News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Iesirea de la Holdea pe care lot este? la care din constructori ar trebui sa mearga?

PS: Zilele (saptamanile astea) Muresul a fost destul de mare. Probleme oare la Comsa? Sunt curios si la UMB, cam pe unde s-a ridicat acolo unde au facut zidul de sprojin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

clau

#27362
Daca vrem iesire cat mai repede la Holdea... ar trebui pe lotul 3 sa o bage( voi aici pe lotul 3 ati gasit solutii)... La lot 4 UMB zidul de sprijin la Mures pare a fi terminat de anul trecut... Langa baraj la Mintia e zidul de sprijin

clau

La podul peste Mures( lot 3 Comsa) rocklee stie mai bine daca au pus si ultima grinda...

horatiu.cosma

@alecu26 se referea la cum se va comporta zidul de sprijin la apele crescute ale Muresului. Eu cred ca nu vor fi probleme, acolo avem barajul de la Mintia, care o sa regleze debitul. Si eu sunt curios daca au terminat cu grinzile la podul peste Mures.

alecu26

la ultimile poze ale lui Rocklee se vedea ca Muresu a muscat bine din digul facut, si cu mult noroc acele schele temporare au ramas in picioare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cassyo

Februarie a trecut si, odata cu asta, si termenul preconizat pentru stabilirea traseului A1 Pitesti-Sibiu, conform celor declarate de noul sef al CNADNR Catalin Homor, in urma cu cca. 3 saptamani.
Prin urmare, neaparand nimic care sa infirme explicit declaratia , veche de aproximativ doua luni, legata de acest traseu, a actualului ministru al transporturilor Grigore Costescu, care a statutat varianta 3 (prin Calimanesti), lumea se agita in teritoriu
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=75563&Itemid=375
Ar fi important, cred eu, ca CNADNR sa emita intr-un timp rezonabil decizia de alegere a traseului, nu fiindca o intarziere ar fi  practic importanta in aceasta etapa ci,  mai ales, din cauza faptului ca nerespectarea promisiunii privind alegerea in sfarsit a traseului Perlei Coroanei, ar arunca o lumina nefavorabila vis-a-vis si de credibilitatea celorlalte termene enuntate, privind SF-ul si, in final, a autostrazii.Cred ca se cuvine ca zigzagul termenelor 2020-2023-2021 sa nu continue indefinit.
Calatorului ii sade bine cu drumul

clau

Asta cu variantele de traseu la o revizuire de SF nu o inteleg( si mai intreba CNADNR si lumea care e mai buna din 5)... recunosc ca nu ma pricep. Dar de ce nu se ia varianta aleasa acum cativa ani, sa se faca studii geo si tot ce trebuie si gata. Eu cred ca s-ar castiga timp asa... De ce se cauta alta varianta acum? Sau se da impresia ca se cauta...

Beowulf

#27368
Cel mai logic traseu este, in opinia mea, pe la Boisoara- Salatrucu. Sint de acord cu ce scrie in articolul de mai jos:

http://www.oradesibiu.ro/2016/03/03/traseu-nou-pentru-autostrada-sibiu-pitesti-unul-dorit-si-de-dictatorul-nicolae-ceausescu/
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

horatiu.cosma

Asta e modificarea amintita de @AdrianB1 parca, cu traseul Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana. Sunt multe voci care spun ca pe acolo mergeau si romanii acum cateva mii de ani, si dupa cum arata altitudinile, mi se pare un traseu mai lin decat pe VO. Sa speram ca cineva la CNADNR va analiza mai bine si aceasta solutie, fiindca ar putea sa reduca pretul si timpul de proiectare & executie(se reduce distanta, numarul de tunele si de autostrada cocotata pe dealurile de langa Valea Oltului).

esendy

^^^ acest traseu imi pare si mie cel mai normal : Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana;

pasadia

Quote from: cassyo on March 03, 2016, 11:25:18 AM
lumea se agita in teritoriu
http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=75563&Itemid=375

QuoteOamenii de la noi se ocupă cu pomicultura, dar unde să expui producţia, pe Valea Topologului - pe Transfăgărăşan, era altceva.

Si isi inchipuie ca o expun pe marginea autostrazii?  O:-)

AdrianB1

Quote from: horatiu.cosma on March 03, 2016, 01:57:34 PM
Asta e modificarea amintita de @AdrianB1 parca, cu traseul Caineni-Boisoara-Titesti-Perisani-Poiana.
Da, din zbor pe deasupra zonei pare calea naturala.

runner

Varianta expusa de Alin Goga mi se pare una de bun simt si mai realista, dar cum facem cu studiul deja inceput ? Mai poate fi si aceasta varianta luata in calcul pe fonduri europene?

dr4qul4

Poate din avion pare mai buna aceasta varianta. In teren situatia e alta. Una e sa urmezi valea unui rau, chiar lata in cea mai mare parte (traseul rosu) si alta e sa traversezi 2 munti pe drept. Ar avea nevoie de minim 2 tunele in plus. Scurte ce-i drept.
Dar povestea a mai fost discutata.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist