Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 77 Guests are viewing this topic.

bbk

Quote from: horatiu.cosma on February 09, 2016, 09:12:38 AM
Bine ai venit @Nelu55, frumoasa intrare in scena :). Am si eu o curiozitate. In acel punct pozat de @Nelu55, A1 trece intre DC100 si calea ferata. Aici nu prea vad cum ar incapea. Oare ce vor face acolo? Muta DC-ul?
Acolo se va reloca dc-ul. Am pus niste poze anul trecut cu zona respectiva. Insa zona e neatacata pentru ca lucrarile se opresc  la vreo 100 de metri dupa pasajul peste dc,  de acolo incepe portiunea nelecitata

horatiu.cosma

Mersi, am inteles. Licitat cred e tot, doar ca portiunea de 3 km cu tunelele va fi scoasa de la Salini si relicitata. Iar restul, pana pe la km 53, o va face Salini.

bbk

De unde se opresc lucrarile pana la finalul lotului 2 spre Deva sunt mai mult de 3 km

horatiu.cosma

#27078
De unde se opresc lucrarile pana la finalul lotului e sectiunea E, care are vreo 9 km. A fost impartita in 2, E1 si E2. E2 are 3 km si contine tunelele. E2 va fi scoasa de la Salini si relicitata.

L.E. Probabil Salini nu a intrat in teren pe E1 fiindca nu se stia ce va face CNADNR cu acea portiune.

Silviu

#27079
rezulta E1 de 6 km.Aceasta portiune incepe de la nod Margina inca 6 km pana unde o sa inceapa E2(portiunea de tunele)?Acest tronson cred ca nu poate fi folosit deoarece nu are descarcare.Sau gresesc?Si acelasi lucru este valabil si pentru finalul lotului 3 care deasemea nu poate descarca in DN.

horatiu.cosma

#27080
Nu chiar de la nod Margina, ci de la intersectia cu DC 100, unde se termina sectiunea D. Adica la pozele puse de @Nelu55.

L.E. De la nod Margina pana la tunele A1 nu va putea fi folosita. Pe lotul 3 poate o sa se gaseasca o solutie temporara pana la finalizarea tunelurilor.

mishu77

Quote from: horatiu.cosma on February 09, 2016, 11:58:05 AM
L.E. De la nod Margina pana la tunele A1 nu va putea fi folosita. Pe lotul 3 poate o sa se gaseasca o solutie temporara pana la finalizarea tunelurilor.

Ar fi grozav, dar avand precedentul Sanovita mai mult ca sigur ca nu se va face nimic mai ales ca e mult mai dificil ca la Sanovita.

dorum

eu zic ca se va gasi o solutie la Holdea pt intrarea / iesirea de pe LD3; ar fi pacat sa nu fie folosit lotul 3 decat de la Grind la Ilia

Beowulf

Da, la Holdea ar trebui realizat un nod si poate ar fi bine sa nu fie doar temporar. In caz de accident sau incendiu in tunel ar putea asigura un acces usor echipelor de interventie (daca presupunem ca din cauza unui astfel de eveniment ar putea fi ambuteiaj pina la Grind).
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

cutter


bbk

Quote from: mishu77 on February 09, 2016, 12:12:56 PM
Quote from: horatiu.cosma on February 09, 2016, 11:58:05 AM
L.E. De la nod Margina pana la tunele A1 nu va putea fi folosita. Pe lotul 3 poate o sa se gaseasca o solutie temporara pana la finalizarea tunelurilor.

Ar fi grozav, dar avand precedentul Sanovita mai mult ca sigur ca nu se va face nimic mai ales ca e mult mai dificil ca la Sanovita.
Nu se compara Sanovita cu ce avem aici. Acolo autostrada se oprea in dj,  aici ai avantajul nodului Margina, iar inspre Deva oriunde se termina se termina in padure. Singura optiune ar fi sa intorci inapoi pe dc 100 pana Margina  si sa intri tot pe dn68a .....

horatiu.cosma

^
Noi vorbim de o descarcare/nod pe lotul 3, la Holdea.

TibiV

#27087
Să nu reluăm toată discutia cu un nod la Holera Holdea...
S-a mai discutat pe vreo 5 pagini, cu hărţi şi desene, aici:
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg101087#msg101087
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

Nicio grija @TibiV, nu avem niciun interes sa redeschidem subiectul "Holera" :).

Horațiu 87

Se schimba din nou solutia tehnica pentru autostrada Lugoj – Deva: tuneluri unite
Problemele existente pe cele trei loturi ale autostrăzii Lugoj – Deva continuă, dar şeful Companiei de Drumuri e optimist şi spune că două din trei loturi ar putea fi deschise circulaţiei chiar din acest an. Potrivit ultimelor informații,  pe lotul 2, cele două tuneluri care ar urma să fie realizate vor fi, teoretic, conectate printr-un al treilea astfel de tunel.

Sursa: http://www.tion.ro/se-schimba-din-nou-solutia-tehnica-pentru-autostrada-lugoj-deva-tuneluri-unite/1614581