News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 38 Guests are viewing this topic.

teocharis

pertinenta intrebare: de ce s-a renuntat la proiectul DIWI ptr nodul Sibiu-Vest care mahar local nu a dorit sa isi exproprieze terenul?

orioane

Quote from: teocharis on May 27, 2013, 02:18:53 PM
pertinenta intrebare: de ce s-a renuntat la proiectul DIWI ptr nodul Sibiu-Vest care mahar local nu a dorit sa isi exproprieze terenul?

Nu stiu care mahar, avand in vedere faptul ca bucata neutilizata nu este altceva decat o râpa (bucata aia din stanga autostrazii unde scrie A=16.949ha). Probabil altcineva a vrut sa faca o afacere buna si sa vanda niste teren in plus statului - coltul urmator, unde este bucla aia luuuuuuuuuuuuunga de intrat pe sensul spre Sebes-Orastie, bucla careia, intre noi fie vorba, nu ii prea inteleg dimensiunea.

sublimu


Parerea mea e ca au reproiectat nodul astfel incat sa-l faca sub trafic.

sebba

si ziceati ca sunt eu carcotas cand spuneam ca nu-mi plac nodurile din RO, ca sunt ciudate
asta insa imi pare a fi elementul de referinta in baza caruia se determina idiotenia celor ce l-au conceput
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Voua va plac toate conflictele astea de trafic, facute inutil?

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mishu77

Quote from: orioane on May 27, 2013, 02:31:10 PM
(bucata aia din stanga autostrazii unde scrie A=16.949ha)

Mare parte din bucata aia e o fosta ferma pomicola (pepiniera) care cred ca e a statului ....

Ionut

Daca nu o sa puna semne de circulatie cum trebuie in nodul ala va fi jale... nici nu vreau sa ma gandesc.

Raul81

#7867
Este foarte ciudat acest nod, care arata mai degraba a labirint !

Nu sunt inginer constructor si nici nu am mers pe autostrazi pe afara, dar felul in care au gandit breteaua pentru sensul de mers Sibiu - Orastie, este cel putin bizar.
Normal mi se pare sa gasesti prima data iesirea de pe autostrada si abia apoi urcarea pe autostrada.
Presupun ca au facut bucla aceea imensa, pentru ca masinile care urca pe autostrada sa se poata incadra, in timp util si in siguranta, pe una din cele 2 benzi ale autostrazii, pentru ca imediat apare banda pentru cei care doresc sa iasa de pe autostrada.

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

ovidiubu


teocharis

din articolul hotnews pericolul asupra ursului carpatin pare real, cred ca s-a omis acest aspect atunci cand a fost ales actualul traseu in dauna celui "natural" prin valea muresului lipova-arad...

Ionut

Se pot proiecta overpassuri pentru animale, nicio problema. E la fel peste tot in lumea civilizata, Alpii sunt plini de autostrazi. Daca tot vorbesc cei de la WWF, poate fac niste adrese speciale pentru CNADNR si constructori. Daca vorbesc doar in presa n-au rezolvat nimic. Mare branza sa faci niste overpassuri pentru animale... trebuie sa se doreasca asa ceva. Plus ca pe acel traseu vor fi viaducte imense, animalele vor putea trece lejer pe sub poduri.

teocharis

din moment ce WWF striga prin presa e evident ca nu "se doreste"...

Raducu Popa

Posibil...or fi viaducte, dar daca ele nu sunt pe traseul urmat de animale din instinct de mii de ani, degeaba...acele overpasuri trebuiesc facute la locurile potrivite....

radutm

#7874
Quote from: Ionut on May 27, 2013, 03:33:38 PM
Se pot proiecta overpassuri pentru animale, nicio problema. E la fel peste tot in lumea civilizata, Alpii sunt plini de autostrazi. Daca tot vorbesc cei de la WWF, poate fac niste adrese speciale pentru CNADNR si constructori. Daca vorbesc doar in presa n-au rezolvat nimic. Mare branza sa faci niste overpassuri pentru animale... trebuie sa se doreasca asa ceva. Plus ca pe acel traseu vor fi viaducte imense, animalele vor putea trece lejer pe sub poduri.
Ionut, nu cred ca WWF sau un ONG trebuie sa rezolve in prima persoana problemele Romaniei...cred ca au facut suficient prin aducerea subiectului in atentia opiniei publice. E nedrept sa spunem ca tot ei ar trebui sa rezolve problema, nu doar sa vorbeasca in presa. Tot la fel de bine ne-ar pute judeca si altii pe noi de pe forum ca doar facem bla-bla si ajungem prin presa, dar nu facem nimic pentru ca statul sa construiasca mult mai multe autostrazi. Ori noi am constatat foarte bine ce impact are presiunea informatiei si a oamenilor care constientizeaza o problema. WWF a facut bine, pentru ca daca nu o faceau ei, statul fix de overpassuri se preocupa. Opinia publica 99% habar nu are ce sunt alea si de ce naiba ar trebui sa ne pese daca ursii au pe unde sa treaca sau nu. Pai e important, dar daca nici opinia publica nu intelege si nu constientizeaza ca e important, nici statul nu are vreun interes sa actioneze.
Quote from: teocharis on May 27, 2013, 03:15:21 PM
din articolul hotnews pericolul asupra ursului carpatin pare real, cred ca s-a omis acest aspect atunci cand a fost ales actualul traseu in dauna celui "natural" prin valea muresului lipova-arad...
Nu cred ca daca se facea autostrada prin valea muresului, se elimina problema. De altfel, valea muresului este si in prezent un obstacol important. Trece prin ea un drum national f. traficat, o cale ferata dubla si aproape toata valea e defrisata si exploatata agricol. Nu mi-e clar cat de eficient este acum transferul ursilor prin valea Muresului.
cont inchis