Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 55 Guests are viewing this topic.

alecu26

#9120
Quote from: Archi on July 16, 2013, 02:20:38 PM
Quote
In cazul in care Curtea de Apel va da din nou dreptate UMB-ului, asocierea romaneasca ar putea fi desemnata constructorul pentru toate cele trei loturi de autostrada dintre Lugoj si Deva. Practic, UMB ar castiga contractele scoase la licitatie cu o oferta totala de peste 1,3 miliarde de lei, fata de cele peste 3 miliarde de lei valoarea estimata initial pentru cele trei tronsoane in total.

Ar fi super daca ar lua UMB toate cele trei loturi. Eu cred ca pe asta se baza si oferta super mica a UMB-ului, caci probabil vor folosi o singura organizare de santier si maxim 2 statii de asfalt, economisind astfel destui bani cat sa iasa si pe profit. Personal am mult mai multa incredere in UMB decat in Salini respectiv Teloxim. Sper doar sa nu intampine probleme gen "Imbecilio".

ah....si acum mi-am dat seama. Nu poate face asa optimizari.

Cerintele tehnice de la licitatie cerereau dovedeirea unei capacitati tehnice si disponibilitatea de a mobiliza resurse atat oameni cat si echipamente cat si linii de finantare complet independente. Nu mai stiu cat s-a cerut...probabil minim o statie de 400 tone pe ora sau 2 statii mai mici. Plus statii de betoane, plus utilaje de forat...etc.

Deci...minim 3 stati, minim 3 oraganizari de santier fiecare functionala full...minim 3 echipe de conducere a santierelor etc, etc.

Nu erau conditii, cum s-a mai facut in caz ca se castiga 2 din 3, sau 3 din 3....sa se faca mai putin. OK...ca ceva optimizari si reduceri se pot face....da, dar dpdv CNADNR aceste trei santiere trebuie tratate independent.

Si inca o mare potentiala problema poate fi lipsa sau intarizierea platilor....o singura blocare de POST ca acum si UMB in doar cateva luni poate acumula datorii catastrofale. Iar linii de credit de 100-200 milioane de euro...cam greu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

phb2

#9121
Sur 4 mois 2013 ( mars à juin 2013 )
Tirena Scavi : 26 %, soit 6.50 % / mois      avancement travaux : 77 % <> état des paiements ?
Strabag        : 20 %, soit 5.00 % / mois                                      66 %                                   ?
Straco          :   8 %, soit 2.00 % / mois                                      61 %                                   ?
Impreglio     :  15 %, soit 3.75 % / mois                                      73 %                                   ?
Astaldi         :  18 %, soit 4.50 % / mois                                      71 %                                   ?
Ceci, en admettant que, pour cause d'hiver, janvier 2013 = février 2013 = +/- 0%.

Les % réalisés en 2013 sont faibles ( sauf Tirena Scavi ).
Peut être, l'état des paiements, inconnu, en est - t - il la cause. Pas de paiement => pas de travail.
Si ces % mensuels se maintiennent à ces niveaux, alors, les délais annoncés ne pourront pas être respectés.

ciprebbe

#9122
Quote from: alecu26 on July 17, 2013, 03:39:58 PM
nu ai inteles. Strabag contesta si pe teloxim si pe salini si pe umb.

La fel si UMB.

Oricum...aici (si vom afla in curand) sunt foarte foarte mici sanse sa se schimbe castigatorul. Situatia e diferita de lotul 4.

Acu m-am prins alecule de ce apare si intimat si petent.
Ai dreptate, in cauza CNSC a dat o singura sentinta in cazul celor 2 loturi (comuna si pt lot 2 si pt lot 3), in care a respins contestatia UMB si Strabag,si nu o sentinta pt fiecare lot in parte.(eu unul asa am crezut cand am vazut 2 dosare la CAB deschise in acelasi timp ca s-a facut diferentiere pe loturi)
La o privire mai atenta la nr dosarelor de la CAB s-a atacat in ambele cazuri (atat UMB cat si Strabag) aceeasi decizie a CNSC(adica asta de aici)
Nu inteleg de ce se ataca intre ei perdantii in aceste dosare. Oare preventiv ? in cazul admiterii plangerii.
Chiar va fi interesanta decizia judecatorilor in aceste 2 dosare daca accepta plangerile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

99% nu se va schimba nimic.

