News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 53 Guests are viewing this topic.

MHN

Trebuie sa mentionez ca transportul a fost asigurat de catre Bogdan BMB iar echipa a fost formata din trei membri.

Iar acum cateva imagini realizate cu alta camera, de catre cel de-al treilea membru al "echipajului":
Quote
Pe TM-AR, imediat dupa nodul de la Giarmata:







by B.C.

MHN

Quote
In directia TM-AR, nodul de la Ortisoara/Seceani:






Spre nodul cu DN69:


Pe AR by-pass, se trece de la full la half:


Inainte de pod:
by B.C.

MHN

QuoteThe bumper :)


Sensul giratoriu cu DN7:

by B.C.

Ionut

MHN, mi se pare mie sau e super trafic deja pe autostrada?! Sau erau numai tiruri si pasionatii? :lol:

Serios, chiar e trafic sau asa mi se pare. Tin minte ca pe Sibiu bypass nu era mai nimeni la deschidere. Bine, era ce-i drept si super nasoala vremea cu acel freezing rain de pe 1-2 decembrie.

MHN

Chiar din prima ora de la deschidere am vazut trafic important, dar cred ca multi erau doar curiosi.

bogdymol

M-am dus pana la podul peste Mures in seara aceasta si uitati ce am vazut:







Toate becurile care se vad in departare sunt de pe Centura Arad:



PS: aliens? :excited:

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

MHN

^^
Chiar ca se vede bine si noaptea. Multumim pentru imagini.

QuoteCateva imagini din directia AR-TM:













by B.C.

Ionut

Extraordinare pozele!!! Cele de noapte arata special, intr-adevar. Aveti grija la oznuri ca ajungeti in presa imediat. Boc e de vina, oricum. :lol:

MHN

QuoteUltimul set, tot pe directia AR-TM:











by B.C.

Ionut

Multumim baieti pentru pozeeee!
Asteptam azi pozele si filmuletul lui bogdymol, sper sa fie ceva vreme buna. Bogdy pazeste bine vremea sa dai o fuga. :lol:

:cheers:

Asa, cateva alte poze de la Adevarul:













sursa: Adevarul

Si doua clipuri:

http://www.youtube.com/v/IX4lM7cCWmg

si:

http://www.youtube.com/v/Ph5oPFKKOjU

Ionut

Cu toata nebunia deschiderii, nu stiu daca s-a dat atentie suficienta subiectului asta:

QuotePrimul lot al autostrazii Timisoara-Lugoj va fi finalizat anul viitor

Constructorul primului lot al autostrăzii Timişoara-Lugoj, care se află în continuarea autostrăzii Arad-Timişoara, a surprins-o plăcut pe Anca Boagiu. Venit în vizită pe şantier sâmbătă după-amiaza, ministrul Transporturilor a aflat că, în doar două luni, muncitorii au realizat circa 40 la sută din lucrările de construcţie a tronsonului în lungime de 9,5 kilometri.

Secretul stă atât în vremea care a ţinut cu constructorii, dar şi în faptul că aceştia au adus peste 600 de oameni pe şantier.

,,Ne aflăm pe Timişoara-Lugoj, lotul 1, un tronson care va fi primul pe care îl vom termina în anul 2012, nu 2013. Iar faptul că pe acest tronson sunt angajaţi 600 de oameni dovedeşte faptul că avem în faţă un constructor care este motivat să termine lucrarea. Dincolo, pe Arad-Timişoara discutam de 500 de oameni pe 32 de kilometri. Deci asta face diferenţa când vrei să lucrezi", a spus Boagiu.

,,Pe tronsonul 2 am avut parte de o evaluare ciudată din punctul meu de vedere făcută de instanţă, care a depăşit în rigurozitate – şi aici sunt ironică – chiar o comisie de evaluare. A ştiut câte puncte trebuie să dea, câte tone de asfalt trebuie să evalueze, mă rog, ineditul din unele instanţe din România. Astăzi suntem în reevaluare, sperăm ca anul acesta să semnăm şi lotul 2 astfel încât să putem să demarăm lucrările pierzând din economiile pe care le aveam circa 35 de milioane de euro, diferenţa dintre câştigătorul declarat de comisie şi câştigătorul declarat de două judecătoare din România", a concluzionat Boagiu.

sursa: Tion

Extraordinar!  :thumbsup:

Nu atat de bine insa la lotul 2... sa vedem.

bogdymol

Daca in doua luni au facut 40% din lucrare inseamna ca peste 3 luni o deschid? :D

Glumesc, evident, dar remarc ca s-au miscat exemplar pe acest santier. Sper ca aceasta firma sa mai castige si alte licitatii (dar nu prea multe ca nu vor mai avea destui oameni care sa lucreze si nu se vor mai misca in ritmul acesta!).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Quote from: bogdymol on December 18, 2011, 09:10:47 AM
Daca in doua luni au facut 40% din lucrare inseamna ca peste 3 luni o deschid? :D

Glumesc, evident, dar remarc ca s-au miscat exemplar pe acest santier. Sper ca aceasta firma sa mai castige si alte licitatii (dar nu prea multe ca nu vor mai avea destui oameni care sa lucreze si nu se vor mai misca in ritmul acesta!).

Cred ca un motiv pentru care s-au miscat asa repede este ca pe A3 Bucuresti-Ploiesti si-au terminat lotul. Pare ca sunt chiar seriosi, incredibil. E uimitor ca au 600 de oameni in santier!!! Bravo lor!

MHN

Eu am fost tare sceptic la aflarea rezultatului licitatiilor de acum 1an cand s-a anuntat ca mai multe loturi vor fi executate de catre asociatii conduse de societati romanesti, insa, in ceea priveste acest Lot 1, nu pot decat sa ma bucur. Sper ca la fel sa se intample si pe Arad-Nadlac.
Daca ma gandesc  bine, chiar si organizarea de santier a lui UMB este excelent gandita, plasata si pusa la punct...

Ionut

Nu stiu ce sa zic de Arad-Nadlac. Cu Alpine (pe lotul 2, langa Arad) nu am emotii. Come on, doar e Alpine. Insa pe lotul 1 unde lucreaza Romstrade... eu unul am emotii. Din filmulete nici Alpine si nici Romstrade nu prea s-au miscat cu talent, insa Romstrade mi se pare si mai in urma decat Alpine. Sper financiar sa fie OK si sa se poata finanta cum trebuie.

Pe Arad-Nadlac depinde doar de constructori, nu e un relief greu, exproprierile sunt facute parca aproape toate, finantarea e europeana... doar ei sa fie seriosi. Sper sa ia exemplul celor de la UMB.