News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 14 Guests are viewing this topic.

aga

#26520
O filmare A1 intre Nod A6 si Nod Izvin, filmata in 27.12, ora 15:30
Scuze de calitate dar era pe seara si telefonul nu era cel mai bun. O pun numai sa nu fie efortul in zadar. Cel al lui marius_ar e mult mai bun.

http://www.youtube.com/v/RtP1pvi8m-I&

cristi5

#26521
Cateva coordonate GPS (cu altitudine google elevation) poate ajuta in teren. Coordonatele de pe A1 sunt in general spre marginea de nord in punctul respectiv.

- limita dintre lotul 2 si 3 (drum agricol) 45.884047, 22.399512, alt 300.36, cota teren in proiect 303.93, cota A1 291.09 (debleu max 13m)

- varianta lui @ciprebbe (sudica) si variantele nordice ale lui @horatiu.cosma pornesc de pe portiunea cu mic debleu (sud) si rambleu (nord) de la  km 56+440: 45.885242, 22.401827, alt. 285.4, cota terenului in proiect 285.15, cota A1 287.27

- varianta lui @ciprebbe inteapa DN la 45.881201, 22.396016, altitudine 310 (de-acolo incepe sa urce pana la 348 la Cosevita)

- intersectia DC/autostrada (podet) 45.883292, 22.396069, alt 288 (in proiect cota 287), cota A1 295.34, pozitia veche a DC la intersectia cu A1: 45.883390, 22.397168 (alt 290)

- intersectia DC (si drum-agricol) cu DN 45.882142, 22.399739, alt 312 (ambele relevante pt variantele rosu si galben ale lui @horatiu.cosma)

- capatul nordic al pasajului DN peste A1 45.886026, 22.404338, alt 310. Acolo sau un pic mai sus trebuie sa ajunga o eventuala bretea nordica (de ex verde la @horatiu.cosma) de la 56+440 indicat mai sus

- eu am propus o bretea ce paraseste noul DNul spre sud, cam de la 45.884739, 22.404485 (alt 305) si ar ajunge in A1 cel "devreme" la 45.885118, 22.408625 (cota A1 280)  (distanta intre cele 2 puncte e 320 m dar A1 coboara cu 1.7% deci se poate obtine o panta mai buna intrand in A1 50-100m mai spre Deva)

- @Archi a propus o descarcare din A1 la 45.882508, 22.417465 (alt 276, cota A1 274) in DN  45.885671, 22.412396 (alt 300)

cristi5

#26522
Quote from: Quest on December 30, 2015, 08:22:19 PM
Sa mai spun cu ocazia asta ca am mers pe solutia cu DC144 intrucit CNADNR n-ar avea de expropriat nimic, ceea ce simplifica mult lucrurile. Stim cu totii cit de usor poate birocratia bloca lucrurile.

Asta e foarte corect. Noul DC are alt traseu, sinuos, poate avem noroc si au expropriat un coridor mai lat...

Dar trece prin santierul lotului 2 si hai sa zicem ca s-ar putea rezolva birocratia pt un drum temporar acolo (+ 250m de la limita lotului 2/3 pana la intersectia DC/A1), dar apoi trebuie facut un podet, deci orice s-ar construi temporar ar trebui demolat pt podet. De fapt poblema mai mare e ca cei 250m de drum temporar trebuie demolati cand se face lotul 2...

Distanta calculata cu coordonate din nordul autostrazii pana in DN e 290m si diferenta de nivel 17 metri... Daca coridorul expropriat acolo ar fi suficient de lat pt o mica serpentina poate iesi panta sub 6%...