S-a spus de la inceput ca in cazurile in care CNSC zice ca CNADNR...nu prea mai sunt sanse la CAB.

PS: intrebare....in aceste cazuri CNSC este considerata prima instanta? Altfel nu-mi explic de ce deciziile CAB sunt definitive.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tigrel58

^^
Pe scurt, CNSC este prima instanta si decide din pdv ADMINISTRATIV-jurisdictional. Curtea de apel este instanta de recurs si deciyiile sale sunt definitive si irevocabile. Baza legala, art 255 - 287 din OUG 34/2006, legislatia autohtona de transpunere a cadrului UE privind achizitiile publice (Directivele 17 si 18).

tigrel58

Firesc, s-au conexat cele doua dosare. Amanare 2 zile, pentru 19.07.
Cum zice si alecu26, solutia e foarte previzibila.

Ionut

Mai baieti, eu n-am inteles nimic din ce vorbiti voi acolo. Imi faceti unul din voi un rezumat clar pe romaneste? Merci fain!

alecu26

pai UMB ataca pe toata lumea si Strabag pe toata lumea...dar au fost plangeri separate. S-a facut un singur dosar dar judecatorul va pronunta decizia pe 19.

Are toate datele pt a lua o decizie...doar ca pt pronuntarea mai are nevoie 2 zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tigrel58

Rezumat licitatie lot 2 si 3 Lugoj - Deva:
- initiere 3 aprilie 2012, anunt de participare SEAP 134422
- deschidere oferte 20 august 2012, evaluare oferte de Guiness Book pana la 15 mai 2013
- castigatori contestati, decizia CNSC 2091 din 17 iunie 2013 (pentru ambele loturi), repet link:
http://www.cnsc.ro/images/stories/decizii2013/decizie_2091.pdf
- 2 atacuri la Curtea de Apel Bucuresti (pentru fiecare lot), repet linkuri:
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305915&id_inst=2
http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000305920&id_inst=2
- CAB a conexat astazi cele 2 dosare, decide poimaine.
Esentialmente, ce s-a cerut si s-a respins de CNSC:
- lot 2: "anularea deciziei autorităţii contractante privind declararea ca admisibilă şi câştigătoare a ofertei depuse de
asocierea SALINI Spa – SECOL Spa, decizie comunicată prin adresa nr. 92/32334 din 16.05.2013"
- lot 3: "anularea deciziei autorităţii contractante privind declararea ca admisibilă şi câştigătoare a ofertei depuse de
asocierea SC TELOXIM CON SRL - COMSA SA - ALDESA CONSTRUCCIONES SA - ARCADIS EUROMETUDES SA, decizie
comunicată prin adresa nr. 92/32334 din 16.05.2013"
Pronostic alecu26, la care subscriu: CAB va mentine irevocabil decizia CNSC, castigatorii vor fi cei de mai sus.


Ionut


tigrel58

Pai cam da, si nu e o afacere prea reusita, pretul ofertat e extrem de constrangator.
In "twiligt zone" numita Tm-Lugoj lot 2 e scos din competitie.
In schimb, apar 4 roti de cascaval pe Sebes - Turda zilele astea, cel putin asa se zvoneste.

alecu26

#9131
daca va ramane. cine stie care e schema mai mare a lucrurilor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

reed


georgec

Pe lotul 2 Nadlac-Arad, care e situatia contractului, e inca valabil? Se lucreaza? ce ce va intampla in 22 august 2013 cand ar trebui finalizat tronsonul?

alecu26

full stop acolo. Nici paznici cred ca nu mai sunt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).