Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 84 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

La o privire pe ultimele plati pe ROGOP, observ ca CNADNR i-a facut "cadou" UMB-ului -1 milion de lei pentru Lugoj-Deva lot 4. Probabil ca lucreaza prea bine...

ciprebbe

Care sunt cele două variante de traseu alese pentru autostrada Sibiu-Pitești ?

Ministrul Transporturilor, Dan Costescu, dă detalii. "Au rămas două (soluții de traseu – n.red.) în finală, din cele șapte, mai precis traseul 1 și traseul 7, niciunul nu are lungimea de 100 de kilometri, unul are 122,9 și altul 119", a spus el, fiind invitat la Digi24.

În toamna anului trecut existau însă doar cinci variante de traseu. "Două trasee au fost sugerate ulterior de către JASPERS", explică un oficial al CNADNR care a refuzat să fie citat. JASPERS este entitatea însărcinată de Comisia Europeană cu analiza proiectelor de infrastructură trimise de România spre finanțare.

Primul traseu, unul dintre cele două trasee menționate de Costescu, seamănă foarte mult cu cel apărut în studiul de fezabilitate din 2008. Singura diferență este că traseul din 2008 este situat mai la vest decât cel actual în zona localităților Crâmpotani și Curtea de Argeș. Acest traseu are o lungime de 122,3 kilometri, fiind cu aproape un kilometru mai lung decât cel analizat în 2008 (121,5 kilometri). Restul de trei trasee propuse în toamna anului trecut au lungimi cuprinse între 125 și 130 de kilometri și, asemenea traseului din 2008, ies din calcul la selecția traseului final.
Potrivit informațiilor Digi24.ro, primului traseu din pachetul de cinci i se adaugă la analiză unul din cele două trasee sugerate de JASPERS. Acesta ar fi cel mai scurt, cu o lungime de 119 kilometri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GDPR

Pe cuvantul meu daca inteleg secretomania CNADNR in privinta celor 2 variante de traseu luate ulterior in calcul. Nici macar nu vor sa fie citati. Jesus!

horatiu.cosma

#27573
O secretomanie ilegala pana la urma. Poate reuseste Ionut sa aduca in discutie acest aspect al transparentei maine. Daca o hotarare judecatoreasca definitiva = 2 rapoarte lunare de progres, atunci ce ar trebui sa facem ca sa le obtinem pe toate? Sa mergem la Haga?

Din harta variantelor de mai jos, as intelege ca una din cele 2 solutii ramase in joc e varianta albastra cu 2 mici modificari intre Pitesti si Curtea de Arges, care sunt defapt diferentele dintre rosu si albastru pe aceasta sectiune. Cat despre varianta Jaspers, are cu peste 3 km mai putin decat cea rosie. Poate chiar au luat in considerare traseul Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana.

http://www.cnadnr.ro/Sibiu_Pitesti/Plan_5_variante_Sibiu_Pitesti.pdf

cutter

#27574
Quote from: horatiu.cosma on March 14, 2016, 08:56:19 PM
O secretomanie ilegala pana la urma. Poate reuseste Ionut sa aduca in discutie acest aspect al transparentei maine. Daca o hotarare judecatoreasca definitiva = 2 rapoarte lunare de progres, atunci ce ar trebui sa facem ca sa le obtinem pe toate? Sa mergem la Haga?

Acum cîteva zile cînd verificasem eu erau încă în draft rapoartele acestea. Pe de altă parte este clar că la subiectul transparență lucrurile nu stau deloc bine în Transporturi.

Quote
Din harta variantelor de mai jos, as intelege ca una din cele 2 solutii ramase in joc e varianta albastra cu 2 mici modificari intre Pitesti si Curtea de Arges, care sunt defapt diferentele dintre rosu si albastru pe aceasta sectiune. Cat despre varianta Jaspers, are cu peste 3 km mai putin decat cea rosie. Poate chiar au luat in considerare traseul Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana.

Ești bun! Horațiu, acest Sherlock al infrastructurii. :)

ps Cu observația că varianta pe DN7D a fost sugerată de mine în decembrie, ca posibilă alternativă de explorat. Nu că-mi arog paternitatea, ideea a circulat larg și aici pe forum anterior și în spațiul public, cred că era și în studiul IPTANA din 1967.

horatiu.cosma

^^
Mersi @cutter, as zice mai degraba un Sherlock nevazator :). Nu m-as supara daca datele de la care pornesc sunt mai bogate. Daca nu avem nimic, analizam si tragem concluzii, dar de la un punct, e ghiceala pura.