S-ar putea sa fie varianta minimala daca se poate rezolva birocratia cu acces pe lotul 2...

adiarc

As dori sa readuc in actualitate,situatia lotului 3,Orastie-Sibiu....nimeni nu spune nimic de la MT si timpul trece in defavoarea noastra,in timp ce toata zona sapaturii plus zona limitrofa se degradeaza accelerat sub actiunea ciclului inghet-dezghet.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

IlisescuV

Problema se poate rezolva. Solutii sunt. Nu trebuie sa inventeze ei nimic.
Problema e cat costa si cine plateste si pe chestiunea asta o sa fie mult scandal si multe discutii.
Nu am incredere in nici o solutie a antrepenorului.
Soltia trebuie propusa intr-o expertiza serioara si sunt si oameni in tara asta capabili sa o faca.

alecu26

Nu am ami auzit de ăsta.  Ca lea fost respins proiectul. Or fi venit cu soluție de pod? Deasemenea  ici despre reziliat nu se mai aude nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

Sper sa ia ca principala soluție podul....pt minim 1 km....dupa cum am spus-o ,în repetate rânduri ,repararea celor 200 de M nu va rezolva nici pe departe problema si lotul risca sa fie închis ,din nou,din cauza unor noi alunecări in imediata apropiere a celor 200 De M
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

rocklee

#26527
la multi anii A1 abia  asteptam sa fi GATA !!! :dunce: :vroomvroom:

mirceal

LA MULTI ANI SI TOATE CELE BUNE tuturor membrilor si cititorilor forumului   :grouphug:

verdiuc

La multi ani si multe autostrazi !

smark_BV

La mulți ani tuturor!
Am parcurs marți seara (29.12., dupã ora 23) spre miercuri traseul A1 de la vama Nãdlac II spre Braşov. Din vamã pânã la Traian Vuia am parcurs cei 144 de km în 68 minute. Ceea ce nu mi-a plãcut: pe toate loturile (înafarã de cel nou-nouț Izvin->int. A6) sunt prea multe locuri cu parapetele median buşiți/îndoiți dar NU întrerupți. Semnalizate cu câte o balizã.
Între Arad şi Timişoara erau 2 semne de îngustare a cãii de rulare şi limitare la 100 km/h. Dar, nimic. Mãcar puteau sã le întoarcã spre lateral. 3 TIR-uri şi o maşinã micã mergeau spre A6. În rest trafic foarte redus. Nici o maşinã de poliție pe tot traseul.
Deva -> Cunța: ploaie mãruntã urmatã de lapovițã şi ninsoare. 3 maşini împrãştiau material antiderapant, pe ambele sensuri.
Sãlişte -> Sibiu-sud: din cauza poleiului nu am putut mãri viteza de 110 la orã. În parcarea de la Cristian dãdea un angajat al benzinãriei Petrom gheața de pe carosabil la o parte în dreptul pompelor. Pânã la Sibiu-sud am mai întâlnit 2 maşini de împrãştiat material antiderapant. În total am întâlnit vreo 10 leşuri de animale pe A1. Un câine mişuna pe sub parapetele din dreapta la ieşirea Arad (v)est 2.
La întoarcere spre Austria în cãteva zile nu cred cã o sã vãd ceva mişcare pe şantierele patriei.

Drumuri bune în continuare!

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

patruroti

Salutare si An Nou fericit!

Cat timp ai facut de la Nadlac pana la Brasov si cam cu ce viteza medie ai rulat?

Multumesc!

smark_BV

@patruroti: ora 23.00 ieşit din vama Nãdlac->Traian Vuia pe A1 68 minute cu 10 km/h mai mult decât vit. legalã admisã, -> Sãcãmaş 45 min(cu pauzã de ca. 10 min), -> A1 Deva 20 min, Deva -> Cunța vitezã între  100 şi 110 în 50 min (în spațiul de servicii înainte de Cunța am dormit de la ora 2 pânã la 7!), DN1 -> Sãlişte  25 min, A1 -> Veştem 40 min (incl. pauzã de tutun & cafea "fruştuchi"), Veştem -> Centura BV -> Hãrman incl. 1 pauzã şi una de alimentare la Voila, 2 ore. La 10.10 am ajuns la intrare în Hãrman. Viteza de rulare între Deva -> Sibiu-sud a fost de cel mult 110. Pe DN1 a mers mai bine, totuşi nu m-am grãbit din cauza dimineții cu trafic redus şi asfaltul strãlucea. Nici o maşinã de întreținere am întâlnit pânã la BV.

Nelu63

La multi ani si la multi km de autostrada!! :drunk: