News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 33 Guests are viewing this topic.

user201

#9630
Conform Capital A început asfaltarea în tunelul de pe Autostrada Sibiu-Orăştie

Și încă un articol, de data asta cu poze ce par a fi majoritar de pe lotul Strabag găsiți pe siteul romanialibera.ro aici


Încă un articol cu multe poze din zona Sebeș pe ziarulunirea.ro aici

alexandru_neagos

Compania de autostrazi ar trebui organizata ca in Franta unde functioneaza ca o companie de sine statatoare cu profituri anuale de peste un miliard de euro. Asta inseamna taxe pe autoistrada care sa acopere intretinerea si acumularea de resurse pentru constructia de noi tronsoane.

Legat de trafic o varianta B-BV e clar necesara cu o taxa la cel putin 20-30 lei de masina (fara nici un PPP).
Pe coridorul IV odata cu terminarea portiunii arad Sibiu ar trebui taxat probabil la fel ca in austria sau ungaria cu o vinieta separata tot la vre-o 20-30 de lei pe saptamana, Pe valea Oltului tinand cont de dificultatea lucrarii se impune de asemenea o taxa speciala care sa fie la fel de mare ca aceea de pe B-BV astfel ca traversarile sa nu intre in concurenta din cauza pretului de autostrada.
Ce nu e acceptabil (din punct de vedere economic) e sa scoti o taxa din cauza aglomeratiei cum se intampla la Fetesti, (da bine la imagine dar te baga in faliment ca companie)

De ce mai e nevoie: e de o strategie clara incepi de la vest  cu in tronson si te duci treptat spre est astfel incat sa ai o structura unitara. Ceea ce se intampla in Romania e ca fiecare schimbare de regim se schimba prioritatile pentru ca fiecare trage spre cocioaba lui ne interesandul prioritatile nationale. Acuma ca au venit rosii la putere vor autosrada la alexandria si prin moldova ne avand nici un interes in a termina ceea ce sa inceput, vin iara portocalii (sau ce culor or mai avea in cativa ani) la putere o sa continue cu autostrazile la Cluj astfel incat per total dureaza totul prea mult si se face prea prost fara cap si in batjocura.

Uitativa si la unele centuri: exemplu Timisoara este o centura intre soseaua la lugoj si soseaua spre arad dar nu are nici o legatura cu autosrada, la fel la Turda este doar o iesire de autostrada si acolo este nevioe de alta iesire la vest astfel incat sa nu te plimbi pe toate stradutele prin turda, astea sunt doar doua exemple de lucruri gandite cu fundul si nu cu capul.

savagedanyro

#9632
TIMISOARA 2021 !

ghrt

Quote from: frunzaverde on August 09, 2013, 01:47:36 AM
E in lucru (si va fi finalizat in  un master-plan in transporturi, care la cererea Comisiei Europene, va fi binding pentru Romania in 2014-2020. [...]

De asta si incearca sa impinga PPP-urile si concesiunile astea cat mai rapid - dupa adoptarea master-planului vor fi dificultati mai mari (mai ales ca probabil master-planul de transport va fi lege organica, trecuta prin parlament, tot la cererea CE).

Veşti bune, dar prin master plan se va stabili inclusiv ordinea în care se vor construi segmentele? Deoarece ar fi logic ca să figureze ambele autostrăzi, şi A1 şi A3, ambele fiind necesare.

Caracterul de lege organică nu ştiu cât va ajuta stabilitatea proiectului, majoritatea din Parlament este foarte mare.
Cont (aproape) inactiv.

ciprebbe

Quote from: savagedanyro on August 09, 2013, 11:04:23 AM
http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Timisoara/Stiri/Autostrada+Pecica+-+Nadlac+preluata+de+Astaldi+Compania


Avem constructor pe Nadlac-Pecica !!! fabuleaza astia sau e adevarat ???

Sa fie la pachet cu receptia de azi de pe Tm-Ar?
Deocamdata nu am gasit nici o sursa (Alta decat asta de la Digi) dar in urmatoarele ore aflam daca e adevarat sau zvon.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

dorum

Chiar s-a desemnat constructorul pe Nadlac - Pecica???
Deci Astaldi - Max Bogl???
Ne putem astepta la contestatii din partea BITUMI & VIACARPATICA& DRUMEX si din partea CCCF TIMISOARA & SCT, dar astia cred ca sunt descalificati din oficiu (CCCF daca ar castiga, n-ar fi gata nici in 10 ani tronsonul asta)...

248mil RON...oare se incadreaza?

ciprebbe

#9636
Sapand pe Seap dupa lot 1 Nadlac-Pecica am gasit asta:

Servicii de paza patrimoniu prin patrulare pe Autostrada Nadlac - Arad si drum de legatura Lot 2 km 22+218-38+882

QuoteContract nr: 550/139    Denumirea: Serv.de paza patrim.prin patrulare pe Autostr.Nadlac-Arad si drum de legat.Lot 2 km 22+218-38+882
V.1)     DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI    26.07.2013
V.2)     NUMARUL DE OFERTE PRIMITE    3
     NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE    1
V.3)     NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL
R.A.O. SECURITY S.R.L.
Adresa postala:  STR. COOPERATORILOR, NR. 26A , Localitatea:  Chisoda , Cod postal:  307221 , Romania , Tel.  0256224645 , Email:  ramona_sr22@yahoo.com , Fax:  0256224645
V.4)     INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI
ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 1342508.16     Moneda: RON    Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 1325506.56     Moneda: RON    Fara TVA
V.5)     CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT
Nu
Tip contract: Servicii
Tip procedura: Negociere

Alta de ieri:
Servicii de paza patrimoniu prin patrulare pe Autostrada A1 Varianta de ocolire Deva - Orastie la standard de autostrada km 334+510 - 369+110
Quote
Contract nr: 550/126    Denumirea: Serv paza, partulare A1 var ocolire Deva Orastie km 334+510-369+110
V.1)     DATA ATRIBUIRII CONTRACTULUI    05.07.2013
V.2)     NUMARUL DE OFERTE PRIMITE    2
     NUMARUL DE OFERTE ADMISIBILE    1
V.3)     NUMELE SI ADRESA OPERATORULUI ECONOMIC CARUIA I-A FOST ATRIBUIT CONTRACTUL
S.C. W.B.C. BOX GUARD S.R.L.
Adresa postala:  str. Calea Bogdanestilor nr. 32, sc A, ap. 41 , Localitatea:  Timisoara , Cod postal:  300402 , Romania , Tel.  0723253941
V.4)     INFORMATII PRIVIND VALOAREA CONTRACTULUI
ESTIMAREA INITIALA A VALORII CONTRACTULUI
Valoarea: 372268.00     Moneda: RON    Fara TVA
VALOAREA TOTALA FINALA A CONTRACTULUI
Valoarea: 337647.36     Moneda: RON    Fara TVA
V.5)     CONTRACTUL AR PUTEA FI SUBCONTRACTAT
Nu
Tip contract: Servicii
Tip procedura: Negociere
Ce bine e sa ai firma se securitate..... ce zice CNADNR ul ca si suma, aia iasa.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Nebhotep

finalizat receptionat dar totusi nefinalizat, sau?

CNADNR: Executia autostrazii Arad-Timisoara, un model de bune practici in constructia de autostrazi din Romania
QuoteDupă aproape cinci ani de lucrări, în loc de doi cât prevedea contractul iniţial, timp în care constructorul a fost ameninţat de mai multe ori de diferiţi miniştri ai Transporturilor cu rezilierea contractului, autostrada Arad-Timişoara a fost, în sfârşit, recepţionată. La ceremonie a participat doar un director din cadrul CNADNR, Emil Rusoiu, care a afirmat că execuţia acestei autostrăzi este ,,cu certitudine" o dovadă de bune practici în construcţia de autostrăzi din România şi că antreprenorul nu va fi penalizat pentru întârzierile faţă de termenele stabilite prin contract.


Tavi

#9638
Astaldi si MaxBoegl au facut o treaba buna pe Cernavoda - Constanta. Doamne ajuta!
Dra nu cred ca scapam de contestatii  >:(

tonică

sa mai asteptam si alte surse si-apoi vedem daca-i de bine ori ba...Oricum, e subiectiva abordarea povestii de catre digi, e adevarat ca poti privi la ce a facut astaldi pe timisoara-arad impreuna cu fcc dar poti privi si ce au facut pe a2 ori ce fac acum pe sibiu-saliste..Cu dus si-ntors.
Oricine ar fi este cred eu clar ca aproape vor trebui sa refaca pecica-nadlac, cel lucrat de romstrade pe cand pe arad pecica il pot găta cu siguranta intr-o luna.

Tavi

#9640
^^^ Articolul Digi e prin de greseli ... aproape copilaresti ... If U know what I mean
Pai cum naiba sa ai habar despre ce vorbesti cand spui ca se asteapta doua saptamani pentru contestatii la Timisoara (!!) - Arad. Sau este sezonul palincii pe acolo?!

LE:
"Reporter: Gerhard Ernst
Editor web: Călin Țenche"
Domnilor, treziti-va sau vreti sa va puna cineva stampila de "exemplu de neputinta editoriala"? :lol:

Redox

In presa locala au aparut declararii referitoare la nodul de autostrada din dreptul localitatii Cugir. Se pare ca pana la urma se va realiza acest nod atat de dorit, mai ales de investitorii din oras.

http://www.ziarulunirea.ro/orasul-cugir-va-avea-intrare-la-autostrada-orastie-sibiu-se-lucreaza-la-modificarea-proiectului-208290.html

anacronox

fantezii. sa intepe el autostrada "Proiectul prevede realizarea unei urcări și a aunei coborâri de maxim 150 de metri fiecare, care vor înțepa șoseaua cu 4 benzi."  8) inainte se spunea ca strabag va face nodul din banii lor ca un cadou comunitatii. astia nu mai stiu ce sa mai inventeze

doryan93


doryan93