Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 72 Guests are viewing this topic.

AUT_XY

Quote from: marius_ar on December 24, 2015, 07:23:50 PM
^^ This interchange is work in progress on Google Maps https://goo.gl/maps/BrNE7SUM3vP2

Oh cool, so Google Maps will also update this interchange?


So this interchange is the only one between Izvin and Balint ?

stangabriel

Yes, and if you want to turn back at Balint, you have to go a little bit on A6, until Paru road junction.

marius_ar

Acelasi lot inaugurat ieri, dar in sens invers (Izvin-Balint), 4x

http://www.youtube.com/v/1-MnQoZLvdE

cristi5

Quote from: horatiu.cosma on December 24, 2015, 07:06:55 PM
Intrarea provizorie la Cosevita/Holdea, la capatul lotului 3, e destul de usor de implementat. Sunt practic 3-4 sute de metri de drum cu o banda pe sens care sa faca legatura intre DN 68A si capatul lotului. Drumul respectiv nu ar avea o panta mare, se poate vedea si din poza de mai jos.

Suna foarte bine. Am promovat aceasta idee in august. Opinia cvasi-unanima a fost ca asa ceva nu se poate, ca santierul e al antreprenorului si statul nu se poate baga acolo, etc. Ce s-a schimbat de atunci? Guvernul? :)

E foarte important sa nu mai avem segmente nefolosite gen Sanovita-Balint etc.

Am inceput pana si niste demersuri sa facem simulari de trafic ca sa vedem cat ar ajuta Grind-Holdea/Cosevita.... Inca nu am renuntat la idee, mai am cel putin un contact intr-o facultate de transporturi...

teea

@cristi 5

cred ca ar trebui actualizata harta: DN 68A a avut in aceasta toamna lucrari in carosabil, cu tratamente bituminoase, nu ar trebui incadrat la "very bad". La fel si DN6 Tg Jiu-Iscroni, unde stratul de uzura este aproape gata...
Sa gindesti este dificil. De aceea, majoritatea oamenilor doar judeca ! Carl Gustav Jung

marius_ar

Am verificat, la sugestia lui Quest, mesajele afisate pe panourile VMS.
Cel de la intrarea pe Centura Arad (cum vii dinspre Nadlac, inaintea nodului cu A11) anunta deschiderea lotului 2. Celelalte de pe centura (nod Aeroport, nod Zadareni, nod DN69) afisau doar mesajul "circulati prudent". Nu stiu daca se mai si schimbau mesajele...


Danny550394

Nu se va face.
Cred ca putem discuta până la deschiderea completă a A1.
Lotul 3 începe in debleu. Dacă se păstrează cotele din SF ai nevoie de proiect și de exproprieri adiționale. Plus ca trebuie modificat proiectul lotului 3 (sau un proiect nou în concordanță cu cel de pe lotul 3). Poate trebuie și SF separat, plus licitație...La cât durează licitarea tunelurilor de la lotul 2 mă îndoiesc ca vă face cineva ceva.

runner

Nu ar fi rau actualizarea hartii de pe prima pagina a acestui thread cu noul tronson deschis Timisoara - Lugoj.  :)

Quest

^^
Mersi Marius_ar. Deci totusi au pus pe VMS sugestia mea (sau si a mea, poate si a altora). Multumim CNADNR !

GabiHd acum e ok rutarea pe relatia Arad-Deva s-a updatat in GM si face rutare corecta in ambele sensuri, atit pe Desktop cit si pe mobile. A disparut si anomalia aia pe care au observat-o si alti colegi, cu fortarea iesirii la Nod Izvin si revenirea inapoi pe A1. Multumim Gabi !!
Common sense will get you far !

Horațiu 87

#26394
o micuta comparatie, voi ce varianta alegeti ? (atentie la distanta si la durata)  :lol: :lol:






Aiud.dan

#26395
Varianta trei e cea mai rapida, in 4 ore de la mine din oras sint in vama Nadlac,si inainte de deschidere a lotului 2  Timisoara- Lugoj , tot varianta  asta o alegeam chiar daca e mai lung traseul cu 20km , decit pe valea Muresului e mai rapida si eviti centura de nord a Aradului unde stai la bariere de te saturi. si faceam si 6 ore pina la Nadlac.

danutzu_1069

#26396
@Hory
Dar la siguranta deplasarii pe autostrada, de la un capat la altul, nu te gandesti?
O fi mai scurt pe alte cai, dar e mai sigur?
Niste km in plus, facuti in acelasi interval de timp, DAR in siguranta, ce zici?

Si timpul de parcugere va scadea odata cu darea in folosinta a celorlalte segmente din A1

cristith

#26397
^
Calculul nu se face din centrul Aradului, ci de pe intrarea pe centura Aradului dinspre Nadlac.
Avantajul A1 ar fi mult mai evident.

AUT_XY

Very interesting and confusing, why Google Maps says that Option 1 over the DN7 road still the shortest and from the time almost nearly still the best ist.

Hard to believe.

Nevertheless I would/will choose the Option 3.

Because i believe because of many TIR and curves the DN7 road will be the longer one concerning time.
The km can be shorter over the DN7 but for me is time more important in this case. 

icristian

Eu fac comparatia pe google map pe traseul Bucuresti-Budapesta. Acum sunt:
8h:50min 837km pe traseul cu A1.
9h:4min 817km pe DN7.
Timpul in ambele variante este fara trafic. Eu zic ca merita sa mergi pe autostrada, chiar daca sunt 20km in plus, avantajele sunt evidente