Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

iuliu05

Quote from: dorum on July 23, 2013, 09:43:10 AM
Iata ce se poate face in 3 luni (14apr - 19iul)  cand ai bani, vrei sa faci si stii sa faci... :) :)



S-au miscat extaordinar italienii astia anul asta(sarpele de basculante din ultima filmare explica totul :lol:) pacat ca au inceput foarte foarte greu.
Mai mare pacat ca nu au mai prins un lot in zona la ce avant au.....

Tavi

Moltumim pentru comparatie. La mai cat mai multe astfel de ocazii! :cheers:

Kuniva

Au inceput mai greu pentru ca au vrut sa foloseasca pamantul excavat de la link la umplutura de la autostrada. Iar predarea amplasamentului la link s-a facut mai tarziu.
La unele pasaje peste autostrada exproprierile suplimentare s-au finalizat abia la inceputul primaverii asteia.

reed

dupa parerea mea italienii stiu sa faca autostrazi!La ce tunele si viaducte am vazut ca fac in ITALIA(pe a14 refac toate supratraversarile si tunelurile in vederea largirii autostrazii la 3 benzi)nu pot sa cred in neprofesionalism sau lipsa de cunostinta aici in Romania

Ionut

Poate ii spune cineva Dlui Cireasa data viitoare sa fie atent la ce punem noi pe-aici.

9 iulie, rezilierea contractului Alpine data de mine prin sursa secreta.
22 iulie, RL: Contractul cu Alpine pentru autostrada Nădlac-Arad, reziliat în secret

Erau necesare doua saptamani pentru ca media "mainstream" sa ceara explicatii? Intreb si eu...

bogdymol

^ Si ne mai miram ca presa ia de pe forumuri informatii sau poze...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

reed

 :lol: ce presa oameni buni?presa hidraulica?

phb2

#9277
Quote from: tigrel58 on July 22, 2013, 05:07:52 PM
Exact, se reia doar de la faza de reevaluare, tinandu-se cont de cele impuse de CNSC prin motivatie.
Trist daca va castiga Selina, avand in vedere referintele.

Conclusion : dossiers juridiques complexes + voies de recours Selina / CNADNR non épuisées = situation bloquée

phb2

#9278
Quote from: dorum on July 23, 2013, 09:43:10 AM
cand ai bani, vrei sa faci si stii sa faci... :) :)

Vous avez raison, tout est dit.


Tavi

Observ ca intregul A1 are cateva frane nejustificate si nu inteleg care-i substratul.
1. Arad - granita
2. Izvin - Sanovita
3. Sebes Sibiu L3
4. sa vedem ce "incurcaturi neprogramate" mai apar pe L2,3,4 Deva Lugoj, intuim pe L4 deja probleme de buget si alunecari pe L2 si L3
5 de la Sibiu Pitesti mi-am luat gandul de mult
....
Sa se doreasca asa de tare demararea unei noi axe Lugoj - Craiova - Alexandria - Bucale?

doryan93


doryan93

#9282
Tuca Zbarcea & Asociatii a obtinut respingerea contestatiilor promovate de catre Spedition UMB si Strabag impotriva rezultatului procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica, avand ca obiect ,,Proiectare si executie autostrada Lugoj – Deva, Lot 2" organizate de catre Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale (CNADNR), cu o valoare de aproximativ 240 milioane de euro, care fusese castigat de JV Salini – Secol SpA.


http://www.finantistii.ro/transporturi-infrastructura/cine-va-construi-tronsonul-de-autostrada-lugoj-devacontestatiile-depuse-de-spedition-umb-si-strabag-au-fost-respinse-79816º
Alt articol mai complet:
http://www.dailybusiness.ro/stiri-companii/autostrada-lugoj-deva-miza-de-240-mil-euro-umbrarescu-si-strabag-pierd-iar-in-fata-italienilor-92015/
http://www.bursa.ro/contestatiile-spedition-umb-si-strabag-privind-atribuirea-tronsonului-de-autostrada-lugoj-deva-respinse-de-cnsc-211904&s=companii_afaceri&articol=211904.html

dorum

reclama ieftina... :( :(
...si incoerenta in articol...:(

Ionut

Ori pe mine nu ma duce mintea, ori sunt 1000 de pareri. Spuneti-mi si mie CLAR ce se intampla pe Lugoj-Deva lot 2. Se reia, se atribuie catre Salini, mai sunt cai de atac sau ce?! Deci clar, nu cu o mie de explicatii. Ca sa trec in semnatura.