Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

La km 84 se afla pilotii forati ce s-au inclinat. Din ultimele poze ale lui @rocklee, acolo pare ca au acoperit pilotii cu pamant. Din ce vad in ultima poza din articol, as crede ca acolo se acopera pilotii de care vorbeam, nu se pregateste fundatia autostrazii. Are cineva alte informatii?

horatiu.cosma

Quote from: caf on January 04, 2016, 01:28:07 PM
Ma intreb daca UMB e in stare de un forcing. Cu AC eliberat repede pe sectiunile fara si cu sectiunile A,B care pot fi terminate repede incepand cu martie-aprilie sunt oare in stare sa termine C,D pana la sfarsitul lui 2016 ? Pana in martie ar putea lucra la structuri, cele mai complicate fiind la Soimus. Nu stiu de ce dar am un sentiment pozitiv legat de ce vor face in 2016 daca au si autorizatii.
Teoretic se poate orice. Practic, chiar si cu AC, tot sunt multe probleme de rezolvat. Daca la dealul cu pilotii rupti muta traseul, trebuie iar revizuit avizul de mediu...

cristi5

#26552
In primul rand multumiri pentru poze!

Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 10:54:48 AM
Legat de poze, in cea de-a doua, de pe DC, acolo autostrada va fi in debleu(vreo 15 metri)

Pe DC e rambleu de 9m (55+976), din care 6m sunt pasajul peste DC.  În poza a treia (sau mai jos) nu se vede DCul, nici oile pt că sunt după dâmb. In dreapta, in depărtare, se vede DCul urcând din adâncitura respectivă.

Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 10:54:48 AM
iar mai la dreapta, in zona basculantei rosii, va fi rambleu. Nu prea imi dau seama din poze unde va fi acel rambleu, acolo pare destul de plat terenul.

La limita dintre loturi (sub basculantă, in dreapta ei) va fi _debleu_ (14m) care se vede că e săpat fix pana la limita lotului. E poziția pasajului (care, fiind la 560+225, face parte din lotul 3) peste drumul agricol care nu se vede în prima poză din cauza mioarelor. Eu știam că iarna oile se țin în staul :) :) Dar se vede în prima poză că un drumeag se desparte din DC, în directia basculantei. Basculanta e pe drumeag și în dreapta debleului (poza a treia, sau mai jos), fix pe coamă pare a fi o idee de drum.

Am trasat cu roz varianta lui @ciprebbe (de la 56+440 identificat de @dorum). Ar trebui sa "muște" din dâmbul pe care stă basculanta, în rest nu văd de ce nu ar fi fezabil, panta calculată e destul de mult sub normativ.


cristi5

^ Poza ilustrează foarte bine că e mult de săpat pt o ieșire prin lotul 2.  Cel mai probabil ăsta va fi peisajul până când se clarifică cu Margina-Holdea. Asfaltul se va opri într-un perete de pământ...

cristi5

Quote from: dorum on January 04, 2016, 09:43:15 AM
A1 vedere catre Ohaba, cadru luat de la intersectia cu DN68A.

Coborarea din DN prin sud, breteaua unui semi-nod care ar folosi "podul" de pe care ai facut poza.


horatiu.cosma

Quote from: cristi5 on January 04, 2016, 01:58:33 PM


In stanga debleului se observa drumul tehnologic. Panta lui pare rezonabila. Si scapam de exproprieri pe descarcare de pe aliniament pana sus, unde e basculanta.

P.S. Mersi Cristi de clarificare, aveam impresia ca DC-ul e mai departe de basculanta.

rocklee

cristi5 ...cred ca varianta din ultima imagine ...ar fi o solutie dar cam greu de realizat....si aici ma refer  la pret ....la cit material sar baga acole plus ca este o  diferenta mare de nivel in urcare  este cam cu semnul intrebri ... ???

cristi5

#26557
Quote from: rocklee on January 04, 2016, 02:36:12 PM
cristi5 ...cred ca varianta din ultima imagine ...ar fi o solutie dar cam greu de realizat....si aici ma refer  la pret ....la cit material sar baga acole plus ca este o  diferenta mare de nivel in urcare  este cam cu semnul intrebri ... ???

Ma gandesc ca fiind in coborare pe o "coasta" pretul e mai mare (in rest, lungimea nu e mult mai mare decat varianta @ciprebbe), dar are doua avantaje
- nu interfereaza in niciun fel cu lotul 2
- poate folosi ca semi-nod, chiar permanent, util in caz ca se inchid temporar tunelele.

Panta e la limita dar OK. DNul e la 305 si rambleul in care ajunge e la 280. Plus ca e loc (se vede in poza in dreapta A) de prelungit coborarea ca sa iasa panta. Aici sunt toate datele:

Quote from: cristi5 on December 31, 2015, 02:31:57 AM
- eu am propus o bretea ce paraseste noul DNul spre sud, cam de la 45.884739, 22.404485 (alt 305) si ar ajunge in A1 cel "devreme" la 45.885118, 22.408625 (cota A1 280)  (distanta intre cele 2 puncte e 320 m dar A1 coboara cu 1.7% deci se poate obtine o panta mai buna intrand in A1 50-100m mai spre Deva)

Eu nu sustin ca varianta asta ar fi mai buna sau mai rea. Cred ca e bine sa cantarim mai multe variante.


cristi5

#26558
Quote from: horatiu.cosma on January 04, 2016, 02:28:48 PM
P.S. Mersi Cristi de clarificare, aveam impresia ca DC-ul e mai departe de basculanta.

Noul DC va fi mai departe, ca ocoleste ca sa "incapa" pe sub rambleu. Fotograful in a treia poza e cam la F, Basculanta e cam pe la B. Oile nu le-am desenat :)



gdaniel

Nu stiu cum sa ma exprim dar poate se intelege ideea:

Nu cumva noul proiect cu tunele in loc de deblee in zona Holdea urmeaza sa prinda tot restul lotului LD2 inspre Deva?
Asa ar putea sa fie prins in noua licitatie pentru tronson si realizarea cu prioritate a unei descarcari temporare/pentru situatii de urgenta la intersectia cu DC144 chiar de catre castigatorul viitoarei licitatii.

horatiu.cosma

#26560
^
Nu prea stiu daca in licitatie se poate stipula ca imediat dupa licitatie, castigatorul sa faca rapid 200 de metri din A1 de la capatul lotului, din debleu pana unde incepe rambleul in zona DC144 + un drum de legatura.

Oricum, solutia lui Cipribbe pare cea mai ok. Problema e: cum ar putea fi convins constructorul sa permita constructia acestui drum de legatura pe debleu. Daca aluneca ceva acolo, cine raspunde? Daca virgula constructorul nu va mai raspunde de ce se intampla acolo, ar putea la fel de bine sa aranjeze debleul in dulcele stil acilian.

sorinuss

Lotul 4 LD va fi dat in folosinta anul acesta in Decembrie . Va fi singurul lot finalizat

horatiu.cosma

Quote from: sorinuss on January 04, 2016, 03:49:23 PM
Lotul 4 LD va fi dat in folosinta anul acesta in Decembrie . Va fi singurul lot finalizat
Ceva "surse"(inside information)?

dorum

Mi-e FOARTE greu sa cred... :) dar, na...

Tavi

^
Eu visez si LD3 cu descarcare temporara la Holdea si Traian Vuia - Margina :)