Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 66 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Apropo de asta : Timpii calculati de Google sunt cu 130km/h pe autostrada, nu? Adica maximele legale pe fiecare categorie de drum. Atunci cu un Tir faci mult mai mult pe varianta cu autostrada.

Cu Lugojul legat, si cum spunea un coleg ca 90 % din tiruri la Balint mergeau spre A6, spre sud, daca vrei alta varianta, poti merge pe Craiova pe distanta Bucuresti - Budapesta.

fuscobal

#26401
^^
Daca e asa, pe A1 timpul ar trebui sa ramana cam la fel iar pe DN ar trebui sa fie mai mult pentru ca mereu sunt cozi. Cand se va repune in functiune si lot 3, decalajul devine si mai mare !

Horațiu 87

@danutzu_1069, era doar o comparatie, eu si daca merg de la Bucuresti la Ploiesti ma duc pe autostrada, chiar daca e mai lung drumul cu vreo 10 km

danutzu_1069

Eu nici nu as mai face astfel de comparatii.
Cat despre A3, e un pic discutabil.   Daca stai in Baneasa sau Bucurestii Noi cum procedezi?

GabiHd

Atenție, google maps include mai nou în algoritmii de căutare și traficul în timp real.

alecu26

Ca sa răspund la mai multe întrebări:
1. Următorul lot deschis ar putea fi Dumbrava Margina.  Dar trebuie văzut dacă se găsește soluție pentru o predare parțială de lot, având în vedere relațiile tensionate intre Salini și Cnadnr. Termen estimat......Prima jumătate a lui 2016. Sa zicem prin mai.
2. Gilau Nadasel va fi finalizat chiar mai repede, dar degeaba fără podul de la gilau. Ar fi o minune sa se termine pana la sfârșitul lui 2016 licitația pt finalizarea podului....dar e Crăciun. ..așa ca putem deja sa ne gândim la cadoul pt următorul Crăciun.
3. Loturile 3 și 4 din sebes turda pot fi finalizate în a doua parte a lui 2016. Probabil cândva pe vremea ăsta. Dar acolo încă mai sunt mici garduri de recul cu avize de mediu, expropieri,  autorizații de construire,  etc.
4. Ca o părere personala tot pana la Crăciun ul viitor poate fi gara și ciocul de la intrarea în București a lui A3.

Și da...Exista o problema legata de.lungimea pasajelor superioare de pe Lugoj Deva lot 2 care aproape sa cauzeze nedeschiderea lotului. Dar se pare ca disputa co tractul sa rezolvat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sorinuss

Quote from: icristian on December 25, 2015, 12:48:19 PM
Eu fac comparatia pe google map pe traseul Bucuresti-Budapesta. Acum sunt:
8h:50min 837km pe traseul cu A1.
9h:4min 817km pe DN7.
Timpul in ambele variante este fara trafic. Eu zic ca merita sa mergi pe autostrada, chiar daca sunt 20km in plus, avantajele sunt evidente

Raspunsul la aceasta intrebare pe unde e mai rapid DN vs A1 e dat de traficul greu

Depinde pe unde aleg TIR urile care merg spre Deva sa o ia, pana acuma Nadlac-centura nord Arad -valea Muresului-Deva. Am o presimtire ca asa va ramane pana se deschid si restul de segmente LD. Centura Arad e mizerabila acum, dar va arata altfel la sfarsit de 2016 odata cu finalizarea pasajului CET. Personal va recomand sa alegeti autostrada chiar si cu riscul de a face mai mult timp, macar e mai sigur.

teocharis

Quote from: alecu26 on December 25, 2015, 06:01:05 PM
Ca sa răspund la mai multe întrebări:
1. Următorul lot deschis ar putea fi Dumbrava Margina.  Dar trebuie văzut dacă se găsește soluție pentru o predare parțială de lot, având în vedere relațiile tensionate intre Salini și Cnadnr. Termen estimat......Prima jumătate a lui 2016. Sa zicem prin mai.


acesta este lotul 2, ce se intampla insa cu loturile-cheie 3,4 sunt sanse de inaugurare  la Craciunul 2016?

Allex

^
Cu tunelurile nelicitate inca, sanse zero pentru finalul 2016. Cred ca finalul lui 2017 e termenul cel mai optimist, si asta numai daca se liciteaza tunelurile, ecoductele si se obtin toate avizele pentru intreaga distanta. Plus ca inca nu stim ce solutie va adopta UMB pentru pilonii rupti.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

In legatura cu iesirea temporara la Holdea/Cosevita.

Quote from: Danny550394 on December 25, 2015, 10:43:32 AM
Nu se va face.
Cred ca putem discuta până la deschiderea completă a A1.
Lotul 3 începe in debleu. Dacă se păstrează cotele din SF ai nevoie de proiect și de exproprieri adiționale.
Plus ca trebuie modificat proiectul lotului 3 (sau un proiect nou în concordanță cu cel de pe lotul 3). Poate trebuie și SF separat, plus licitație...La cât durează licitarea tunelurilor de la lotul 2 mă îndoiesc ca vă face cineva ceva.

