Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

Tavi

Sporturi nationale: taiatul frunzei la caini, aruncarea cu privirea, bagatul de seama ... a! si plimbatul hartiilor. Azi inca o mostra: http://www.curier.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=50215&Itemid=373

dorum

hmmm, scuze, nu ma pricep la proiectare, insa un lucru mi-a sarit in ochi citind articolul asta...

transmiterea coordonatelor STEREO 70 în format .xls pentru toate lucrărilor (nodurile rutiere, tu­neluri, poduri, podeţe, viaducte, pa­sa­je etc.) care sînt amplasate în in­te­ri­o­rul/vecinătatea ariilor naturale protejate posibil afectate de implementarea pro­iectului

...pai ce naiba de legatura are .xls cu proiectarea unei drum?

daca grsesc si se face asa, my mistake, soz...

Tavi

Si daca le-or da si p'astea o sa-i intrebe de sapca ...

RaduC

Quote from: dorum on August 19, 2013, 11:35:39 AM
hmmm, scuze, nu ma pricep la proiectare, insa un lucru mi-a sarit in ochi citind articolul asta...



...pai ce naiba de legatura are .xls cu proiectarea unei drum?

daca grsesc si se face asa, my mistake, soz...

Raw-urile topo din teren se importa in excel .xls, dupa care .xls se importa in procesatorul de proiectare, ex AutoCAD sau Civil CAD. Aia de la mediu au nevoie de spreaduri in format .xls cu coordonatele XYZ sau NEH pentru a fi compatibile cu sistemele lor.

dorum


SILVIUFG

Salutare!! Ieri am facut Fagaras-Sibiu-Sebes-Simeria-Hateg si cat am putut am tras si cu coada ochiului si a aparatului de fotografiat. Se stia ca Astaldi au o mini vacanta, probabil azi s-au reapucat de lucru, eu insa parca incep sa am indoieli ca in decembrie va fi gata. Sper sa fiu eu pesimist si sa nu am dreptate. Dar mai e atat de mult de lucru..... Si la Sibiu Vest si la deal si la tunel si la nodul de la Saliste.... Poate ma insel  :) Fiind duminica nu ma asteptam la prea multa activitate, totusi Straco lucra, la Rahau se asfalta, am vazut si excavator ce lucra la un rambleu, si destule camioane in miscare. Si la Strabag era activitate. Nu era mare forfota dar se lucra. Pentru prima data am circulat si pe autostrada Orastie-Deva dar numai pana la Simeria. Mi-a placut, daram foat atent sa nu ma intalnesc cu vreun patruped :D Aaaaaaaa!! Mai sa uit! Pe lotul 3 nu am remarcat mai nimic. De asta si era sa uit...  >:(  Urmeaza cateva poze luate din masina.

SILVIUFG


SILVIUFG

#9802
Lot Straco. Asa cum am spus se lucra.




SILVIUFG


SILVIUFG

Dupa ce am vizionat pozele colegului nostru SB33UFO am ajuns la concluzia ca nu are rost sa mai postez si eu poze cu dealul de la Cristian facute din DN.... :D Dar mai pun 2 poze de aseara de la Sacel. Viaductul va fi iluminat? Daca da cred ca se va vedea frumos din DN.




mishu77

Ca de obicei vara la Sebes este dop. Tocmai stau la coada la intrarea de catre Deva. Pe Deva - Orastie sunt ceva parapeti rupti pe ambele sensuri cred ca a fost ceva destul de serios, iar pe podul de la nod Orastie sa valurit asfaltul, nu tare dar e un pic (pe sensul Deva Orastie). De lucrat Strabag lucreaza.

bb13

#9806
se considera discutie politica daca zic ceva "de bine" de marele faraon sova?? :bash:


Proiectul autostrazii A1 Sibiu - Pitesti (116 km) a fost blocat dupa ce Autoritatea Nationala pentru Protectia Mediului (ANPM) a decis sa respinga solicitarea acordului de mediu de catre Compania Nationala de Autostrazi (CNADNR). Motivul deciziei: In trei ani de la depunerea solicitarii pentru acordul de mediu, CNADNR nu a depus o serie de documente solicitate in mai multe randuri de catre autoritatile de mediu.


http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15407441-harta-interactiva-proiectul-autostrazii-sibiu-pitesti-blocat-tronsonul-nu-primit-acordul-mediu-dupa-cnadnr-nu-depus-documentele-solicitate-prin-mai-multe-adrese-catre-autoritatile-mediu.htm

teocharis

Quote from: bb13 on August 19, 2013, 05:01:25 PM
se considera discutie politica daca zic ceva "de bine" de marele faraon sova?? :bash:



de data asta nu cred ca e vina lui Shova: e vorba probabil de un angajat al CNANDR care nu doreste autostrada Sb-Pitesti ci traseul alternativ pe valea Prahovei unde are o vila, etc

tonică

 :D
hai mai teocharis, ce naibii...suntem copii?.. :D
Pe de alta parte nici cel atat de mult mediatizatul mai sus numit nu cred ca are multe in tangenta cu asta. Oricum el pare sa nu aibe cu mai nimic tangente. Sau cel putin asa ne creeaza noua impresia. Uite aici vesti despre un altul care conduce in topul celor de pe forumurile de infrastructura cu cei mai 'lipsiti de fapte' ca sa nu mai zic altele. Altul care ne dadea impresia ca nu are nici o tangenta cu minsterul pe care-l conducea. Si pe care si-l doreste iara:
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15407084-dna-cere-inceperea-urmarii-penale-impotriva-deputatului-pnl-ovidiu-silaghi-propus-pentru-functia-ministru-transporturilor.htm

dr4qul4

sibiu-pitesti se va face pana in 2020. Asadar inca nu este nici o graba.

mi se pare absolut normal ca, cei care hotarasc sa amane discutiile pentru acest tronson doar dupa ce se semneaza si se incep lucrarile la comarnic-brasov.

daca avem noroc si se semneaza comarnic -brasov pana la sfarsitul anului, atunci ne putem astepta la desemnarea castigatorilor pentru pitesti-sibiu pana la sfarsiitul anului viitor. chiar si daca amana pe 2015, tot au timp sa termine in 5 ani.

traficul de santier va fi infernal pe valea oltului, asadar ca trebuie sa existe o alternativa (cu taxa) pentru cel putin 3-4 ani cat vor dura efectiv lucrarile in zona.

spun castigatori deoarece cred ca vor fi totusi minim 3 loturi: sibiu-cainenii mari-curtea de arges-pitesti  datorita reliefului traversat.

iar cei care afirma ca nu se pot da loturile in folosinta decat dupa finalizare ar trebui sa mearga in zona (ieri, pe centura Rm valcea, de la barajsi pana in dn7 era coada, iar de acolo se mergea in coloana cu 30-50 km/h, asa ca am luat-o pe DN73C care e mai lung doar cu 12 km).

- pitesti- curtea de arges :  se poate folosi  DN73c curtea de arges -ramnicu valcea ca alternativa la dealul negru si ar incuraja si traficul pe transfagarasan
- curtea de arges - cainenii mari  - ar putea functiona ca o centura pentru Dealul Negru, Rm Valcea si pentru asa-zisele statiuni
- sibiu- cainenii mari - nu se poate conecta la nimic, dar oricum va fi terminata la sfarsit.

cred (si sper) ca imediat ce se va semna Comarnic-Brasov, vor aparea tot felul de informatii (pe surse) legate de acest tronson.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist