Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 65 Guests are viewing this topic.

Cozak

Quote from: clau on March 01, 2016, 01:01:27 PM
Eu nu tin minte sa fi vazut firele alea duminica... si nici in poze nu se vad( poate din alt unghi)... dar daca firele sunt acolo cu atat mai rau...

Sunt acolo.Trebuie relocat traseul, nu se poate lucra pe deal pentru urmatoarele pile.Prietenii de la electricitate....

silviu321

e vorba de LEA 400kV Mintia-Arad;



cristi5


Quote from: Eurocopter on March 01, 2016, 09:02:07 AM
Legat de descarcarea de la Holdea, fiti linistiti, "se analizeaza". Totusi o urma de speranta exista daca se va face descarcare pt situatii de urgenta inainte de tunele. Sa vedem cum se va rezolva din punct de vedere contractual.

Multumim! Mai putem face o depeșă să întrebăm când :) Dacă se face,  e posibil să se deschidă după LD3 dar înainte de tuneluri...

Partea cu situații de urgență cred că înseamnă că acela e cadrul legal pe care vor sa meargă.

horatiu.cosma

Ma bucur ca au gasit acest cadru legal. Mai trebuie sa il gaseasca si pe cel contractual prin care sa suplimenteze intelegerea cu Comsa. Acu un an, in loc de aceasta solutie, primeam 1000 de scuze si de explicatii pentru "nu se poate".

rocklee

din ce imi amintesc  acea linie de inalta tensiune ..nu incurca  au  o inaltime destul de mare fata de viaduct  ....chiar am cautat imagini facute si de pe deal ...dar nu le-am gasit .....

horatiu.cosma

Acolo nu era ceva stalp de la Transelectrica care s-a inclinat, cand s-a sapat pentru debleu?

rocklee

sus in virful dealului ...este un stalp chiar in marginea debleului dar de cate ori am fost pe acolo ...nu lam vazut sa se fi deplasat ... ???...poate a urcat cineva pe acolo de curand si stie ceva ...eu nu stiu nimic


AdrianB1

Quote from: silviu321 on March 01, 2016, 05:14:31 PM
e vorba de LEA 400kV Mintia-Arad;
Pe care parintii mei au proiectat-o, dar daca nu le-a zis nimeni acum 40 de ani ca vrem autostrada pe acolo au pus linia pe unde au avut traseul mai bun.

Germany

Bunä ziua tuturor !

Din ultimul interviu al domnului ministru Dan Costescu, se întelege faptul cä, pânä la finele anului 2016, vom putea circula PE AUTOSTRADÄ si între Lugoj - Deva ÎN AFARÄ DE ca.13,5 km din lotul II (Cosevita - Traian Vuia 28,6 km) !

Lotul III (Ilia - Cosevita 21,2 km) si lotul IV (Soimus - Ilia 22,1 km) urmând sä fie gata COMPLET !

Între lotul II si lotul III existând cei 13,6 km cu probleme (tunele etc.) , iar restul de 15 km de la Traian Vuia continuând actuala autostradä spre Cosevita

Am înteles bine sau....am omis ceva ??

O zi bunä tuturor :)  si.....corectatzi-mä dacä e nevoie

mishu77

^^

Desi astia teoretic sunt tehnocrati tot prostii vorbesc si ei, Ilia - Soimus doar printr-o minune poate fi gata.

clau

Eu le mai dau o luna sa nu-i critic...

TibiV

Quote from: mishu77 on March 02, 2016, 12:58:20 PM
Desi astia teoretic sunt tehnocrati tot prostii vorbesc si ei, Ilia - Soimus doar printr-o minune poate fi gata.

Poate tocmai pregatesc minunea ?... Vreo AC in maxim doua saptamani?
Nu stiu nimic, nu am inside information. Dar prea s-a spus acelasi lucru, de mai multe oficialitati, in ultima vreme...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

Pai e doar o declarație.....nu vad de ce ar trebuii sa o luam in serios ,chiar daca vine de unde vine......au mai fost atâtea înainte ,fara forma,fara fond
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Ca sa raspund unei discutii mai vechi, cu toate ca mai demult a mai fost lamurita si discutata problema: puteti sa uitati de TBM la tunelurile de la Holdea. Din 2 motive:

1. Nu e economic sa mobilizezi demobilizezi ditamai hardughia pentru tuneluri asa scurte. Mai ales ca hardughia foarte posibil sa fie custom made...deci cine sa dea zeci, chiar 100.000.000 Euro pentru o singura folosire???

2. E si mai putin economic sa sapi profil de autostrada sau chiar si strada cu TBM. Cred ca se numara pe degetele la o mana când TBM-ul a fost folosit pt un proiect rutier. Cazurile au fost când prin partea inferioara trecea un canal chiar mare pentru a fi folosit in caz de flash flood, sau cine stie ce alte utilitati conducte sunt pe acolo. Nu stiu daca sunt cazuri când sa fi fost pus eventual un sens deasupra si celalat dedesubt. E la fel de complicat si nebunie de construit.

Deci....daca la Holdea sansele sunt d 0.0000000000000001% sa vedem TBM, pe Pitesti-Sibiu sunt ceva mai mari...adica 0.00000001%.

NATM sau variantele lui...e cam tot ce vom vedea.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Sa fie si OATM, numai sa vedem odata tunelele alea construite :)