Multumesc pentru explicatiile tehnice si am tot respectul pentru competentele tehnice, economice si juridice membrilor forumului. Dar cred ca rolul societatii civile este de a convinge statul sa faca investitii (de ex. care salveaza vieti omenesti), e treaba statului sa gaseasca solutii legale. Sigur, trebuie sa avem cunostinte tehnice/economice si de legislatie, sa nu cerem luna de pe cer... Vorbim un drum scurt si temporar, pe un loc unde exista deja un drum comunal (DC144), poate fezabil cu incredintare directa. Cu respect, dar daca pornim de la "nu se va face" si ne incurcam in amanunte tehnico-juridice, nu ajungem nicaieri.

Treaba noastra e sa facem tragem statul de maneca in public si sa atragem atentia societatii ca o asemenea lucrare ar fi o investitie foarte buna pentru a salva vieti, timp, nervi si combustibil. Dupa aceea e treaba statului sa explice public daca si de ce e imposibil de facut un drum de 3-400m ce ar pune in valoare o autostrada a carei alternativa sunt 11 km de DN pe deal cu serpentine si 2 treceri la nivel (in comparatie, pe Sanovita-Balint DN6 e relativ plan, nu are nici serpentine si nici treceri la nivel).

Intrebam ce s-a intamplat din vara, cand am mai discutat asta... S-a intamplat Colectiv, si a devenit clar pentru toata Romania ca indolenta autoritatilor duce la tragedii. Atata "doar" ca tragediile de pe sosea se intampla incet dar sigur, nu peste noapte.

Asa ca, daca nu acum, atunci cand? Astaptam pana o sa fie prea tarziu pentru planificarea si executia lucrarii? Si daca nu API/PUM, care are respectul si atentia actualului guvern, atunci cine?

O idee e sa pregatim un "dosar", cu care sa mergem la decidenti si la presa. Ceva de genul
- care e traficul acum pe Grind-Cosevita si la ce valori de trafic ne putem astepta pe masura ce se dau in folosinta mai multe segmente din A1
- cate accidente, accidente cu victime, accidente mortale au loc in zona pe an cu traficul de acum
- care e estimarea numarului de accidente in conditiile de trafic "trunk route" A1.
- cat ar costa lucrarea si care ar fi eficienta pe cap de viata salvata...
- cat au mai stat nefolosite (sau mai pot sta) autostrazi (Balint-Sanovita, Gilau-Nadaselu, Cunta-Saliste) din cauza incompetentei si cate vieti s-ar fi putut salva...

Daca credeti ca poate fi util si ma ajuta cineva cu datele de mai sus, scriu eu un text.

boer_escu

@alecu - daca tot e momentul estimarilor pentru anul viitor, ce parere ai despre o posibila deschidere partiala intre Grind si Ilia? Se poate intelege CNADR-ul cu spaniolii? Eu ma gandeam ca ar fi posibila o deschidere prin august-septembrie 2016.

dorum

#26411
Quote from: teocharis on December 25, 2015, 06:38:28 PM


acesta este lotul 2, ce se intampla insa cu loturile-cheie 3,4 sunt sanse de inaugurare  la Craciunul 2016?

Pt LD3 sunt sanse pt 2016... in rest, din pacate, nu.... Comsa/Aldesa ne-a surprins placut, chiar si pe cei mai sceptici...

stangabriel


Caransebes - Nadlac

Dn6 - A6 - A1  1 ora 56 min  190 Km

Dn6 - A1 Izvin  2 ore 6 minute  186 km

In traficul normal categoric pe autostrada e mai rapid, chiar si cu 4 km in plus.


alecu26

Impossible is nothing.  Adică e posibil grind ilia în august septembrie (cu toate ca încă nu e totul pe ultima 100 de metri la spanioli și la podul peste Mureș e încă mult de lucru) dar la ce n-ar ajuta? Se continua pe DN7 și după ai pe un pic de autostradă?  (Nu văd pe UMB terminând nimic anul viiitor).
Cat despre zona cu tunele.....chiar și dacă acum se lansează licitația 2017 e în mare pericol. Plus ca eu am teoria mea cu privire la.faptul ca licitația se va bloca dacă nu se iau masuri urgente acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tudor

#26414
Urmaresc de ceva vreme forumul si n-am vazut inca o discutie despre oportunitatea adaugarii unei a 3-a benzi  pentru primii kilometri de pa A1 la iesirea din Bucuresti.
As avea cateva intrebari:
1. Mai intai: Are sens asa ceva?
Nu am o calificare corespunzatoare deci intrebarea mea e una sincera   O:-) ...
Daca raspunsul e negativ restul postarii poate fi ingorat.

Mi-e clar ca pentru a nu crea blocaje, 3-a banda de autostrada are rost doar daca exista si a 3-a banda in interiorul Bucurestiului (ca de exemplu dublarea bd Maniu) si un DNCB functional

2. Ca incadrare in timp, este mai prioritara largirea A1 sau realizarea primilor km din inelul A0 (de exemplu portiunea care sa lege A1 de E70 Bucuresti - Alexandria)

3. Ar putea fi utilizate fonduri POIM pentru asta?

4. Ar avea sens o impartire pe sectiuni si sensuri de autostrada a unei astfel e lucrari? (e.g. sensul de iesire din Bucuresti, pana la Bolintin Deal mi se pare cel mai prioritar).