^
Multumim mult @gruiarew, nici nu se pune problema de poluat topicul. Eu cred ca dupa deschiderea Margina-Traian Vuia si lotul 3 Lugoj-Deva si vom avea niste ambuteiaje serioase pe Margina-Cosevita, multi soferi, in special masini mici, se vor folosi de varianta propusa de tine. Nu mi se pare asa de dezastruos acel drum de la Faget la Savarsin.

clau

Am facut de cateva ori Faget Savarsin... In Jud. Arad Ar trebui sa faca intretinere mai buna nu doar plombare dupa luni de zile de cand apar gropi iar in Jud Timis nu sunt gropi dar e enervant la condus...Ar trebui un covor cu asfalt... E o varianta buna dar doar pentru masini mici si numai in cazul unor ambuteiaje... Problema e ca daca termina A1 pana la Margina e tentant sa mergi pe DN intre Margina si grind( sau Holdea) . Cine mai intoarce de la Margina la Faget ca sa mearga la Deva? Distanta deasemenea e mai mare pe dj. Dar fiecare alege cum vrea...

horatiu.cosma

Cine stie ce il asteapta dupa Margina si in acelasi timp stie ca Traian Vuia-Faget pe DN e pustiu, o sa coboare de pe A1 la Traian Vuia.

_Ionut

Are cineva o harta cu cele două trasee PiSi sugerate de JASPERS? Am cautat si nu am gasit nicaieri. Multumesc.

clau

Oricum Faget Savarsin pare singura varianta de rezerva in acea zona... Problema e ca si podul peste Mures la Savarsin are doar o banda si se circula alternativ... Fara trafic cum e acum e ok dar daca devine o varianta preferata vor fi probleme si aici...

AFC

^ Intradevar este singura varianta dar nu cred ca va fi folosita decat in cazul unor ambuteiaje majore, din timp semnalizate ca sa poti sa deviezi ori la Faget ori la Sacamas. Cred ca cea mai buna varianta ar fi un up grade la DN68A strict pe portiunea in cauza, eventual cu o banda suplimentara la urcare. Nu este o investitie fantastica si ar rezolva problema rezonabil.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

drrond7

Desi varianta 7 nu se cunoaste (decat de JASPER -probabil- si de CNADNR +/- MT) pot sa pun pariu pe o lada de bere, ca in portiunea Sibiu - Boita, urmeaza tot traseul albastru. Adica cel cu un pod suplimentar peste Olt, dar care va salva fanetele din traseul rosu...
Carpe Diem!

danutzu_1069

Bine, e posibil ca sa fie confidential tocmai ca sa nu incepa jocurile de culise cu terenurile.

gdaniel

#27583
Legat de traseele alternative discutate anterior, desi nu pare la prima vedere, mie mi se pare o solutie buna (in caz de blocaj la Cosevita) traseul NodA6-Lugoj-Caransebes-Hateg-Simeria.
Mai lung cu 46km (34min in plus ca timp pe Gmaps), dar in stare buna si pe care se circula cu viteze usor peste limita legala. Lugoj si Caransebes au centuri, Hategul nu are, dar e mic.
Langa Simeria dai direct in nodul cu A1 (scapi de podul de la Soimus). Fara serpentine ca la Cosava si Ohaba, doar doua perechi de viraje mai stranse intre Hateg si Simeria.

https://www.google.de/maps/dir/45.7945433,21.8440139/45.847721,23.0538464/@45.6638635,22.1668995,10z/data=!4m9!4m8!1m5!3m4!1m2!1d22.2807683!2d45.4845304!3s0x474e36be13cd4e6f:0x7a012734d6a281cd!1m0!3e0?hl=ro

Ce e drept, nu am fost pe Lugoj-Caransebes dar cred ca e reabilitat ca si Timisoara-Lugoj sau Caransebes-Drobeta, poate confirma cineva?

clau

E bun Lugoj Caransebes... Defapt tot traseul tau Gdaniel e foarte bun... Doar ca e mai lung...