Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

mishu77

#7890
^^ Ionut, nu e chiar asa mic in Sura Mica este un parc industrial cu vreo 10 sau chiar 15 firme, mai sunt si ceva firme in afara parcului industrial plus ca pe timpul verii la Ocna Sibiului sunt lacuri cu apa sarata care atrag multi turisti din judetul Sibiu si judetele limitrofe. In plus de asta nodul asta e cel mai important din punct de vedere economic pentru Sibiu pentru ca deserveste zona industriala Sibiu Vest (firme precum Continental, Marquart, Bramac, SNR Rulmenti, Takata, Siemens, Sirfit, Boromir, Esarom, Ambient etc etc ...) precum si aeroportul international Sibiu.

mariansb

#7891
Ce bine ar fi fost daca s ar fi deschis autostrada sambata.Va scriu din Orastie unde stau in coloana  de 30 de min.
E un accident cu victime, a trecut si masina de la medicina legala.
Programasem sa fac poze cu pasajul Geoagiu...
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

rocklee

mariansb nu descuraja ..intra si fa pozele :D

mariansb

#7893
Am intrat si am facut! E deschis .
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

get

 :o  .. deschis, adică .. deschis ?  :o  Nodul Orăștie ? :o

Archi

din moment ce lui mariansb ia durat 30 de minute sa treaca de Orastie, banuiesc ca nu e deschis nodul de la Orastie

rocklee

serios :|...au deschis nodul orastie  :o ???

mishu77

Quote from: mariansb on May 27, 2013, 08:50:07 PM
Ce daca s ar fi deschis autostrada sambata.Va scriu din Orastie unde stau in coloana  de 30 de min.
e un accident cu victime, a trecut si masina de la medicina legala.
Programasem sa fac poze cu pasal Geoagiu...

Omul scrie clar la ce vroia sa faca poze, apoi zice ca sa deschis si voi vorbiti de nodul Orastie

rocklee

no ...am pus si noi o intrebare ca no fi bai >:(...la flamind...numi paine ii gind O:-)

penad2007


dr4qul4


ma uit la autostrazile din Ungaria si mi se par al naibii de drepte. cel putin de la szeged la budapesta puteau sa mai lege cel putin 1 oras destul de mare cu un ocol foarte mic (cegled si chiar si szolnok), dar au ales rute directe intre viena - budapesta- serbia si intre croatia/bosnia-budapesta-slovacia/ucraina, iar la cateva orase care nu erau pe traseu doar au facut capete de autostrada.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mariansb

Dupa ce am fost blocat in Orastie vreo 30 de minute ,  din cauza unui accident, pe la ora 21 am reusit sa ajung la nodul Geoagiu.
Am intrat sa vad daca s-a deschis pasajul peste autostrada si da, se circula pe el.
Se lucra si la acea ora la pasaj , la fel si la nod, unde la acea intersectie in T se circula alternativ pe DN7, pe banda spre Sebes muncindu-se.
VOi pune si poze.
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

iuliu05

Quote from: dr4qul4 on May 27, 2013, 10:11:42 PM

ma uit la autostrazile din Ungaria si mi se par al naibii de drepte. cel putin de la szeged la budapesta puteau sa mai lege cel putin 1 oras destul de mare cu un ocol foarte mic (cegled si chiar si szolnok), dar au ales rute directe intre viena - budapesta- serbia si intre croatia/bosnia-budapesta-slovacia/ucraina, iar la cateva orase care nu erau pe traseu doar au facut capete de autostrada.

Ungaria e o mare campie, e usor sa tragi linii drepte. Mai greu si mult mai scump sa faci asta prin valea ingusta a Muresului si prin zig-zagurile Muresului.
Cel putin 30 de km foarte dificili, cateva poduri peste Mures, zona inundabila( terasamente foarte inalte), conflicte cu CF si DN-ul.

Traseul pe Lugoj e mult mai usor chiar daca e cu cativa km mai lung. Singura portiune foarte dificila e intre Margina si Ohaba aprox 15 km. Restul e un fals plat.

A tot fost discutat subiectul. Orice se poate convinge aruncand o privire pe harta ca decizia e foarte logica.

radutm

#7903
Quote from: dr4qul4 on May 27, 2013, 10:11:42 PM

ma uit la autostrazile din Ungaria si mi se par al naibii de drepte. cel putin de la szeged la budapesta puteau sa mai lege cel putin 1 oras destul de mare cu un ocol foarte mic (cegled si chiar si szolnok), dar au ales rute directe intre viena - budapesta- serbia si intre croatia/bosnia-budapesta-slovacia/ucraina, iar la cateva orase care nu erau pe traseu doar au facut capete de autostrada.
chestia e discutata si rasdiscutata, din punctul meu de vedere e moarta si ingropata. daca tot nu esti lamurit de ce nu e dreapta A1, atunci ia-o si ca pe o chestiune de democratie.  nu traim in dictatura ca lucrurile sa fie trasate de sus. ca sa ajunga la bucuresti, autostrada asta trece printr-un teritoriu locuit de oameni care sunt cetateni, platesct taxe, au obligatii dar si drepturi. deci nu poti sa ii tratezi ca pe o masa neglijabila care asista pasibil. faptul ca ocoleste prin timisoara e si un semn ca traim totusi intr-o tara democratica care face parte dintr-un spatiu cu valori democratice, undein centrul deciziilor majore stau cetatenii si nevoile lor, nu chestii abstracte diktate de sus
cont inchis

mariansb

#7904
pozele de la pasajul drumului judetean spre Geoagiu peste A1









































"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell