Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 56 Guests are viewing this topic.

gdaniel

Sunt vechi, in prima poza se vede cum spatiile de servicii de la Cristian nu sunt terminate.
Dar Cut&Coverul cam tot asa a ramas din cate se vedea de pe DN1 anul trecut.

ovidiutm

A batut vantul (pt ca acesta este rolul lui). A rupt panourile antiorbire din nou (pt. ca se pare ca acesta este rolul lor complementar).

Earthchild

Tot nu inteleg de ce nu adopta varianta ungureasca cu gard de plasa antiorbire, mai rezistent si mai elegant.

iuli

Nu stiu cat e de eficient. Diferenta la el cred ca e doar e prins mai bine de parapete. Acea panza se comporta mai degraba a vela, iar la noi lasa vantul sa treaca. Probabil si la ei se intampla ca panza respectiva sa se rupa la vanturi mai puternice dar e pusa mai repde inapoi incat nu apucam sa observam.

Sincer, eu prefer varianta noastra. Chiar si din punct de vedere estetic...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Io

Quote from: Earthchild on February 11, 2016, 02:32:33 PM
Tot nu inteleg de ce nu adopta varianta ungureasca cu gard de plasa antiorbire, mai rezistent si mai elegant.

+1
Nu doar atit. Ati incercat sa mergeti pe A2 spre exemplu cu faza lunga? Va veti trezi cu farurile de deasupra cabinelor TIR-urilor ca ii orbiti si nu va dati seama. Plasa all the way!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

AdrianB1

Sistemul cu parapeti metalici si panouri antiorbire are probleme mai serioase: parapetii metalici, pe care ii vedem ca sunt praf si nereparati intr-o gramada de locuri pe A1, se fac prin alte parti din beton. Nu stiu daca cineva mai tine minte episodul cu un militar care a furat un tanc din unitate in SUA si s-a oprit cu el in parapetul median al autostrazii: parapetii aia opresc un tanc si nu necesita reparatii, la noi trec tirurile prin parapeti ca prin branza, iar un auto mai mic tot ii face praf pe zeci de metri.

Ionut

Va rog mutati discutia pe thread-ul de autostrazi sau pe thread-ul de siguranta circulatiei.
Multumesc!

Quest

Quote from: Earthchild on February 11, 2016, 02:32:33 PM
Tot nu inteleg de ce nu adopta varianta ungureasca cu gard de plasa antiorbire, mai rezistent si mai elegant.

TS a pus cu rol de test pe TL2 un asemenea tronson de plasa in dreptul parcarii (cea deschisa, dintre nod Topolovat si Sanovita).
Common sense will get you far !

alecu26

apropo de TL2 si TS: stie cineva cum s-a finalizat toata tevatura contractuala care era sa duca la nedeschiderea tronsonului anul trecut???

Rin tin tin e prin zona?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

GDPR

Era si o poveste cu un aviz de mediu revizuit care cica nu mai iesea...

horatiu.cosma

^^
Legat de TL2, daca s-a deschis atunci, cred ca mare parte din probleme s-au rezolvat. Probabil a existat o anexa ce continea restul de lucrari nefinalizate(rigole in zona supratraversarilor, spatiile de servicii). Nu cred ca TS ar lasa in urma acele lucrari, ar fi o pata prea mare pentru un deranj minim.


calins

Quote from: horatiu.cosma on February 11, 2016, 09:54:22 PM
^^
Legat de TL2, daca s-a deschis atunci, cred ca mare parte din probleme s-au rezolvat. Probabil a existat o anexa ce continea restul de lucrari nefinalizate(rigole in zona supratraversarilor, spatiile de servicii). Nu cred ca TS ar lasa in urma acele lucrari, ar fi o pata prea mare pentru un deranj minim.

Am trecut destul de frecvent pe acest lot de la inceputul anului si am vazut multe probleme rezolvate de la o data la alta, inclusiv la rigole, drumul pentru intretinere, spatiile de servicii. TS nu se dezminte


rin tin tin

Quote from: alecu26 on February 11, 2016, 08:57:42 PM
apropo de TL2 si TS: stie cineva cum s-a finalizat toata tevatura contractuala care era sa duca la nedeschiderea tronsonului anul trecut???

Rin tin tin e prin zona?

rezolvat  :lol: