Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 24 Guests are viewing this topic.

bogdymol

#780
Si un mic rezumat:

A1 Arad-Nadlac: Alpine pare ca lucreaza bine pe lotul lor, dar inca mai e mult de munca. Am observat ca au un masaj unde au montat deja cateva grinzi (minutul 7). La Romstrade e jale. Am gasit portiuni in care nici macar nu a fost decopertat stratul vegetal...

A1 Deva-Orastie: Arata foarte bine. Deja vad ca s-a pus pe o bucata balastul stabilizat, iar pe alte portiuni deja se contureaza rambleul destul de inalt. S-au apucat inclusiv de santuri pe margine si de sistemul de colectare a apei de pe mijloc. Debleul de la 6:22 e imens! Autostrada trece foarte aproape de Mures la 7:47. Sper sa nu fie probleme la inundatii. Infrastructura viaductului de la nodul Simeria e gata, iar la podul peste Mures situatia pare un pic bizara: intr-o parte deja au montat grinzile, pe cand in cealalta inca se foreaza coloanele.

A1 Dumbrava-Lugoj: stau doar putin mai bine decat Romstrade. Mai e foarte mult de lucru. De ce nu se apuca odata de lucru la 12:15 la pod? Au de forat niste coloane acolo, ca banuiesc ca nu o sa faca fundatie directa.

A1 Timisoara-Lugoj: stau bine la poduri/viaducte, doar ca mai au de lucru la terasamente. Deja a aparut si primele bucati cu balastul stabilizat pus.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

radutm

Sa vedem ce s-a mai lucrat pe timp de iarna pe autostrada A1, tronsonul Timisoara - Lugoj, lot I.
Imagini surprinse din directia Lugoj - Timisoara
29 noiembrie 2011 / 27 martie 2012





































cont inchis

radutm

Evolutia lucrarilor pe tronsonul A1 Arad - Pecica (cca.10km):

21 decembrie 2011 / 27 martie 2012




































cont inchis

Ionut

Multumesc baieti pentru stiri! Multumesc radutm pentru comparatii! :cheers:

Ma bucur sa vad primul strat de asfalt (asfalt stabilizat? asa se numeste?) pe cateva portiuni din Timisoara bypass!!! Si Alpine (Arad-Pecica) mi se pare ca au iesit foarte bine din iarna.

radutm

Cred ca e o confirmare ca ambele segmente vor fi date in folosinta anul acesta. Plus ca, uitandu-ma si pe imaginile mai vechi cu Arad - Timisoara, dar si pe Deva - Orastie, ambele se vad ca fiind mult mai usoare. :)
cont inchis

Ionut

Oh clar sunt mai usoare pentru ca sunt in campie veritabila, mai ales Pecica-Arad. Deva-Orastie deja e relief de deal, plus acolo au fost probleme cu dacii care nu stiau ca noi dupa sute de ani vom vrea sa facem autostrada prin curtile lor. :)

Vazand progresul, si eu cred ca Pecica-Arad si Timisoara bypass pot fi date in folosinta anul asta. Sper sa lucreze in acelasi ritm si sa nu fie probleme cu platite, asa cum spunea reprezentantul Alpine acum cateva zile la vizita ministrului.

@radutm: ne faci update la progres si pentru celelalte segmente? :D

radutm

Ce tine de zona de vest da, dar mai tarziu. Mai pot face pe Pecica - Nadlac si pe Dumbrava - Lugoj. Ce trece dincolo, e in curtea hunedorenilor de pe sky. Tot ei s-au ocupat data trecuta si cunosc mai bine.
cont inchis

bogdymol

Quote from: Ionut on March 30, 2012, 05:20:51 AM
Ma bucur sa vad primul strat de asfalt (asfalt stabilizat? asa se numeste?]/b])

Este balast stabilizat, adica nisip+pietris amestecate cu un liant (ciment sau var) pentru imbunatatirea capacitatii portante. De obicei se foloseste intre stratul de fundatie din pamant/balast/pietris si straturile de asfalt, astfel ca intreaga structura va fi una de tip semirigid. Un alt plus al acestui strat este ca permite o foarte buna circulatie a vehiculelor pe santier pe durata executarii lucrarilor (din masina se simte aproape ca un drum asfaltat, ceea ce e o mare diferenta fata de drumurile de santier de pamanat de pana acum). Noi il vedem de sus negru si nu gri (culoarea lui) pentru ca peste se protejeaza cu o pelicula de bitum.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

budrom

#788
Deva-Orastie, filmul de acum, in comparatie cu cel din 09nov11:
Acolo chiar se LUCREAZA!

La fel si la Tm-Lugoj, daca pastram comparatiile intre filmele MT. UMB is the best!

Numai lotul Romstrade de pe Nadlac-Arad este mult in urma... aici se cumpara avioane comerciale, mai mult...
in rest,
Go Alpine, go! Excelent!


@bogdymol
@radutm
:cheers:

udar


radutm  :cheers:  pentru comparatie

se pare ca majoritatea au iesit bine din iarna , pe cei de la Romstrade ii stiu ca sunt greu de urnit in pornirea si realizarea unei lucrari  :p, dar ei cred ca au mizat pe hai sa treaca iarna si venim si noi pe aceasta lucrare..............
ma surprinde lotul 1 de pe Lugoj-Deva care nu prea au realizat mare lucru, iar pentru restul sa o tina tot asa in forta........
:cheers:

radutm

stati sa vedeti Lugoj - Deva ce spectaculos arata....numai ca e o iluzie optica, de fapt evolutia a fost f.lenta. termin comparatia mai tarziu
cont inchis

udar

#791
cine poate sa ne spuna  din filmul de pe arad-nadlac cum sunt impartiti pe lucrari firmele care executa  aceste 2 tronsoane............ :dunno:
stiu ca primul de la Arad bypass este Alpine dar pana la ce min. din film, urmatorul este Romstrade  pana la ce min. iar ultimul este Monteadriano

:cheers:

MHN

#792
Daca portiunea mai apropiata de Pecica din lotul 1 de pe Nadlac-Arad este cea a lui Romstrade, atunci statusul lucrarilor astora tinde spre 0, insemnand ca doar Monteadriano a executat ceva pe acel lot.

radutm

Evolutia lucrarilor pe tronsonul A1 Lugoj (Belint) - Dumbrava:
17 octombrie 2011 / 27 martie 2012 (5 luni):
Imaginile sunt surprinse din directia Deva - Timisoara:
Partea I:





























cont inchis

radutm

cont inchis