sprijin langa autostrada, care sa adune in spatele lui tot ce se scurge, pana se indulceste in mod natural panta. Desigur cu canale de evacuare a apei, etc...


clau

#27628
Update LD:
Lot 2
La nod Traian Vuia se pregatesc sa puna asfalt pe suprafata mediana
La nod Margina se monteaza predale



Au montat jumate deja...
Se lucreaza si la terasament la nod



Lot 3
Au aparut pe traseu de la Holdea la Teiu utilaje pt terasament.
Erau camioane care intrau si ieseau dar nu multe
La nod Grind am vazut miscare serioasa
Pozele sunt din masina




La pod peste Mures inca mai au o grinda de montat
E activitate buna pe Lot 2&3 dar pe Lot 4 UMB lucreaza doar unde au AC...

PS. La cariera la Branisca portocaliu. Zeci de camioane si sus pe cariera si jos...
UMB are munti de materiale pregatite pt cand vine AC pt C si D.
Cred ca in 2-3 luni LD va merita mai multe poze( va fi spectaculos cred) . Pana atunci drona ar fi super utila in special pt noduri...

istvan78

S-a stabilit solutia la cariera la Branisca? Sau ce fac furnicutele portocalii acolo?