Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 66 Guests are viewing this topic.

GDPR

Daca ai informatii referitoare la traseele celor 2 noi variante (de fapt cat de vechi or fi?), chiar am aprecia sa le impartasesti cu noi.

clau

Cnadnr ar trebui sa fie mai transparenta si sa spuna ce face nu sa aflam pe surse... bineinteles ca pot fi informatii care in etapa asta nu pot fi dezvaluite dar totusi nici asa sa nu spui nimic... Iar la OS3 e clar ca daca fac licitatie pt cei 500m o sa circulam in 2017(6-8 luni dureaza o licitatie la noi cel putin). De aia se gândesc sa faca ei dar problema e ca nu pot, nu au cu ce...

adiarc

Adevarul e ca nu știe dreapta ce face stânga....e in continuare aceasi brambureala ca si pana acum

Pt OS 3,ba face constructorul,ba reziliem si facem licitatie pana la sf.lui feb.,ba facem noi.....bla,bla,bla...

In orice țara normala ( majoritatea probabil știm exemplul Japoniei cu o autostrada prăbușită de la un cutremur.,unde a rezultat o gaura similară ciu OS 3 .....si făcută intr-o saptamâna ..),se făcea o atribuire directa,fiind un caz într-adevăr excepțional.....noi,ne învârtim ca idioții in jurul cozii,ca sa descoperim din nou roata......Alo.......Au trecut 6 luni si nu a-ți mișcat nici unul un deget (7 sept.2015-7 Martie 2016

Os 3 R.I.P
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Firma care se ocupa de SF-ul PiSi e aceeasi care face SF-ul pentru tunel Meses din A3. De aproape un an nu a reusit sa vina cu ceva concret pentru un tunel de 2 km. Care e sansa sa vina cu un SF de 120 de km de autostrada care contine aproximativ 10 km de tunel in 10 luni? Iti impartasesc opinia, Ionut. Acum avem doua variante. Sa ii presam sa se grabeasca si sa ne dea un SF incomplet pana la finalul anului, sau sa analizam putin situatia, si sa vedem cat timp ar fi necesar pentru a iesi un SF complet, care sa permita o proiectare si o executie "beton", fara problemele de care ne batem azi pe toate santierele de autostrada, si care isi au originile de cele mai multe ori intr-un SF prost facut. Ma bucur ca se lucreaza serios pentru alegerea variantei optime, ca au intrat in joc si cei de la mediu. Asa ar trebui sa fie in continuare, toti cei implicati direct Sau indirect ar trebui sa dea o mana de ajutor, fiindca vorbim de prioritatea 0 nu doar in infrastructura, ci chiar in economie.

qsv

S-a mai spus dar simt nevoia sa reiterez importanta analizei multicriteriale si a faptului ca aceasta trebuie facuta in mod corespunzator prin atribuirea unor criterii relevante si a unor ponderi corespunzatoare pentru fiecare criteriu, pentru a nu manipula rezultatele analizei.

Dl. Buruiana Gheorghe in analiza sa critica fata de actiunea CNADNR de a supune la o asa zisa dezbatere publica pe forumul institutiei variantele de traseu, face referire la un document: "Raport de Analiza cu privire la modul de abordare a unor aspect metodologice de realizare a Analizei Multicriteriale (AMC) de catre proiectanti, in cadrul elaborarii/revizuirilor documentatiilor tehnico-economice pentru autostrazi, DN si lucrari de arta"
Va intreb daca stie cineva despre ce document e vorba, si daca poate da un link catre documentul respectiv?

Este acesta documentul dupa care se realizaeaza AMC? In urma consultarilor cu factorii din zona "mediu" s-a ajuns la o concluzie ca trebuiesc revizuite anumite ponderi/criterii?
Cred ca ar fi foarte interesant sa dezbatem aici criteriile si ponderile care stau la baza analizei respective...si totodata sa stim ce putem folosi si pe mai departe la alegerea unor trasee noi.

Multumesc!

horatiu.cosma

Legat de posibilitatea ca CNADNR sa rezolve cei 500 de metri de pe Cunta-Saliste cu forte proprii, nu mi s-ar parea chiar o idee proasta. Au un departament de proiectare care deocamdata someaza, si care ar putea sa isi faca incalzirea pentru PiSi aici. Pot inchiria basculante, escavatoare, finisoare, pot cumpara asfalt. Au atat de multe lucruri de demonstrat, iar finalizarea acestor lucrari la o calitate acceptabila ar fi un pas in directia dorita.

vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Din ce-mi aduc aminte de la discutiile despre AMC pe Sibiu-Pitesti s-au luat in considerare 4 serii de factori. Imi aduc acum aminte doi - factorii economici si cei de mediu - insa mai sunt inca 2 serii de criterii. Daca vreti, pot sa intreb exact si sa vad ce informatii pot face publice. Asta daca ne intereseaza in mod deosebit. :)

istvan78

+1
Daca compania lu' peste prajit nu se descurca cu o lucrare de 300m necesara in regim de urgenta, pe baza unui PT existent, la ce serveste aceasta companie? Nu se poate sa trebuiasca sa subcontractezi de cate ori trebuie aruncata o lopata de panant...

horatiu.cosma

"Analiza multicriteriala iniţiala a fost elaborata pentru o serie de opţiuni considerând criteriile tehnice, de mediu, economice, financiare, sociale si politice. Aceasta analiza conduce la selectarea opţiunilor de traseu alternative preferate, opţiuni ce au fost ulterior aprofundate in cadrul studiului de fezabilitate si dezvoltate in analiza unei game restranse de optiuni ale traseului."

Am intrebat si eu pe forumul CNADNR. Ne-ar interesa daca au mai aparut criterii noi sau daca celor existente li s-a modificat ponderea. Si daca putem vedea si noi cum arata varianta 7, adica cea adaugata ulterior si care inca e in carti. Multumim.

Ionut

Exact, alea au fost criteriile. :)
Merci! :cheers:

GDPR

Ar fi interesant de aflat si care era varianta 6 (Transfagarasan?  :D)

horatiu.cosma

La cum e facuta prioritizarea criteriilor, nu m-ar mira ceva mega-tunel.

vancouver

Quote from: adrian rosca on March 11, 2016, 03:29:46 PM
Ar fi interesant de aflat si care era varianta 6 (Transfagarasan?  :D)

Hai sa nu umplem forumul cu bășcălie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

GDPR

Cu scuzele de rigoare, dar in cazul PiSi (si nu numai) bascalia nu e la mine ci la CNADNR si MT. Si chiar as dori sa stiu care sunt cele doua variante. Multumesc.