Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 22 Guests are viewing this topic.

Liviu_udr

Perfect!
Mai am 4 poze. Desi zona imi este cunoscuta de la cei care mi-au facut clipe frumoase cu pozele lor, nu pot sa o localizez exact. Pot sa zic doar ca era panta, aveam multe masini in spate, si sunt cu vedere spre Deva:








Aici era sa nu mai ies cu masina. De la E673, prin dreptul unui restaurant, virai dreapta, zarind putin A1. Din pacate, asta am vazut. Pare un drum peste viitoarea A1, tot ceva spre loc. Teiu, dar era mult namol:






Liviu_udr

O scurta impresie despre A1, Lugoj-Nadlac: Dupa fix o ora de la intrarea pe A1, a trebuit sa arat pasapoartele in vama. Atat!

rocklee

clau o intrebare  ??? ...la nodul margina ...la pasjul peste DNU ...grinzile sunt metalice  :o

alecu26

referitor la ecoductulul lui UMB: e misto (pe langa faptul ca dupa el urmeaza un DJ), ca acopera doar o foarte micuta parte din acel debleu. O sa vina animalu'salbatic....vede ca e debleu si sigur o ia stanga sau dreapta sau caute ecoductul.  Ca doar si el e in UE si sigur au facut astia ceva si pentru noi, animalele salbatice.

Sper sa puna macar indicatoare: Spre cel mai apropiat ecoduct.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Liviu_udr

Quote from: rocklee on March 08, 2016, 10:16:24 AM
clau o intrebare  ??? ...la nodul margina ...la pasjul peste DNU ...grinzile sunt metalice  :o
Da. Sunt metalice. Le-am vazut eu ieri. Sper sa pot face mai multe poze joi.

clau

Rocklee... Si la pasaj peste CF tot metalice sunt.

Dragos Sebastian

#27411
Quote from: Liviu_udr on March 07, 2016, 10:41:33 PM
Perfect!
Mai am 4 poze. Desi zona imi este cunoscuta de la cei care mi-au facut clipe frumoase cu pozele lor, nu pot sa o localizez exact. Pot sa zic doar ca era panta, aveam multe masini in spate, si sunt cu vedere spre Deva:

Spatiul de servici de la Ohaba, asta e locatia din primele poze ale tale .

rocklee


Horațiu 87

La numai o zi după ce angajaţii Dacia au protestat la Mioveni pentru urgentarea lucrărilor la autostrada Piteşti - Sibiu, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) a reacţionat cu o nouă serie de promisiuni.
La fel ca şi cu alte ocazii, autorităţile susţin că această autostradă a devenit prioritatea României, însă noutatea este ca primele două tronsoane ale autostrăzii ar putea fi deschise traficului peste numai trei ani, în 2019. Este vorba despre tronsoanele Piteşti - Curtea de Argeş şi Sibiu - Câineni, cele mai uşor de realizat din cadrul autostrăzii.
În schimb, celelalte trei tronsoane, care traversează zone muntoase intre Curtea de Argeş şi Câineni, ar urma să fie finalizate în 2021. Teoretic, pentru respectarea acestui plan, lucrările trebuie să înceapă anul viitor.
"Construcţia ar urma să înceapă la anul. Cele două tronsoane de capăt, Piteşti - Curtea de Argeş şi Sibiu - Câineni, ar urma să fie finalizate până în 2019, iar celelalte până în 2021", spune prefectul de Argeş, Cristian Soare.
Cu toate acestea, şansele ca lucrările să înceapă anul viitor sunt relativ scăzute. CNADNR nu a luat încă o decizie finală în privinţa variantei optime de traseu, iar studiul de fezabilitate va fi terminat abia în 15 decembrie.
Ulterior, proiectul tehnic pentru construcţia autostrăzii va necesita aproximativ un an, după care urmează procedurile de licitaţie şi obţinerea avizelor şi acordului Uniunii Europene pentru finanţarea proiectului. Practic, este foarte probabil că lucrările să înceapă abia în 2018, ceea ce va face imposibilă finalizarea primelor două tronsoane în numai un an.
http://www.automarket.ro/stiri/promisiuni-electorale-primele-doua-tronsoane-din-autostrada-sibiu-69773.html

marisRO

Obsesia lui Isărescu: să trecem odată Carpaţii cu autostradă, să legăm direct nu numai Transilvania dar şi Bucureştiul, şi Moldova, şi Dobrogea de Europa

"Mai avem multe lucruri de făcut. Avem, de exemplu, îmi spun şi eu obsesia mea, să trceem odată Carpaţii cu autostradă, să legăm direct nu numai Transilvania dar şi Bucureştiul, şi Moldova, şi Dobrogea de Europa. Deci, eu cred că suntem în Europa, dar drumul nostru european nu s-a terminat. El trebuie să fie consolidat", a afirmat Isărescu, cel mai longegiv şef de bancă centrală din lume.

Sursa: http://www.zf.ro/banci-si-asigurari/obsesia-lui-isarescu-sa-trecem-odata-carpatii-cu-autostrada-sa-legam-direct-nu-numai-transilvania-dar-si-bucurestiul-si-moldova-si-dobrogea-de-europa-15101534

tonică

mesaje politice, limba de lemn, orice lăbăreală de cuvinte dar nu cumva atins concretul!  >:(

nicolaem

limba de lemn clar.

Cred ca daca ar fi zis adevarul, ar fi fost interpretat si mai mult ca mesaj politic. Si genera si un scandal media.

Cum ar fi sunat: " pe Sibiu Pitesti nu vom avea finalizati nici 1m de autostrada pana in 2020 din cauza incompentei companiei noastre si a guvernelor din ultimii 5 ani. Cu un plus pentru aceasta situatie se situeaza domnul ministru Sova care facut tot posibilul timp de 2 ani sa saboteze acest proiect. Va multumim pentru intelegere. "

mspescaru

De ce nu dam chinezilor sa construiasca Sibiu-Pitesti??? Sunt convins ca intr-un an ar fi gata si la standarde de calitate de cel mai inalt nivel. Dar, onor, politrucii nostri nu ar castiga nimic...  deci....

istvan78

Pai putem sa "le dam" sa construiasca doar daca vin cu bani de acasa. Si tot ar trebui sa respecte toate nromativele tehnice si procedurale cf. legislatiei Romanesti, aliniata UE. Ceea ce, experienta din Polonia sugereaza ca nu pot face.

Daca proiectul in schimb se construieste pe banii Romaniei si ai UE, atunci nu putem sa "le dam" nimic in afara unui proces competitiv corect, adica licitatie. La care sunt bineveniti sa participe, dar par sa nu fie interesati... oare de ce? ;)

tonică

 :lol:
da, ai nimerit...chinezi si "standarde de calitate de cel mai inalt nivel.." ...dealtfel e un pleonasm, spui chinezi nici nu mai are rost sa adaugi chestia aia cu standarde, e de la sine inteles... :lol: